Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Tänään suuntaan emännän kanssa ravinteliin syömään joten ainakin joku iso herkullinen pihvi ja olut toivelistalla.
Jos preveleitä (itä-eurooppalainen herkku) ei vielä ole reseptiksi kirjoitettu niin nyt on kyllä aika. Kuka on se rohkea joka valmistaa ja dokumentoi tämän perinneruoan valmistuksen jälkipolville?
Vapaa lainaus:Mä niin odotan kun joku muutaman vuoden päästä oikeasti menee ja tekee tuota ruokaa. Vuosien kuluttua löytyy jo suurimmista keittokirjoista ja Joppe voi postyymisti vaatia kunniaansa takaisin. Ja pisteitään.
Vapaa lainaus:
Tästä ruoasta saa valmistettua monia eri variaatioita. Jos ei löydy kieltä - käytä ainesosaa joka kulkee Turussa tätä nykyä nimellä Jöötti al'a Van Halen. Makkara korvaa kielen tässäkin asiassa, pedin puolellahan asia on itsestäänselvyys. Ja vaikka ylioppilaskirjoitukset vituttaisivat, voi aina ryypätä viikon putkeen ja höylätä siinä sivussa vaikkapa virolaisia huoria. Kova kombo.
Voisi tehdä vastajäynän ja tehdä äkkisuosion saavuttavan reseptin, mihin käy mikä tahansa muu osa naudasta, paitsi kieli. Ja sitten vaatia uudelleenlaskentaa pisteille.Mä niin odotan kun joku muutaman vuoden päästä oikeasti menee ja tekee tuota ruokaa. Vuosien kuluttua löytyy jo suurimmista keittokirjoista ja Joppe voi postyymisti vaatia kunniaansa takaisin. Ja pisteitään.
Ostin tänään pizzan. Tilasin siihen neljää eri ainesosaa ja lopuksi kysyin vakava ja kysyvä ilme naamallani: onko teillä preveleitä?
Koska sinulla näyttää olevan ainekset oikein (olettaen että juusto on mozzarellaa) ja teet pizzaa kotona useammin kuin kerran vuodessa, suosittelen unohtamaan pellin ja hankkimaan tällaisen. Tuo pizzalapio tulee kaikenlisäksi mukana paketissa. Lupaan ettet pety.Pizzaa ilmakuivatulla kinkulla, tomaatilla, juustolla ja basillikalla. Yhden pellin teen ja menee jo tänään.
Koska sinulla näyttää olevan ainekset oikein (olettaen että juusto on mozzarellaa) ja teet pizzaa kotona useammin kuin kerran vuodessa, suosittelen unohtamaan pellin ja hankkimaan tällaisen. Tuo pizzalapio tulee kaikenlisäksi mukana paketissa. Lupaan ettet pety.
Koska sinulla näyttää olevan ainekset oikein (olettaen että juusto on mozzarellaa) ja teet pizzaa kotona useammin kuin kerran vuodessa, suosittelen unohtamaan pellin ja hankkimaan tällaisen. Tuo pizzalapio tulee kaikenlisäksi mukana paketissa. Lupaan ettet pety.
Minä laitan myös kiven tilaukseen, vaikkei meillä ihan jatkuvasti pizzaa väännetäkään. On pitänyt paistokivi hommata jo ajat sitten, mutta tämä on niitä asioita jotka jäävät liian helposti toteuttamatta.Suuret kiitokset vinkistä. Mä muuten hommaan tuollaisen. Tänään tehdään lätty kotona olleista aineista, joten juusto on nyt goudaa ja edamia. Mozzarellat syötiin eilen ilmakuivatun kinkun kanssa. Kinkkua jäi yli niin paljon, että päätin illaksi pizzan väsätä.