Ja Elden Ring on edelleen kesken. Vitutti kun en saanut sitä tulijättiläistä millään hengiltä. No nyt olen ottanut taukoa jo pari kuukautta. Pakkohan se on joskus pelata läpi.
Ehkä pienet vinkit tästä siihen, jotta voit päästä jäämään jumiin sinne, minne itse jumahdin. Eli hieman pitemmälle, jossa tulee Beast Clergyman joka muuttuu Malekithiksi, kun energiat saa putoamaan puoleen.
Se Beeat Clergyman vielä kellistyy, mutta sen Malekithin kanssa ei tuntunut olevan mitään jakoa. ei oikein ideaakaan, että miten sen voisi voittaa. Jos jollain on, niin voi heittää...
Mutta se tulijättiläinen meni lukuisten yritysten jälkeen lopulta niin, että painetaan heti alussa kovaa vauhtia sinne sen jalkoihin ja hakataan niitä - toinen jalka on heikko ja murtuukin melko pian. Tässä kohtaa ainoa selkeä vaatimus on, että oma äijä kannattaa olla riittävän ketterä, jotta kykenee väistämään vihollisen kilven lyönnin siihen jalkoihin koska jos se osuu, niin sitä on kerrasta vainaa.
No sitten se putoaa kontalleen ja alkaa ampua tulipalloja. Niitä kannattaa mennä suojaan kivien ja puiden taakse. Se kutsuttava henkiapuri kannattaa säästää tähän toiseen vaiheeseen, koska ensimmäisestä selviää ilmankin. Kun se ei ammu niitä palloja, sitten juostaan sinne sen takasivulle hakkaamaan. Tässäkin on tärkeää olla vähän siellä "takakulmassa" enemmän kuin keskellä sivulla, sillä se kierähtää sivulle ja siihen jos alle jää, niin taas on kerrasta vainaa. Näin se kaatuu ja saat huomata että kohta on vaan pahempaa edessä. Ja näemmä tuon oman jumikohdan jälkeenkin on vielä viitisen päävastustajaa edessä, että noinkohan sitä jaksaisi rueta hinkkaamaan vielä, nyt olen antanut olla sitten viime kevään.