Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 166
  • 2 528

Glove

Jäsen
Tietoa siitä, että sisko on synnyttänyt terveen poikavauvan. Ovat nimittäin harvinaisia sekä minun että siskon miehen suvussa. Minulla on kaksi tyttöä, siskolla ja miehellään on kaksi tyttöä ja lankomiehen siskolla on myös kaksi tyttöä.
Sekatyömiehet tekee tyttöjä ja poikia, ammattimiehillä on pelkkiä poikia ja erikoismiehillä vain tyttöjä. Niin kuin minullakin, kaikki neljä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sitä että pääsen seuraavaan majoituskohteeseeni sisään. Check in on kello 15 eli ei tässä nyt ole siihen edes tuntiakaan enää. Pääsen sitten myös syömään.

Seuraavakin majoituskohteeni on kyllä Savonlinnassa mutta majoituskohde muuttui täällä samalla paikkakunnalla alkuperäissuunnitelman ja sen mönkään menemisen takia. Aluksi piti jossain risteilyaluksessa yöpyä kaksi yötä mutta sieltä ei kuulunut mitään niin otin sitten varavaihtoehdoksi tuon Vuohimäen leirintäalueen.

Tuo yö tuolla risteilyaluksessa olisi kuitenkin ollut sen verran tyyris että siksi olisin sen ottanut vain kahdeksi yöksi ja kolmannen yön viettänyt täällä motellissa, lähellä linja-autoasemaa. Tuolla Vuohimäellä olisi helposti viihtynyt kyllä tämän viimeisenkin yön Savonlinnassa tällä reissulla mutta tämä alkuperäissuunnitelma sitten vaikutti tähän yöpymiskuvioon. Noh, onpahan tämä seuraava majoituskohde kivan lähellä ainakin Savonlinnan keskustaa. Pääsee vielä illemmallakin tutustumaan Savonlinnan maisemiin.

Täällä ulkona vaan tänään pirun kylmä että välillä pitää kyllä käydä jossain sisätiloissa lämmittelemässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sekatyömiehet tekee tyttöjä ja poikia, ammattimiehillä on pelkkiä poikia ja erikoismiehillä vain tyttöjä. Niin kuin minullakin, kaikki neljä.

Veljeäni (jolla on vain tyttäriä) on kuulemma neuvottu seuraavalla kerralla yrittämään jäykällä vehkeellä. Silloin tulee kuulemma poikia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä että pääsen seuraavaan majoituskohteeseeni sisään. Check in on kello 15 eli ei tässä nyt ole siihen edes tuntiakaan enää. Pääsen sitten myös syömään.
Ei auta enää, mutta ensi kerralla marssit vain suoraan majapaikkaan vaikka kello ei olisikaan vielä check-in-time. Usein huoneen saa vaikkei aika olisikaan, jos se on vain siivottu ja muutenkin valmis. Niin me kansainväliset seikkailijatkin teemme.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ensimmäistä verenluovutuskertaa. Onneksi syyskuussa pääsee antamaan takasinpäin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ensimmäistä verenluovutuskertaa. Onneksi syyskuussa pääsee antamaan takasinpäin.
Minäkin odotan edelleen: "Asuminen ja oleskelu yhteensä yli kuuden kuukauden ajan Britanniassa 1.1.1980–31.12.1996 aiheuttaa pysyvän verenluovutusluovutusesteen variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin (hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen) riskin vuoksi. Ei ole olettavaa, että tähän luovutusesteeseen tulee muutoksia. "

Eli oletettavasti en pääse ikinä luovuttamaan verta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minäkin odotan edelleen: "Asuminen ja oleskelu yhteensä yli kuuden kuukauden ajan Britanniassa 1.1.1980–31.12.1996 aiheuttaa pysyvän verenluovutusluovutusesteen variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin (hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen) riskin vuoksi. Ei ole olettavaa, että tähän luovutusesteeseen tulee muutoksia. "

Eli oletettavasti en pääse ikinä luovuttamaan verta.
Minulla niinkin arkinen tauti kuin nivelreuma estää minua luovuttamasta verta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minäkin odotan edelleen: "Asuminen ja oleskelu yhteensä yli kuuden kuukauden ajan Britanniassa 1.1.1980–31.12.1996 aiheuttaa pysyvän verenluovutusluovutusesteen variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin (hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen) riskin vuoksi. Ei ole olettavaa, että tähän luovutusesteeseen tulee muutoksia. "

Eli oletettavasti en pääse ikinä luovuttamaan verta.
Perkele. Voin uskoa vitutuksen mikä tästä syntyy....
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minulla niinkin arkinen tauti kuin nivelreuma estää minua luovuttamasta verta.
Minäkin odotan edelleen: "Asuminen ja oleskelu yhteensä yli kuuden kuukauden ajan Britanniassa 1.1.1980–31.12.1996 aiheuttaa pysyvän verenluovutusluovutusesteen variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin (hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen) riskin vuoksi. Ei ole olettavaa, että tähän luovutusesteeseen tulee muutoksia. "

Eli oletettavasti en pääse ikinä luovuttamaan verta.

Tuntuu aika paskalta kertoa tästä asiasta kun lukee muiden kertomuksia. Kun haluaa auttaa, muttei pysty...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Perkele. Voin uskoa vitutuksen mikä tästä syntyy....
Ekan kerran yritin 18-vuotiaana kesätöissä, kun vanhat ukot väkisin veivät verenluovutukseen (sen sai tehdä työajalla). No mittasivat hemoglobiinini silloin ensimmäistä kertaa ja oli 178 (mutta sitten tuli tämä este ensimmäistä kertaa eteen). 10v sit oli alhaisimmillaan työterveystarkastuksessa (162) mutta nyt taas toukokuussa 172. Kyllä tuota joutaisi luovuttamaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Odotan, että George R. R. Martin saisi Tulen ja jään laulun kuudennen osan The Winds of Winterin julkaisukuntoon.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ja odotus palkittiin yöllä. Seuraavaksi odottelen, että kotiutuvat sairaalasta ja pääsen katsomaan pienintä sukulaistani.
Pikkumies syntyi hieman liian aikaisin, joten häntä pidettiin sairaalassa sen aikaa, että oppii hengittämään itsenäisesti. No huomenna pääsen lasteni kanssa vihdoin katsomaan minimiestä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei tuu tapahtumaan. Jos se pystyisi sen tekemään valmiiksi niin se olisi sen jo tehnyt.
Meinasin kanssa kirjoittaa että Martin on ennemmin RIP-ketjussa kuin odotuksesi palkitaan.

En tiedä, onko Martin perfektionisti, kun on näin kauan kestänyt tuon kuudennen kirjan kirjoittaminen. Yhä mulla on toivorikkautta sille, että Martin saisi tuon valmiiksi ennen kuin kupsahtaa. Viimeisen kirjan valmiiksi saaminen jää sitten jonkun muun tehtäväksi, vrt. J.R.R Tolkienin Silmarillionin loppuun kirjoittaminen hänen pojalleen Christopher Tolkienille.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huomenna. Huomenna nämä ovat silmilläni. Vihdoinkin.
Meillä näköjään samanlaisia odotuskohteita. Minun pitäisi kyllä hankkia lasit kun nyt korona-aikana kaukonäkö huonontunut todella paljon. Lukion jälkeen sain lasit, mutta vanhempi tyttöni ne aikoinaan hajotti taaperona ja toisaalta näköni parani sen verran etten edes tarvinnut moisia. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että tarvitsen. Syytän koronaa kun kotona istuu nenä kiinni läppärin ruudussa koko ajan ilman työmatkoja.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Meillä näköjään samanlaisia odotuskohteita. Minun pitäisi kyllä hankkia lasit kun nyt korona-aikana kaukonäkö huonontunut todella paljon. Lukion jälkeen sain lasit, mutta vanhempi tyttöni ne aikoinaan hajotti taaperona ja toisaalta näköni parani sen verran etten edes tarvinnut moisia. Mutta nyt kyllä tuntuu siltä että tarvitsen. Syytän koronaa kun kotona istuu nenä kiinni läppärin ruudussa koko ajan ilman työmatkoja.
Saan ite "kiittää" oksaniskua silmäkulmaan. Sen verran heikkeni näkö toisesta silmästä hetkellisesti, etten edes teksti-tv:n fontista saanu selvää. Kyllähän tuo oli jo paremmassa kunnossa kun yön yli lepuutti, mutta lopullinen "niitti" lasien hankinnalle tuli kun optikko sanoi, että ilman laseja et mene enää rattiin. ( Edellisen kerran ratissa yli 2 vuotta sitten onneksi)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Saan ite "kiittää" oksaniskua silmäkulmaan. Sen verran heikkeni näkö toisesta silmästä hetkellisesti, etten edes teksti-tv:n fontista saanu selvää. Kyllähän tuo oli jo paremmassa kunnossa kun yön yli lepuutti, mutta lopullinen "niitti" lasien hankinnalle tuli kun optikko sanoi, että ilman laseja et mene enää rattiin. ( Edellisen kerran ratissa yli 2 vuotta sitten onneksi)
Minä sain aikoinaan (12-vuotiaana) golfpallon silmään. Nyt kun itse asiassa testailen niin silmä, johon sen pallon sain näyttää paremmin kuin toinen. 18v optikon tutkimuksissa tuo vasen silmä oli vielä huonompi, mutta nykyään näköjään parempi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä sain aikoinaan (12-vuotiaana) golfpallon silmään. Nyt kun itse asiassa testailen niin silmä, johon sen pallon sain näyttää paremmin kuin toinen. 18v optikon tutkimuksissa tuo vasen silmä oli vielä huonompi, mutta nykyään näköjään parempi.
Itellä molemmat silmät "ottanu osumaa", molemmissa silmäkulmissa arvet ja vasemmasta leikattu karsastus ja nyt tämä. Täytyy koputtaa puuta, että näkee vielä molemmilla silmillä.
 

Glove

Jäsen
Unta. Ei se tietenkään jatkoaikaa selaamalla tule, mutta ei ole semmoinen olo, että uni olisi tulossa. Lääkekaapista kyllä löytyy unta, jos tämä ei tästä kummene ja menee yöketjuun kirjoitteluksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös