Me sovimme tana vuonna, etta molemmat saavat valita itse joululahjansa + molemmat ostavat toiselle yhden pienemman "yllatyslahjan", joka ei saa olla kuitenkaan niita itse valittuja "paalahjoja / lahjaa" kalliimpi vaan jotain pienta.
Tyttoystava saa haluamansa kuulokkeet iPodiinsa, rannekoruunsa haluamansa elementin ja Zalandon lahjakortin, koska sielta muutenkin aina kenkiaan tilailee.
Tahan vaihtoehtoon paadyimme, koska viime jouluna ostin vahan kalliimman lahjan, joka ei sitten oikein kelvannutkaan, vaikka ei sita koskaan aaneen sanottu. Ilmeesta sen kuitenkin naki. Lisaksi lahjan kayttokerrat taman vuoden aikana voi laskea yhden kaden sormin enka edes tieda, etta missa se talla hetkella on.
Meinasin tehda jotain itse omin kasin, mutta taitoja sellaiseen ei ole - korkeintaan sita olisi tullut tehtya joku saviankka.
Naiset odottavat tietty aina jotain mahtavaa eli valmiiksi maksettua reissua Madagascarille tai muuta romanttista jne. ja sitten kun vetavat sen korutelineen tai hajustepullon paketista niin hymyilevat natisti ja kiittavat, vaikka ensimmainen ajatus on, etta mitas mina nyt niilla uusilla bikineilla teen, jos en makaa ensi viikolla rannalla.