Mitä lahjaksi tyttöystävälle

  • 93 750
  • 233

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan niin, että naiset tosiaan odottavat jotain lahjaa? Itse ei ainakaan kiinnosta yhtään saanko tyttöystävältäni joululahjaa vai en. Tai no pakostihan sieltä nyt jotain tulee, mutta tuskin nyt mitää todella erikoista.

Kyllä se niin vaan menee... Ex-mieheni osti joskus kertakäyttöstendarin, ja voin kertoa, että 'odottaa jotain lahjaa' tarkoittaa muuta kuin tuota. Se, että mies on ex, ei suoranaisesti johdu mainitusta, mutta oli oivallisena lisänä joukossa :)
 

Fordél

Jäsen
Ihmettelen suuresti, että miten lahjan ostamien tyttöystävälle on osalle porukasta näin vaikeeta. Kulkevatko miehet oikeasti täysin laput silmillä tyttöystävän kanssa eri paikoissa, ettekö keskustele yhtään mistään naistenne kanssa ja ettekö oikeasti tunne yhtään ihmistä, jonka kanssa vietätte yhteiseloa?

Ymmärrän kyllä, että aivan suhteen alkuvaiheessa tällaisia vaikeuksia voi olla, mutta muuten luulisi, että meillä miehillä on edes jonkinlainen käsitys siitä, mistä oma nainen kiinnostunut. Pitäkää korvat ja silmät auki kun vietätte aikaa tyttöystävänne kanssa (vinkkejä tulee varmasti koko ajan), käyttäkää mielikuvitustanne (jokaisella on sellainen), astukaa hetkeksi tyttöystävän saappaisiin (mitä hän arvostaa ja mistä tykkää) ja käyttäkää naisen kavereiden sekä kaupan myyjien apua. Kyllä tuolla verkostolla varmasti löytyy lahja tyttöystävälle.

Tärkeintähän on, että edes ostaa lahjan ja huomioi tyttöystävän, mutta kannattaa oikeasti panostaa vähän enemmän. Takuuvarmoja lahjoja ovat korut ja tuoksut. Näissäkin onnistuu aika helposti kun esim. korujen kohdalla katsoo pitääkö tyttöystävä kulta- vai hopeakoruista, näyttävästä vai vähemmän näyttävästä jne. Tuoksun suhteen voi vähän katella mitä merkkejä tyttöystävä entuudestaan käyttää. Siihen kylkeen vähän tyttöystävän lempimakeisia ja vaikka ruusu niin avot! Lahjakortteja kannattaa välttää, mutta esim. jos tyttöystävä on raskaassa työssä niin miksei joku hierontalahjakorttikin voisi upota. Kauneuteen liittyvät lahjakortit kannattaa jättää väliin ja vaatteiden kohdallakin riski epäonnistumiseen on liian suuri.
 

J.Petke

Jäsen
Mahtaisko joku sydämmen mallinen käydä laatuun?

Nyt luovuutta peliin perkele..:)

Jos jotain korua haluaa antaa niin sopii vaikka jonkun paikallisen perinteisen korusepän kanssa että menette sinne tekemään korut toisillenne. Joku kylpyläreissukin voisi olla ihan hyvä, yö hotellissa ja naikkosta hemmotellen.

Tai sitten ostat pehmolelun...
 

J.Petke

Jäsen
NO perkele, mitäs itse ostat?

HItto mä en osat enää mitään. :D Kysyn mitä haluat, ja se vastaa emmäätiä, ni sit jätän ostamatta.

Heh, itse olen siinä onnellisessa asemassa ettei tarvitse lahjaa miettiä. Ei ole nimittäin ketään juuri nyt kenelle miettiä. Noita on tullut aiemmin tosin osteltua useampia ja kyllä sitä aina sillon tällöin sai miettiä, että mitäköhän sitä tänä vuonna ostaisi.

Tee vaikka itse lahjakortti joka oikeuttaa yöhön kylpylässä hyvän ruoan ja seuran kanssa. Tuosta nauttisi itsekin.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tottahan nyt 23-vuotias leidi tykkää romanttisista alusasuista ja koruista, etenkin kundikaverin ostamista. Eikä kännykkäkään oikeasti huono ostos ole, jos sellaiselle on tarvetta. Onhan se nyt hyvä, jos lahja on käyttökelpoinenkin.
Tai tietty voit kokeilla Jomppa-Koon tyyliin antaa rahaa. :)
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Tai tietty voit kokeilla Jomppa-Koon tyyliin antaa rahaa. :)

Tunnetteko muuten yhtään Jatkoaika-paria? Eli seurustelevaa paria, joista molemmat aktiivisesti seuraavat/kirjoittavat jatkoaikaan ja ovat niin sanotusti ajan hermoilla?

Jos tyttöystäväni harrastaisi jatkoaikaa, olisi joulun hittituote ehdottomasti ryppyinen 50 euron seteli ja joku jatkoajan muki jomppakoon nimmareilla.

Ei se nyt hyvä olisi, mutta kovin persoonallinen. Toki vaatisi asian ehdotonta tuntemista sekä senkin jälkeen hyvin kieroutunutta huumorintajua. Ehkä aloitan perehdytyksen niin ensi jouluna ei lahjahuolia ole. Jos silloin enää on tyttöä jolle mitään ostaa...
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Ihmettelen suuresti, että miten lahjan ostamien tyttöystävälle on osalle porukasta näin vaikeeta. Kulkevatko miehet oikeasti täysin laput silmillä tyttöystävän kanssa eri paikoissa, ettekö keskustele yhtään mistään naistenne kanssa ja ettekö oikeasti tunne yhtään ihmistä, jonka kanssa vietätte yhteiseloa?
Eihän monilla, mukaanlukien minulla, ole hajuakaan mitä ostaa kenellekään. Vaikkapa oman perheen kanssa monet meistä ovat eläneet jo vuosikymmeniä, ja aina ollaan ihan yhtä hukassa.

Minä onneksi vapauduin tästä paskasta muutama vuosi takaperin, kun ajoin perheessäni läpi "ei lahjoja, meillä kaikilla on jo kaikkea, ei keskitytä kaupallisuuteen"-teeman, joka upposi hihhuliperheeseeni kuin häkä jokerifanin nieluun kuluvan kauden päätteksi.
 

Fordél

Jäsen
Eihän monilla, mukaanlukien minulla, ole hajuakaan mitä ostaa kenellekään. Vaikkapa oman perheen kanssa monet meistä ovat eläneet jo vuosikymmeniä, ja aina ollaan ihan yhtä hukassa.

Et siis tiedä mistä perheenjäsenesi ovat kiinnostuneita ja mistä pitävät?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Musiikkia, Kirja, Suklaata ja lämpimiä sukkia.. Bonuksena Pentikistä hopeinen poro.. saas nähä mitä vaimo tykkää tuosta reseptistä.. Tosin hän tietää suurimman osan noista. :)
 

dexteri

Jäsen
Nyt kysyin niin hän haluaa jotakin PEHMEÄÄ? eli siis turvaudunko, valkkaamalla persoonalliset pörrösukat, joku "ihana" kuvioinen pyyhe, yöpaita tai aamutossut. Luulen että valkkaan näistä parikolme ja yöpaita on yksi osa lahjaa.
 

FaceOffs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Ässät
Kuulostele vähän mistä naisesi pitää. Mainoksia tulee ovista ja ikkunoista ja valinnan varaa riittää. Pitää vaan poimia naisen sanoista asioita joista toinen pitää ja pistää korvan taa.

Naiset myös pitävät kauneudenhoidosta, joten lahjakortti johonkin kivaan kauneudenhoitolaan ei varmasti ole huonompi vaihtoehto. Hemmotteluhoitoja kyllä riittää eri kokoisille kukkaroille.
 

J.Petke

Jäsen
Naiset myös pitävät kauneudenhoidosta, joten lahjakortti johonkin kivaan kauneudenhoitolaan ei varmasti ole huonompi vaihtoehto. Hemmotteluhoitoja kyllä riittää eri kokoisille kukkaroille.

Esim suolihuuhtelu.

Itse olen aina pyrkinyt hankkimaan jotain persoonallista. Jotain mikä jää enemmän mieleen kuin käyttöön. Itse voisin joskus tehdä niin, että ostaisin jotain helvetin rumaa ja antaisin hänen luulla, että se on se oikea lahja. Sitten lopulta paljastaisin mikä se lahja oikeasti on. Jos haluaa päästä helpolla on nuo sukat, pyyhkeet, yms. helppoja vaihtoehtoja. Itse kun kuvittelen niin en haluaisi saada mitään pyyhkeitä joululahjaksi, saati sitten sukkia. Mutta kaikki eivät ajattele niinkuin minä.
 

J.Petke

Jäsen
Myös Justin Timberlake antaa vinkkiä joululahjan ostamiseen oikein laulun muodossa. Tämä ei ole lainkaan huono vaihtoehto.

Riippuu hieman ihmisestä mutta ei tuo ozo:nkaan vinkki aivan surkea ole. Tuota ei kai tosin viitsi laittaa sinne kuusen alle mummon ja äidin lahjojen joukkoon jos niitä perheen kesken availlaan. Tuo ei tosin ehkä voi olla se ainoa lahja vaan pitää olla myös jotain "oikeaa".
 

passenger

Jäsen
Sillon kannattaa katsella mitä koruja naiselta löytyy ja hommata samaa sarjaa. Itse oon aina tehnyt niin, että kun nainen on lähtenyt shoppaileen ja itse oon ollut mukana (siis vaikka pari kuukautta ennen joulua), niin oon kuunnellu ja katsellu normaalia tarkemmin, että mitä koruja/laukkuja/hajuvesiä nainen hiplailee ja mitä kommenttia mistäkin antaa.

Kun tää kaikki on vielä tapahtunut pari kuukautta ennen aattoa, niin saa yleensä vielä kiitosta että mistä tiesit että oon tällästä halunnut tai että ihanaa kun muistit mun tykänneen tästä.

Viime vuonna ei tarvinnut tosin edes tehdä näin, kun löyty rannekoru samaa sarjaa mitä kaulakorukin..

Hyvä neuvo. Kannattaa tosiaan ihan oikeasti kuunnella aina mitä se tyttöystävä haluaa ja mistä näillä shoppailureissuilla haaveilee. Ei se niin vaikeaa ole. Useamman kerran on tullut kehuja kun on muistanut todella vanhojakin toiveita.

Korut ja lahjakortit juuri esim. kauneushoitoloihin ovat aina helppo ratkaisu. Sen oman naisen tyylin ja maun varmasti tuntee sen verran hyvin, että korut on helppo ostos.
 

Veijari

Jäsen
Eräs exä sai jouluaattona tajuttomat pultit kun ostin muistaakseni kirjan, pipon ja hanskat (eikä olleet edes mitkään halvat vaan PEAK tms. kallis merkkituote). Vieläkin muistan että pipo maksoi Stockalla 40 euroa ja pidin sitä ihan helvetin kalliina ja hienona, mutta ei kelvannut. Ämmä valitti kun ei saanut minulta mitään arvokasta kelloa tai korua kun kaikki edellisetkin äijät on sellaisen joka joulu ostaneet. Oli siinä meikäläisellä naurussa pitelemistä kun vielä ääneen tuon kehtasi sanoa.

Aika pian tuon rattoisan joulun jälkeen saikin ämmä pakata kamansa ja lähteä.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Aika erikoista että tämmöinen topic on avattu koska palstallahan on tullut jo kuningasajatus esille; sujauta vähän rahaa kirjekuoreen! Menee noin ensitapaamista ennakoivana synttärilahjana mutta varmasti myös joululahja jota osataan arvostaa!

Itse aion jälleen täydentää rouvan Nomination-korua, ei varmasti yllättä mutta toisaalta on jotain vaihtelua siihen että 5 ensimmäisenä jouluna sai aina kaulakorun kun en muistanut ostaneeni sellaista juuri edellisenä jouluna.

Lahjakortti hierojalle on myös ollut ihan toimiva juttu.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse aion jälleen täydentää rouvan Nomination-korua

Oikeestaan Nomination on maailman paras lahjaidea jos muuta ei keksi.

Ei turhan kallis , on henkilökohtaisesti valitsema, tyylikäskin jos valitsee oikein ja luonnetta kuvastava. Sillä siis varmaan mennään tämä joulu aivan kuten mentiin vuosipäiväkin.

(Kai sitä varmaan vois ostaa vähän niitä jotka on kalliimpia, että ei tuu kivitystä joulun jälkeen kun hinta kuitenkin selvitetään heti ensimmäisenä)
 

Wolves

Jäsen
Sen verran menee harhaan ketjusta, että en tyttöystävälle ole Nomination korua ostamassa, mutta kuitenkin mielenkiintoni heräsi lahjavaihtoehtona ko. korua kohtaan.

Ilmeisesti kultasepänliikkeessä koruja myydään (Loistava huomio), mutta minkä hintaisia kapistukset ovat, jos esim. perusmalliin ottaa aakkosia? (Tyyliin ystävän nimen)

Kyllä...googletin muutaman keskustelupalstan ja kultasepän liikkeen, mutta perusmalli+irtopalat+huonosti selitetyt tarinat = Kysytään jatkoajasta
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Ilmeisesti kultasepänliikkeessä koruja myydään (Loistava huomio), mutta minkä hintaisia kapistukset ovat, jos esim. perusmalliin ottaa aakkosia? (Tyyliin ystävän nimen)

Taitaa jossain 8 e luokkaa olla per palanen, löytyy kyllä sitten huomattavasti arvokkaampiakin nappuloita mutta ovat sitten jotain muuta kuin peruskirjaimia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös