Just siksi korut voi tiputtaa pois laskuista, kun aitoihin ei oikeasti ole rahaa. Kukaan täysijärkinenhän ei osta rouvalle 200 eurolla korvakoruja, kun pysähtyy hetkeksi laskemaan montako laatikkoa sillä saa itselleen olutta:)
Sehän riippuu siitä, kuinka kalliita lahjoja rouva ostaa herralle. Harva lähtee noissa asioissa tietoisesti hyväksikäytettäväksi, mutta jos on historia sellainen, että on saanut naiselta hyviä lahjoja niin voi itsekin ostaa. Itse esim. olen saanut yhdeltä naispuoliselta kaveriltakin ihan hyvinostettuja lahjoja, joten olen hänellekin sitten ostanut samalla mitalla.
Joku mainitsi jossain ketjussa Vuittonin laukut ja itse yllätyin nyt kuinka halpoja ne ovat. Luulin, että maksaisivat joku ainakin 5krt enemmän. Outoa, että niistäkin tehdään niin paljon feikkejä, kun eivät ole kuitenkaan niin kalliita. Silti ovat rumia kuin faan. Anyway, pointti on se, että Vuittoninkin voi ostaa, jos nainen on ostanut vähintään yhtä paljon lahjoja miehelle. Eikä tarvitse laskea sitä balanssia taskulaskimella, vaan luottaa siihen tuntumaan, että onko tullut kusetetuksi vai eikö.