Mainos

Mitä lahjaksi tyttöystävälle

• 94 666
  • 233

12961

Jäsen
Hauskaahan tuon pelaaminen on ollut vaikka meilläkin taitaa olla ikää mittarissa kalkkiksen verran molemmilla, eli päälle kolmenkympin.

Kyllä tuo Wii kelpaa monille vanhemmankin polven edustajille. Esimerkkinä setäni, ~65v. propellilippis-DI, joka tykkää kuin hullu kaurapuurosta.

scholl

Jäsen
Tai tietty voit kokeilla Jomppa-Koon tyyliin antaa rahaa. :)

Olen itsekin antanut rahaa 80 luvulla. Vai oliko niin, että ensin yritin antaa lahjakortin ja seuraavana vuonna pankkishekin. Molemmat 500 markkaa. En tajua vieläkään mikä siinä oli vikana. Sain siihen aikaan itsekin lahjakortteja mm. isoisältä ja yleensä muistamiset oli hoidettu niin, että kirjekuori tassuun, grattis ja sitten tassut kääntyivät toiseen suuntaan ja asia oli sillä bueno. Jotkut ovat vaan vaikeampia luonteeltaan ja asiat eivät mene perille millään.

Onneksi ei ole tällä hetkellä tyttöystävää, joten ei tarvitse pohtia mitään korkeampaa filosofiaa. Parille naiselle ostan jotain, koska niiltäkin aina lahjat saan, mutta en seurustele kummankaan kanssa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänä vuonna tyttöystävälle joululahjan ostaminen oli helppoa ja tuskatonta. Parfyymia ostin ja sain siihen ainakin teoriassa vapaat kädet, "kunhan vaan itse tykkään siitä tuoksusta." Pitää vaan toivoa, että muijallekin tuo hajuvesi kelpaa. Joku Dieselin tuoksu se oli ja samassa lahjapakkauksessa tuli vielä jotain naamarasvaa, kosteusvoidetta tjsp. Hintaa oli noin viisi kymppiä, eli ihan haarukkaan senkin puolesta.

*edit*

Mitään yllättäväähän tuossa ei ole, kun tyttökaveri jo tietää mitä saa, ainoastaan merkki ja nuo kosteusvoidesysteemit ovat yllätyksiä. Tämä sopii hyvin, koska kumpikaan meistä ei suuremmin yllätyksistä välitä. Ja tiedänhän minäkin, että mitä typyn toimesta pukinkonttiin mulle sujautetaan.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Tänä vuonna tyttöystävälle joululahjan ostaminen oli helppoa ja tuskatonta. Parfyymia ostin ja sain siihen ainakin teoriassa vapaat kädet, "kunhan vaan itse tykkään siitä tuoksusta." Pitää vaan toivoa, että muijallekin tuo hajuvesi kelpaa. Joku Dieselin tuoksu se oli ja samassa lahjapakkauksessa tuli vielä jotain naamarasvaa, kosteusvoidetta tjsp. Hintaa oli noin viisi kymppiä, eli ihan haarukkaan senkin puolesta.

Hyvä, että tuo Dieselin tuoksu nimenomaan isolla kirjoitettuna, hehheh. Joo, meikä sai ihan samanlaisen vinkin, että osta vaikka joku tuoksu, mikä omasta mielestä on hyvä. Ajattelin kuitenkin keksiä jotain ihan muuta, noita tuoksuja kun tuntuu olevan sillä jo joka lähtöön. Vielä on mietinnässä, mitä sitä hankkii, mutta joulukortin aion askarrella ihan itse. Tuleepahan itsellenikin sellainen olo, että on panostanut muutenkin kuin rahallisesti siihen lahjaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajattelin kuitenkin keksiä jotain ihan muuta, noita tuoksuja kun tuntuu olevan sillä jo joka lähtöön.

Täällä on siitä kummallinen tilanne, että naisella ei ole kuin kaksi (!) hajuvesipulloa ja kummastakaan en erityisemmin pidä, joskaan en nyt inhoakaan. Kun olen sen suoraan myös sanonut, niin nyt sain sitten itse päättää tuoksusta.

Vähän jännittää, että onko neidin hajuaisti samoissa säädöissä kuin omani, koska pidin kovasti kyseisestä Dieselistä. Noh, eiköhän se kelpaa. Sitten vielä kummitytölle muutama kymppi kirjekuoreen ja joululahjat on omalta osaltani hoidettu. Helpolla pääsin tänä vuonna.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No mulla on kyllä yleensä onnistunut korujen osto, ehkä ei ole ollut niin tarkka tai sitten vaan osannut valita oikein. (...)

Iggy ystäväni, me naiset osataan valehdella melko hyvin, ainakin jos kyse on lahjasta ja sen mieluisuudesta ;)

En nyt väitä, että sinun tapauksessasi olisi näin, mutta noin yleisesti ottaen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä minä suosittelen, että naiselle kannattaa ostaa joululahjaksi vaaka. Sitten vielä toiseen pakettiin nenäkarvaleikkuri, niin jo on kumma jos ei suhde kukoista.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Hyvä, että tuo Dieselin tuoksu nimenomaan isolla kirjoitettuna, hehheh. Joo

Kuten olen jo aikaisemmin antanut vihjettä, niin Pradan pinkki setti on todella seksikästä hajua. Ei tosin varmasti nappaa jotain parikymppistä naista. Kallista - elämä on...

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tämä ei vielä liity joululahjoihin, mutta tilanne on aika kinkkinen.

Minun tyttöystäväni lähti kolmeksi viikoksi Thaimaahan ja hänellä on synttärit sitten siellä. Olen tässä miettinyt erilaisia vaihtoehtoja ja ajattelin, että lähetän hänelle kukkakimpun/ruusuja Flowers2thailand-sivujen kautta. Lisäksi ajattelin, että ostan hänelle vielä jonkun lahjan ja annan sen hänelle silloin, kun hän palaa Suomeen. Mitä mieltä olette tällaisesta suunnitelmasta? Myös Jatkoajan naisilta toivon vastauksia.

Vai onko tällainen lyhyt reissu sitten sellainen, että on parempi jättää ostamatta tuota kukkalähetystä ja yllättää hänet täällä Suomessa ihan kunnolla?

E: Lisätään vielä sellainen, että hän on siellä kolmen naisen kanssa työhommissa, joista nuorinkin on häntä/meitä kymmenisen vuotta vanhempi. Tiedän, että tyttöystäväni ilahtuisi tällaisesta muistamisesta ainakin silloin, jos hän olisi yksin. Nyt kun siinä on vanhempia naisia ympärillä niin aloin vaan miettimään, että onkohan tämä heidän mielestään vaan tuommosta ihanaa teinirakkauden osoittamista ja vaivaannuttaakohan tämä mahdollinen huomionosoitus..

Viimeksi muokattu:

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä ei vielä liity joululahjoihin, mutta tilanne on aika kinkkinen.

Minun tyttöystäväni lähti kolmeksi viikoksi Thaimaahan ja hänellä on synttärit sitten siellä. Olen tässä miettinyt erilaisia vaihtoehtoja ja ajattelin, että lähetän hänelle kukkakimpun/ruusuja Flowers2thailand-sivujen kautta. Lisäksi ajattelin, että ostan hänelle vielä jonkun lahjan ja annan sen hänelle silloin, kun hän palaa Suomeen. Mitä mieltä olette tällaisesta suunnitelmasta? Myös Jatkoajan naisilta toivon vastauksia.

Vai onko tällainen lyhyt reissu sitten sellainen, että on parempi jättää ostamatta tuota kukkalähetystä ja yllättää hänet täällä Suomessa ihan kunnolla?

E: Lisätään vielä sellainen, että hän on siellä kolmen naisen kanssa työhommissa, joista nuorinkin on häntä/meitä kymmenisen vuotta vanhempi. Tiedän, että tyttöystäväni ilahtuisi tällaisesta muistamisesta ainakin silloin, jos hän olisi yksin. Nyt kun siinä on vanhempia naisia ympärillä niin aloin vaan miettimään, että onkohan tämä heidän mielestään vaan tuommosta ihanaa teinirakkauden osoittamista ja vaivaannuttaakohan tämä mahdollinen huomionosoitus..

Ehdottomasti kukkalahetys menemaan. yllattyy aivan varmasti, koska tuskin osaa odottaa siella mitaan lahjoja.

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Aina kannattaa muistaa ne kukat. Itse mokasin kun ostin vaimolle "vain" arvokkaan ompelukoneen ja oletin että muilta tulevat kukat sitten riittäisi, ei kuulemma riittäneet. ;)

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Viime vuosina menty täydellisesti korut/hajuvesi -linjalla, mutta nyt olisi hyvä keksiä jotain muuta jouluksi. Ajatuksena olisi hankkia jonkinlainen lahjaristeily tai kylpyläviikonloppu. Pyydänkin arvon jatkislaisilta kokemuksia ja ajatuksia, jos olette em. jutuilla naisianne lahjoneet.

Tuamas

Jäsen
Viime vuosina menty täydellisesti korut/hajuvesi -linjalla, mutta nyt olisi hyvä keksiä jotain muuta jouluksi. Ajatuksena olisi hankkia jonkinlainen lahjaristeily tai kylpyläviikonloppu. Pyydänkin arvon jatkislaisilta kokemuksia ja ajatuksia, jos olette em. jutuilla naisianne lahjoneet.

Kumpikin toimii.
Toki suosittelen ettei mitään ihan perus risteilyä tai sitä kälyisintä kylpylää. Eli hiukan ekstraa (itse hankin deluxe-hytin risteilylle, toimi) tai ainakin kylpylän ollessa kyseessä hiukan parempi paikka.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Kumpikin toimii.
Toki suosittelen ettei mitään ihan perus risteilyä tai sitä kälyisintä kylpylää. Eli hiukan ekstraa (itse hankin deluxe-hytin risteilylle, toimi) tai ainakin kylpylän ollessa kyseessä hiukan parempi paikka.

Onko mitään kylpyläsuosituksia? Tampereen kylpylää oon ainakin tsiigannu, mutta ehkä hieman tyyris omaan budjettiin...

Päivä Tukholmassa -risteily voisi toki olla toimiva kanssa. Eikö Tallink Siljalla ole ns. "hemmotteluristeilyjä"?

Tuamas

Jäsen
Onko mitään kylpyläsuosituksia? Tampereen kylpylää oon ainakin tsiigannu, mutta ehkä hieman tyyris omaan budjettiin...

Päivä Tukholmassa -risteily voisi toki olla toimiva kanssa. Eikö Tallink Siljalla ole ns. "hemmotteluristeilyjä"?

Flamingo on ainakin jees, samoin Tampereen kylpylä ja Caribia (pl. ruokapaikka), noihin saa yleensä kyttäämällä tai ostamalla lahjakortin esim. Huuto.netistä ihan hyviä tarjouksia.

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Flamingo on ainakin jees, samoin Tampereen kylpylä ja Caribia (pl. ruokapaikka), noihin saa yleensä kyttäämällä tai ostamalla lahjakortin esim. Huuto.netistä ihan hyviä tarjouksia.
Flamingo pitää tsekata, mutta Caribia oli ainakin kesällä aikamoinen pettymys myös kylpylän puolesta. Mutta kiitos vinkeistä!

Wire

Jäsen

Tallink spa tms etelä-Helsingistä niin ei tarvi katsoa sitä järjetöntä valkoisen ihran määrää ;)

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos haluaa vähän aikuisempaa kylpylälomaa, yksi vaihtoehto voisi olla Naantalin kylpylä, minkä itse valitsisin. Mukava paikka, eikä lapsiperheitä niin paljon kuin esim. Caribiassa. Caribiassa tai Flamingossa tai jossakin Serenassa on ehkä enemmän liukumäkia, mutta jos ne eivät ole päätarkoitus niin menisin Naantaliin.

Tallink Spa on myös hyvä paikka, tykkäsin paljon. Allasbaari hyvinkin toimiva ;)

Tuamas

Jäsen
Flamingossa tai jossakin Serenassa on ehkä enemmän liukumäkia, mutta jos ne eivät ole päätarkoitus niin menisin Naantaliin.

Niin, no eihän Flamingoon ole mitään järkeä mennä parisuhdereissulle, jos ei mene K20-alueen spahan köllöttelemään. Siellä ei ole kakaran kakaraa ja ihan kyllä rentouttava paikka kaikin puolin.

Lisäksi kakarapuolelta löytyy sitten liukumäet ym. jos sellaisista tykkää.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jos haluaa vähän aikuisempaa kylpylälomaa, yksi vaihtoehto voisi olla Naantalin kylpylä, minkä itse valitsisin.

Duunin puolesta siellä kolme kertaa vierailleena en voi kuin suositella! Yleisilmeeltään erittäin siisti, tyylikäs, rauhallinen, isot ja tilavat huoneet, todella hyvä ruoka ja palvelu, jengi osaa olla siellä iisisti, eikä melskaa - ei isot, eikä pienet. Alllasosastolla tosin on vilinää, mutta sehän on selvä. En tiedä sitten miten Naantalin rantaravintolat ovat syksyisin/talvisin auki, mutta hyvin toimii homma niissäkin. Eli varmasti löytyy se oma spotti kynttiläillalliselle. ;)

Eli yhteenvetona rauhallinen, tunnelmallinen, luxus..

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Minäkin liputan Naantalin kylpylän puolesta. Paikka on rauhallinen eikä liian iso, ja jos haluaa esim. viettää vähän tavallista rauhallisempaa aikaa puolison kanssa, kiljuvien lasten määrä on lasten varsin pieni, koska vesiliukumäkiä tms. ei juuri ole. Lisäksi Naantalin kylpylä on sijainniltaan siitä mukava, että Naantalin vanha kaupunki on hyvin lähellä, ja paikka on näkemisen arvoinen, jos se ei ole ennestään tuttu.

Hinnaltaan Naantalin kylpylä ei kai ole ihan halvimmasta päästä, mutta jos omistaa Eurocardin (Master Cardilla kai sama juttu) tai American Expressin, Naantalin kylpylään saa erinomaisia pistetarjouksia. Viime vuonna juuri vietin siellä kolme yötä "ilmaiseksi".

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tai sitten ei ylläty, vaan Nume yllättyy kun tyttöystävä lukeekin Jatkoaikaa.

Pelottavaa, että sinä ajattelet tätä mahdollisuutta, joka ei minulla edes käynyt mielessä. Herääkin kysymys, että seurustelenko minä tietämättäni GaDan kanssa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy