Mitä lahjaksi tyttöystävälle

  • 93 729
  • 233

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tuo on varmasti kumppanille mieluisa vaihtoehto, mutta vaatii varsin vahvan pinkan liikkeeseen mennessä. On aika riskialtista antaa jotain limiittiä etukäteen tai alkaa pihistelemään kun muija löytää ja sovittaa mieleisiään, mutta budjettiin sopivia korviksia. Se on hetki ja humaus kun hyväntahtoinen könsikäs on pihi mulkku, joka ei halua panostaa rakkaimpaansa.
Toki tällainenkin mahdollisuus on olemassa, mutta jos nyt esim. samassa taloudessa asutaan, niin uskoisin talousrealiteettien olevan myös naisen tiedossa ja hänen ymmärtävän valita ns. pinkan mukaisen korun.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No niin, jeesiä kaipaisin sillä olen ostamassa korvakoruja kihlatulleni ja nyt pitäisi tietää ns vaaranpaikat korvakoruja ostaessa. Ainut mitä tiedän niistä on se että kihlattuni tykkää sellaisia pidellä, eikä tykkää kultaisista.
Löytyisikö Efvalta? https://www.efvaattling.com/en/artiklar/earrings/index.html

Itse tykkään näistä, kun ovat mielestäni selkeää suunnittelua ja riittävän laadukkaita, mutta eivät törkyhintaisia.
Heillä on liike Stadissa sekä tiski Stockalla (jos Hgissä asut).
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Patarouva ja @Rontti Ehkä siksi uskallan hypätä ns syvään päähän kun ensimmäinen koru jonka hänelle olen ostanut on hänellä kaulassa melkein joka päivä. Toki salama ei osu samaan puuhun kahteen kertaan.

Näin juuri. Kumminkin sen verran olet nähnyt koruja sen päällä (koira on "hän", tässä kohtaa oikea pronomini on "se") että jotain käsitystä oikeasta tyylistä on varmaan ehtinyt muodostua. Sitten vaan rohkeasti valkkaamaan, lahja on aivan eri kun siinä on myös ajatusta ja vaivannäköä takana ja sen on oikeasti saanut eikä se ole pelkkä "osta tosta jotain kivaa ittellesi, mää maksan".
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Ei korujen ostaminen nyt niin vaaranpaikka kuitenkaan ole, jos on toisen kanssa jo vähän pitempi taival takana sekä tietää suunnilleen millainen tyyli naisella korujen suhteen on. Kyllä meillä mies on ostanut useamman korun itselleni, eikä yksikään ole mennyt pieleen. Hänkin tietää pari perusjuttua korujeni kanssa 1. Inhoan kultaa. 2. tykkään pienestä ja yksinkertaisesta, ja jo näillä kahdella tiedolla on pötkinut pitkälle.

Ihme juttuja noikin että jos kumppanin antaa valita, niin tarvitaan paksu lompakko. Mitä helvettiä :D Meillä kun on yhteinen talous, niin en usko että on kummankaan intressinä on käyttää johonkin koruihin mitään suuria summia. Sen verran järki pelaa, ainakin itselläni.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En tiedä millaisella aikataululla olette menneet naimisiin tai kuinka siellä pysyneet, mutta kyllähän nyt tuossa aviosäätyvaiheessa kai jotain käryä on millaisista koruista(/lahjoista ylipäätään) vastapuoli tykkää? Meillä rouva ei käytä korva- tai rannekoruja eikä muita kuin vihki- ja kihlasormuksia. Kaulakorujen suhteen olen pelannut pelin budjetin ja tiedetyn maun perusteella aikalailla lävitse eli olen ns. kusessa. Tosin nykyisin voi onneksi ostaa lähinnä aineettomia lahjoja (kotisiivouslahjakortti, jotta saadaan yhteistä aikaa tai matka) tai sitten romanttisia käytännön juttuja, kuten otsalamppu tai vaikka nastakengät.

P.S. Kerran meinasin ostaa lahjaksi tällaisen Vuittonin laukun, mutta sain kyllä kyytiä, kun hinta selvisi etukäteen. :D
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
No niin, jeesiä kaipaisin sillä olen ostamassa korvakoruja kihlatulleni ja nyt pitäisi tietää ns vaaranpaikat korvakoruja ostaessa. Ainut mitä tiedän niistä on se että kihlattuni tykkää sellaisia pidellä, eikä tykkää kultaisista.
Minulta löytyy kännykästä kuvat niistä useimmin käytössä olleista koruista. Koska en ole (tässäkään asiassa) tyyliniekka, niin jos en itse bongaa jotain mielestäni sopivaa, näytän suosikkikorujen kuvat myyjälle. Osaavat suositella mikä sopisi kuvagallerian jatkoksi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei korujen ostaminen nyt niin vaaranpaikka kuitenkaan ole, jos on toisen kanssa jo vähän pitempi taival takana sekä tietää suunnilleen millainen tyyli naisella korujen suhteen on.
No joo, sikäli itselläni tämä on helppo juttu, kun puolisoni ei käytä minkäänlaisia koruja, että on erittäin helppoa olla sellaisia hankkimatta. Oma aikaisempi pohdintani siis peilasi lähinnä omaa tilannettani mahdollisten lahjakorujen kohdalla enemmän kuin nimim. Tinke-80:n. Että, @Tinke-80, ei muuta kuin shoppailemaan vaan, ahhah.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös