Kuten myös. Ranskan ympäriajoa ryhdyin seuraamaan F1:n päätyttyä.Maantietä.
Kuten myös. Ranskan ympäriajoa ryhdyin seuraamaan F1:n päätyttyä.Maantietä.
Kuinkahan monta kertaa nuokin leffat ovat pyörineet telkassa tämän vuoden aikana? Ainakin minun on vaikea nauttia sellaisesta leffasta (huolimatta siitä, miten hyvä se on), jos olen nähnyt sen vaikkapa puolen vuoden sisällä yli kolme kertaa.Elämä on täynnä vaikeita valintoja.
Surffailen kanavien Nelonen ja Sub välillä. Nelosella spaghettiwestern-klassikko Vain muutaman dollarin tähden ja Subilla ensimmäinen Rambo eli suomennettuna yksinkertaisesti Taistelija.
En ole kumpaakaan nähnyt alusta loppuun varmaankaan kahteen-kolmeen vuoteen. Jaksaa siis tuijottaa molempia.Kuinkahan monta kertaa nuokin leffat ovat pyörineet telkassa tämän vuoden aikana? Ainakin minun on vaikea nauttia sellaisesta leffasta (huolimatta siitä, miten hyvä se on), jos olen nähnyt sen vaikkapa puolen vuoden sisällä yli kolme kertaa.
Seitsemän uutisia.
Kuinkahan paljon Salmisen luppoaika on lisääntynyt sen jälkeen, kun korona menetti asemansa pääuutisaiheena eikä häntä sen vuoksi ole kutsuttu jokaiseen ohjelmaan vieraaksi?Sama. Mietin, onko Salmisen Mika lihonnut, vai onko herra vaan tarpeeksi pidempi kuin muut.
Kuinkahan paljon Salmisen luppoaika on lisääntynyt sen jälkeen, kun korona menetti asemansa pääuutisaiheena eikä häntä sen vuoksi ole kutsuttu jokaiseen ohjelmaan vieraaksi?
Onhan se varmaankin lisääntynyt, ainakaan julkisuudessa ei tarvitse olla joka päivä aamusta iltaan. Viestikapula vaan vaihtui Aaltolalle, etunimi kuitenkin pysyi samana.Kuinkahan paljon Salmisen luppoaika on lisääntynyt sen jälkeen, kun korona menetti asemansa pääuutisaiheena eikä häntä sen vuoksi ole kutsuttu jokaiseen ohjelmaan vieraaksi?