Mainos

Mitä katsot juuri nyt?

• 52 413
  • 510

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tällä kertaa katseluvuorossa on vaatimattomasti 110-vuotias italialainen klassikko nimeltään Cabiria. Täysin uusi tuttavuus minulle, kuten suurin osa leffoista, joita olen katsellut. Tämä on myös yksi vanhimmista leffoista, jonka olen nähnyt tai oikeastaan jonka tulen näkemään.

Katselin juuri Ketonen & Myllyrinne kaikkien aikojen ensimmäisen jakson. Olin jo unohtanut, kuinka hyvä sarja tämä oikeasti oli.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aattelin että nyt kun minulla on pitkästä aikaa kiinteä työpaikka ja ylimääräistä rahaa, niin ostanpa taas NBA League Passin ja seuraan seuraavan puolentoista viikon ajan Summer Leagueta olympialaisia odotellessa.

Täytyy sanoa että Orlando Magicilla on valoisa tulevaisuus nyt kun näiden nuorten peliä katselee. Anthony Black, Jett Howard, Tristan da Silva to name a few! Magic johtaa siis Cavaliersia 96-69.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
A Star is Born Friiltä. Tuo ensimmäinen yhteislaulukohtaus lavalla näköjään tuo aina kyyneleet silmiin setämiehellekin, kun jotenkin niin koskettava kohtaus ja loistava kappale.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Teemalta Pohjanmaata.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vanhoja Last Week Tonightin jaksoja. Kuusi ensimmäistä kautta löytyy kaikki YouTubesta kokonaisina jaksoina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy