Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Allsång på Skanssenia. Kova meno on Skanssenin mäellä.
Tuo on muuten todella hyvä elokuva.Juuri aloin katsomaan Navaronen tykkejä vuodelta 1961. Olin elänyt siinä uskossa jo vuosien ajan, että olen nähnyt kyseisen elokuvan, mutta nyt täytyy myöntää, että olen muistanut asian väärin.
Aloitin joskus vuosia sitten lukemaan Navaronen tykkejä, sillä sellainen löytyi äitini kirjahyllystä. Olin ennättänyt lukea kirjasta suunnilleen 50 sivua, kun huomasin, että kirjasta puuttui paljon sivuja. Nopealla selailulla paljastui, että sivuja puuttui ainakin 26 kappaletta, joten lukeminen jäi sitten siihen. Pitänee lainata kirjastosta kirja jossain vaiheessa, sillä pidin kovasti lukemastani.Tuo on muuten todella hyvä elokuva.
Tuli huolella kahlattua läpi Alistair MacLeanin tuotanto joskus nuorena kossina. Hyvää laatuluettavaa. Jäänyt kyllä kirjojen lukeminen vähälle nykyään. On minulla tuossa yöpöydällä yksi kirja, mutta olen lukenut sitä pari sivua. Onneksi ei tarvi palauttaa kovin pian kun on lainassa kaverilta, eikä kirjastosta.Aloitin joskus vuosia sitten lukemaan Navaronen tykkejä, sillä sellainen löytyi äitini kirjahyllystä. Olin ennättänyt lukea kirjasta suunnilleen 50 sivua, kun huomasin, että kirjasta puuttui paljon sivuja. Nopealla selailulla paljastui, että sivuja puuttui ainakin 26 kappaletta, joten lukeminen jäi sitten siihen. Pitänee lainata kirjastosta kirja jossain vaiheessa, sillä pidin kovasti lukemastani.