Mitä katsot juuri nyt?

  • 50 337
  • 502
Suosikkijoukkue
HIFK
Kikkeli Susi, eli kavereiden kesken Dick Wolf se tuottaa telkkariin muutakin kuin Kovaa Lakia. Nyt katselussa Viasatilta Chicago P.D.

Pyssyt paukkuu, rosvot laitetaan lukemaan tiilenpäitä, ihmissuhdeasioita selvitellään ja lopuksi otetaan drinksuja paikallisessa. Perus poliisi-tv:tä. Mieluummin sitä tätä katsoo kuin vaikkapa Urheiluruutua
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alkuperäistä Wicker Mania vuodelta 1973. Nicolas Cagen version ajattelin katsoa joskus tulevaisuudessa, sillä onhan sekin omanlaisensa katselukokemus. Hemmetin monta leffaa on tänä suvena tullut nähtyä ja vieläpä melkein kaikki ovat olleet sellaisia, joita en ole aiemmin nähnyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaihteeksi westerniä eli How the West Was Won -nimistä leffaa. James Stewartin ja Gregory Peckin roolisuorituksia seuraan suurella mielenkiinnolla ja siinä ohimennen myös John Waynen, vaikkei tämä kuulukaan suosikkinäyttelijöihini toisin kuin kaksi ensin mainittua.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äsken tuli katsottua loppuun masentavan huono Hero, josta ei paljoa jälkipolville jää kerrottavaksi. Saadakseni ajatukseni pois kyseisestä paskasta aloitin katsomaan Gunga Diniä, jonka nimen olen kuullut satunnaisesti vuosikymmenien saatossa. Leffa, jossa näyttelevät Douglas Fairbanks ja Cary Grant, ei voi olla huono (tai niin ainakin toivon).
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Florence + the Machinen Flown keikkaa Yle Areenasta. Ei ole ihan kokonainen, tallenne kestää tunnin, kun koko keikka oli 1,5 tuntia.


Ja Areenassa on toki monta muutakin Flown keikkaa joko koosteena tai kokonaan (ei ikävä kyllä Nick Cavea) katsottavissa helmikuuhun 2023 asti. Vähän tuntemattomattomista suosituksena ainakin Kit Sebastian:


Tuli toki nähtyä nämä molemmat livenäkin, which was nice.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katson parvekkeeltani avautuvaa metsää ja korkeita kuusia. Se ei ole Helsingissä itsestään selvää, varsinkin kun ollaan reilun viiden kilometrin päässä keskustasta. Siinä vastapäätä voisi olla myös toinen talo, niinkin lähellä että näkee mitä tavaraa siellä vastakkaisella parvekkeella on. Parasta tässä on se, että tuo maisema ei tule muuttumaan. Siihen ei tule taloja, puut pysyvät.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
RAUTAKANSLERI Ykkösellä!!
Elämäni piisi tjsp!!
Onhan täällä Ronssi-Ruuskanenkin sekä Aaltolan Mika!!
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Peeping Tomia. Aika paljon juttua ja varsin hyviä arvosteluja olen tästä 60-luvun klassikosta kuullut ja lukenut, joten aika on selvittää, kuinka hyvin ne pitävät kutinsa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Quantum of Solace tulee kohta telkasta, mutta koska en vaan jaksa katsoa samoja Bondeja vuodesta toiseen, tämän illan leffana olkoon Tokyo Story vuodelta 1953. Japanilaiset osaavat kyllä tehdä hienoja elokuvia ja epäilemättä tämäkin lukeutuu niihin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Monenlaisia klassikoita on tullut viime aikoina nähtyä, mutta aika harva niistä on ollut yli 120 minuuttia pitkä. Nyt katseluvuorossa on Milos Formanin Amadeus vuodelta 1984 ja kyseessä on lisäksi Director's Cut. Kestoa tällä on niukasti yli kolme tuntia, joten kun tänään aloitan, niin huomenna iltapäivällä saan tämän katsottua. Nuorempana olisin jaksanut valvoa helposti jonnekin aamukolmeen, mutten enää, joten näillä mennään.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
It's always sunny in Philadelphiaa Disney+:lta. On aivan loistava sarja vaikka katsonut monesti jo läpi
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Fargoa. Tää klassikko on jääny jostain syystä näkemättä, ja muutenkaan en oo ikuisuuksiin oikeen leffoja jaksanu.

"Oo, jaa?"
"Jaa!!"
"Oooo, Jaaaa!"

Ameriikan skandinaavit vissiin kuulostaa sit tolta. Jaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
The Sting -leffan (suomeksi Puhallus) jälkeen vuorossa on My Fair Lady. Audrey Hedburn oli sellainen daami, että hän olisi ollut erinomaista vaimomateriaalia, muttei välttämättä kesätyttö-materiaalia, vaikka oli toki todella viehkeä 60-luvun tienoilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt on katseluvuorossa ensimmäinen ruotsalainen elokuva ainakin 15 vuoteen: Ingmar Bergmanin Seitsemäs sinetti vuodelta 1957. Koska olen jo nähnyt muutaman ns. taide-elokuvan ihan kokonaan, koen olevani valmis katsomaan tämän rainan alusta loppuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Juuri aloin katsomaan Navaronen tykkejä vuodelta 1961. Olin elänyt siinä uskossa jo vuosien ajan, että olen nähnyt kyseisen elokuvan, mutta nyt täytyy myöntää, että olen muistanut asian väärin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Juuri aloin katsomaan Navaronen tykkejä vuodelta 1961. Olin elänyt siinä uskossa jo vuosien ajan, että olen nähnyt kyseisen elokuvan, mutta nyt täytyy myöntää, että olen muistanut asian väärin.
Tuo on muuten todella hyvä elokuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös