Clubittaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Lopuksi näytille, mitä tunne on:
Eteläpääty: Jokerit - hifk 28.3.2012 (Linkki vie 2012 pleijareihin, Jokerit-HIFK)
Huh huh. On muuten "pieni" ero nykyiseen kolmen rivin Eteläpäätyyn.
Lopuksi näytille, mitä tunne on:
Eteläpääty: Jokerit - hifk 28.3.2012 (Linkki vie 2012 pleijareihin, Jokerit-HIFK)
Seuran tuhoamisella meni myös maan paras fanikatsomo. Hienosti vedetty!Huh huh. On muuten "pieni" ero nykyiseen kolmen rivin Eteläpäätyyn.
Asiat olivat tältä osin ennen paremmin, mutta se jakava aikaraja ei suinkaan osu viimeisen liigakauden ja ensimmäisen KHL-kauden väliin vaan siihen harkkapeliin kulminoituneeseen tapahtumasarjaan. Siitä eteenpäin on seurojen välinen vastakkainasettelu ollut ihan helvetin myrkyllistä eikä mulla ole pätkääkään ikävä sitä aikaa kun jokainen keskustelu päätyi ennen pitkää siihen, että kenen päällekarkaus oli oikeutettu ja kenen ei.Hieno video, todella hieno. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että jotkut asiat oli ennen paremmin.
Kuhdalle pystyy antamaan varauksettoman arvostuksen. Paita täysin ansaitusti kattoon naapurissa.
Kuhdalle pystyy antamaan varauksettoman arvostuksen. Paita täysin ansaitusti kattoon naapurissa.
Hifk edustaa minulle "vanhaa" edustamaani seuraa junioritasolla 1980-luvulla,joka "petti" minut raskaasti!
Minut oli jo tavallaan päätetty lähettää Pohjola leirille Vierumäelle muutaman muun pelaajan kanssa kunnes
sain tietää,että minun paikkani on saanut joukkueenjohtajan poika jne.
Sen tapahtuman jälkeen vaihtui joukkue Jokereiksi ja siitä lähtien olen ollut ns.Jokereiden mies!
Kimmo Kuhta on vähän kuin Perer Forsberg ja Mats Sundin, ikävä vastustaja, mutta suuri kunnioitus. Kimmo Kuhta on yksi niistä kaverin herrasmiehistä (kuten esim. Söderholm ja Peltonen), joita täytyy kunnioittaa varsinkin näin uran jälkeen.
ville peltosta arvostan yhtä paljon kuin limaista sammakkoa. ville peltonen on ihan sylettävä jätkä.