Mistä/kenestä olet kateellinen toiselle liigaseuralle?

  • 107 606
  • 229

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Oikeastaan vain yksi asia tulee mieleen mistä voin olla jollekin muulle seuralle kateellinen. TPS ja Urpo Ylönen, ei kahta sanaa. Hattua pois ja kateellisena on saanut seurata sivusta Ylösen huikeaa duunia maalivahtien parissa.

Jospa siitä Lunkasta joskus sitten...
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TPS - Chiparit
Hifk - Talous kunnossa (fanien määrä)
Pelicans - Jormakka
KalPa - Kapanen
Ässät - Tunnelma/Meininki
Lukko - Taito taso

Jos olisi kysytty noin neljä vuotta sitten, niin olisin ollut kateellinen kaikille ja kaikesta.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
HIFK:n rankkaritriosta MiG-MaG-Hirso. En edes muista milloin viimeksi Jokerit on voittanut vl-kisan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Blues- Jari Sailio
HIFK- Fanit ja tottakai Mikke
Ilves- Ajavat mukavasti junioreita joukkueeseen
Jokerit- Rahaa löytyy
JYP- Antti Pihlström
KalPa- Pitkäjänteisyydestä
Lukko- RTK
Kärpät- Puolesta Suomesta
Ässät- Porilaisesta hulluudesta
TPS- Maalivahtivalmennuksesta
Pelicans- Kai Suikkanen
SaiPa- Rohkeudelle(pakosta) ajaa tuntemattomia pelaajia liigaan
Tappara- Ilpo Kauhanen
 

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Lukolle ja SaiPalle keltaisesta fanilippiksestä! Meille kanssa!!!
 

Fordél

Jäsen
Myös Pelicansin tv-mainokset ovat SM-liigan parhaita.

Tähän vahva sama. En nyt mitenkään kateellinen ole, mutta nuo mainokset ovat aivan loistavia. Harvoin on nähty noin oivaltavia mainoksia tällä saralla.

Sen sijaan olen Ilvesfanina kateellinen joukkueille, joilta löytyy osaava valmennus ja selkeä pelitapa, jota joukkue pystyy toteuttamaan. Olen siis kateellinen esimerkiksi Jokereille ja Pelicansille sekä monelle muullekin joukkueelle.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mietin pitkään että nyt menee lujaa kun ei tarvitse olla kenellekään kateellinen mistään, mutta noista jo mainituista vl skapoista pitää olla kateellinen.
Se hyvä puoli tässä kaudessa on toistaiseksi ollut, että niistä ei ole tarvinut mahdottoman useasti ratkaisua hakea.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Kattelin tänään Ipa-Pelsut matsin ja täytyy sanoa, että olen lahtelaisille kateellinen Ryan Laschista(meniks oikein?). On se perkeleen pikku-ukko aivan uskomaton pörrääjä. Olen melkein Lasch-fani!
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Olen yrittänyt miettiä viime päivät, mutta en kertakaikkiaan keksi mitään mistä olisin kateellinen toiselle Liigaseuralle...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Pitkään mietin minäkin ja vain yksi asia tulee mieleen:

Olen kateellinen Porin Ässille heidän kotipyhättönsä akustiikasta. Ai, että millaisen tunnelman täyteen ahdettu Eteläpääty saisi aikaan Isomäellä tai vaikkapa DDR-bunkkerissa.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitkään mietin minäkin ja vain yksi asia tulee mieleen:

Olen kateellinen Porin Ässille heidän kotipyhättönsä akustiikasta. Ai, että millaisen tunnelman täyteen ahdettu Eteläpääty saisi aikaan Isomäellä tai vaikkapa DDR-bunkkerissa.

Samaa asiaa olen joskus miettinyt kun viime kaudellakin tuli duunin takia jaffalassa haukoteltua muutama peli.

Olen kateellinen melkein kaikille seuroille, joilla on edes välttävää ylivoimaa tarjolla.
 
Olen yrittänyt miettiä viime päivät, mutta en kertakaikkiaan keksi mitään mistä olisin kateellinen toiselle Liigaseuralle...

Ilves Ice Girls! Miss Ilves!

Naapuri osaa vaikeinakin hetkinä panostaa Oikeisiin Asioihin, kun taas Papparassa tylsästi vaihdeltiin valmennusjohtoa.

Toisaalta meillähän oli Auli, Brita ja Lea jo 80-luvulla...
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ihan yleisesti ottaen sanoisin, että hieman on kateutta jokaista liigajengiä kohtaan, koskien katsojia. Meilläkin voisi käydä niitä hallissa yli 3000.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Suomen menestyneimmän jääkiekkojoukkueen kannattajana ei tarvitse olla kateellinen kenellekkään. Tai no ehkä vähän HPK:lle, joka on onnistunut viimeisen 15 kauden aikana hankkimaan yhdeksänä niistä mitalin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tätä ketjua seuratessa on miettinyt, mistä olisi kateellinen. Mestaruuksista/menestyksestä voisi olla kateellinen, mutta ei niitä mistään säälistä edes haluta. Mutta sitten se lopulta aukesi.

Olen kateellinen niille paikkakunnille, mistä on useampaan kuin yhteen vierashalliin lyhyt matka. Kuopiosta on ainoastaan Jyväskylään mukavan lyhyt matka. Ainoastaan Kärpillä taitaa tämä asia olla vielä heikommin kuin KalPalla. Pitääkö tässä alkaa tosissaan toivoa Jokipoikia Liigaan.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Itse en oikein keksinyt mitään mistä olisin erityisen kateellinen muille seuroille, muuta kuin yksittäisistä pelaajista eli listataan vaikkapa nyt niitä tänne. Kaikista seuroista ei tällaisia pelaajia löytynyt.


Hifk: Mikael Granlund,Markus Granlund,Mikko Jokela
Ilves: Jesse Niinimäki, Joonas Rask
Jyp: Harri Pesonen, Antti Pihlström, Sami Vatanen
Kalpa: Sakari Salminen, Iiro Pakarinen, Ryan Lannon
Kärpät: Miikka Salomäki, Oscar Eklund, Mikko Lehtonen, Ville Pokka
Lukko: Juhani Jasu
Pelicans: Ryan Lasch, Markus Seikola, Joonas Järvinen
Saipa: Richard Lintner
Tappara: Sasha Barkov jr
Tps: Rasmus Ristolainen
Ässät: Joel Armia, Radek Smolenak, Ville Uusitalo, Kristian Kudroc
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Olen kateellinen niille seuroille, joilla on hyvä johtoryhmä tekemässä oikeita päätöksiä. Lukon tapauksessa rahaa löytyy niin ettei paskalle taivu, mutta kun asialla on nippu joojoo-miehiä myötäilemässä yhtä suurta jättipäätä, niin tulos on kaikkien tiedossa. Mitäpä Lukko voisikaan saavuttaa, jos sillä olisi ammattimaista toimintaa johdossa?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nyt alkaa kateus nostaa päätään niitä seuroja kohtaan, joissa joukkueen rakentaminen on tehty huolella. Samoin herää kateus niitä kohtaan, joita on valmennettu jo kesällä ja joiden valmentaminen jatkuu edelleen. Ehkä Kerhossakin sitten ensi kaudella, LeKiä ja SapKoa vastaan pelatessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen kateellinen niille seuroille, joilla on hyvä johtoryhmä tekemässä oikeita päätöksiä. Lukon tapauksessa rahaa löytyy niin ettei paskalle taivu, mutta kun asialla on nippu joojoo-miehiä myötäilemässä yhtä suurta jättipäätä, niin tulos on kaikkien tiedossa.
Vaikka se jotenkin hassulta tuntuukin olla kateellinen jollekin jääkiekkoseuralle, niin tämä lainaamani teksti on sellainen asia mitä Lukossa ei osata ja josta voisin muille seuroille ollakin pikkuisen kade.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Blues: Laadukasta jälkeä juniorityössä.
HIFK: Granlund bros.
Ilves: Omille junnuille rohkeasti vastuuta.
JYP: Sami Vatanen.
KalPa: Salmisen Sakke ja itse Sami Kapanen, joka pitkän NHL-uran jälkeen tuli Suomeen ja nosti KalPan suosta. Huikea jätkä ja todella hieno teko.
Lukko: Perttu Lindgren, parhaimmillaan maaginen.
Pelicans: Kai Suikkanen ja Pasi Nurminen.
SaiPa: Periksiantamattomuus jokaisessa ottelussa, samaa mitä toivoisin myös meidän miljoonamiehistöltä.
Tappara: Barkov jr.
TPS: Cheerleaderit. Ja ehkä myös Ristolainen.
Ässät: Tunnelma Isomäen hallissa. Zaborsky on myös ihan jees.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Blues: Junioritoiminta

HIFK: Petteri Wirtanen

Jokerit: Kekäläinen

JYP: Organisaation johto

KalPa: Matti Kuparinen, Ryan Lannon

Kärpät: Salomäki, Junttila, Donskoi, Kemppainen

Lukko: Harri Tikkanen

Pelicans: Kaarna, Kaitsu ja Pasi

SaiPa: Lintner, asenne

Tappara: Reagointikyky, cheerleaderit

TPS: Ristolainen

Ässät: Zaborsky, Smolenak
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös