Mistä/kenestä olet kateellinen toiselle liigaseuralle?

  • 107 611
  • 229

silakkani

Jäsen
Olen kateellinen joukkueille, jotka omistavat meidän mestaruusjoukkueen (2010) jäseniä. Oikeastaan muutaman nimen olisin voinut jättää kokonaan pois listauksesta, mutta laitoin nekin, ettei tule sanomista. Filppula ja Suikkanen tulevat ykkösinä.

Pelicans - Suikkanen, RP ja Järvinen
Jokerit - Filppula ja Nordlund
Tappara - Erkinjuntti ja Venäläinen
Ässät - Uusikartano
 

mrJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jypille siitä, että ovat vieneet meiltä monta kovaa peluria/juudasta. Esim. viimeisimpänä yks omista suosikeistani Jani Tuppurainen. Toivottavasti tulevaisuudessa saadaan omat löydöt ja kasvatit pidettyä kuopijon mualla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jypille siitä, että ovat vieneet meiltä monta kovaa peluria/juudasta. Esim. viimeisimpänä yks omista suosikeistani Jani Tuppurainen. Toivottavasti tulevaisuudessa saadaan omat löydöt ja kasvatit pidettyä kuopijon mualla.
Minä olen taas Kalpalle kateellinen siitä, että ovat saaneet todella kovan luokan oman kasvatin takaisin riveihinsä, eli siis Kapasen Samin.

Selännettä odotellessa (heh, eiköhän se ole jo kauan sitten tullut selväksi, että Teemu pelaa änärissä niin kauan kuin paikat vain suinkin kestää).
 

mrJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä olen taas Kalpalle kateellinen siitä, että ovat saaneet todella kovan luokan oman kasvatin takaisin riveihinsä, eli siis Kapasen Samin.

Selännettä odotellessa (heh, eiköhän se ole jo kauan sitten tullut selväksi, että Teemu pelaa änärissä niin kauan kuin paikat vain suinkin kestää).
Harmi että Selänne ei tule koskaan takaisin Jokereihin. Kapasesta olen ylpeä, että tuli ennen edes sopimuksen loppumista pelastamaan KalPan. Mutta meni off-topic.

Jos jotain muuta mistä kateellinen pitää olla niin on toki Hjalliksen rahat ja eteläsuomen muutenkin isommat yleisömäärät, koska täällä ei vaan jengi riitä. Mutta onneksi olemme nousseet sentään täällä savon perällä varteenotettavaksi vastustajaksi joka joukkueelle, niin ei pelkkä raha puhu enää! :)
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Eiköhän tuonkin kysymyksen vastaus ole hetki sitten saanut potkut Jyväskylästä.

Niin tai sitten se että D Teamin (silloin vielä) tämän kauden pelaajapudjetti pienini niin jäätävästi että palkka olisi tippunut...noh ...jäätävästi.

Lisäksi tiedossa oli ettei JYPistä löytyisi suoraa paikkaa eikä mies halunnut jäädä kokeilemaan.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lisäksi tiedossa oli ettei JYPistä löytyisi suoraa paikkaa eikä mies halunnut jäädä kokeilemaan.

No sanoit sen itsekin, sitten lopulta.

Ihmetytti heti sopimuksen julkistamisen jälkeen, että mitäs Jyväskylässä tapahtuu, kun on varaa lähettää tämän luokan kavereita muualle. Vielä enemmän ihmettelin treenipelien aikana ja nyt tosipelien alkaessa myhäilen yhtä tyytyväisenä kun Ilkka Kaarna & Nupe.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olishan se mukava jos Raumallakin tajuttaisiin palata takaisin siihen Lukko-logoon. Tästä pieni kateus ainakin Kuopioon, Helsinkiin (x2), Hämeenlinnaan sekä...jaa siinäpä ne taisi olla.

Porissakin on ymmärretty ettei ole mitään järkeä laittaa jotain eläimen kuvaa logoksi joukkueelle jonka nimenä on joku konkreettinen asia.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Jokerit
-Todella ammatimainen organisaatio
-Pulkkinen, Kerälä, Lahti, Filari, Väänänen
-Halli
-Itse en ole kateellinen Hjalliksen rahoille vaan sille, että hän ymmärtää miten rahaa tehdään ja hallitaan

HIFK
-Myös se organisaatio täällä
-Katsomokulttuuri
-Fanit
-Brändi

Kärpät
-Nuoret

Pelicans
-Suikkanen
-Mainokset

Ässät
-Todella hienoa tekemistä heidän budjetillaan

Kaikki jotka uskaltavat antaa nuorille vastuuta.

Ja olen myös kateellinen kaikille faneille, joilla oman joukkueen kotihalli on vieressä. Itsellä matkaa 200km, mutta onneksi Jokerien, Bluesin ja Hifkin hallit lähellä, niin tulee edes vieraspelejä nähtyä muualta kuin telkkarista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kateus on liian voimakas sana mutta naapureilla on kyllä paremmat areenat. HIFK:n nykyjengi + oma uusi halli = lupa painaa rahaa
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jokerit:
-Halli
-organisaatio
-Paidat

HIFK:
-periksiantamattomuus
-Fanit

Pelicans:
-Suikkanen
-Nettisivut

Kärpät:
-Pohjolan valtias
-lentomatkustaminen

Kalpa:
-nousu pohjalta huipulle

Tepsissä olen ylpeä Upista ja kaikista niistä pelaajista joita TPS on kasvattanut maailmalle (M.Koivu) ja toki niistä monista SM-mestaruuksista.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Eli mikä on eniten kateutta aiheuttava asia, jonka haluaisit saada kannustamaasi liigajengiin toisesta SM-liigaseurasta?

No Tapparalle SAMI HIRVOSESTA sekä SaiPan että varsinkin Jokerien fanina. Siis kateellinen siitä, että Hirvonen on nimenomaan Tapparan valmentaja eikä HIFK:n (näin siis Jokerifanina).
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naapureille olen kateellinen kahdesta asiasta:
  • Granlund. Varmasti olisi ollut mahdollista saada narreihinkin. Huima pelimies, mutta jo ennen ilmaveiviä mediahuomio oli merkittävää.
  • Fanit. Aikuisempia.

Pönden joukkueille en kyllä keksi olla kateellinen mistään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Olen todella kateellinen kaikille joukkueille joiden hyökkäyspelaaminen on organisoitua, etenee lyhyin syötöin ja etäisyyksin viisikkona. Olen myös kateellinen kaikille joukkueille joiden pakeilla on lupa pelata rohkeasti kiekon kanssa roiskimisen sijaan.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En osaa olla kateellinen mistään, mutta ihailen Pelsujen raikkaita liikkeitä ,kuten se, kun ottivat Juhamatti Aaltosen joukkueeseen aikanaan ja Suikkasen palkkaamista nyt. Hienoa!

HIFK:n pessimistifanit tuottavat välillä suoranaista hilpeyttä nopeilla reagoinneillaan. Nyt siihen ei ole ollut aihetta, mutta äkkiä nuo näkyvät löytävän areenan, jos vähänkään huonommin menee. Kieltämättä on ihailtava välillä myös BOL:n ja JHagin sanansäiliä.

KalPa ja Kapanen. Kuka nyt ei voisi olla diggaamatta?!

Ässien nuori ja rohkea, kokeileva joukkue antaa aihetta hatunnostoon.

SaiPa...jotain sympatiaa tuo idän sinnikko väkisin nostaa pintaan. Toivottavasti tänä vuonna menisi paremmin!Aarnio telakalla, mutta joukkue, jossa tämä herra pelaa, on aina mielenkiintoni kohteena.

Eiköhän sitä tässä jo ollutkin...
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
IFK:n perinteet ja brandinhallinta ylipäätään ovat aikalailla kadehdittavalla tolalla. Aika moni seura vois ottaa oppia.
 

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Ensimmäisenä tulee mieleen Koko Kansan Mikke. En ole silti katkera HIFK:lle ja aina toivon MG:lle menestystä, mutta välillä sitä tulee haaveiltua, että mitä jos se pelais Kärpissä. On ihan luonnollista tietysti olla kateellinen liigan parhaasta pelaajasta, jolla on vielä vahva kärppätausta. Tähän mieheen ei päde sanonta "ei sota yhtä miestä kaipaa", sillä kaveri on vaan niin kova, ettei ainakaan HIFK näytä pärjäävän ilman. (hymiö)
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalpan yksinäiselle sumutorvelle. Pitää ääntä koko 60 minuuttia oli tilanne mikä tahansa ja ääni kuuluu selkeästi hallin toisellekin puolelle asti. Käy ilmeisesti aika hyvin vierasmatkojakin läpi sillä en muista KalPamatsia areenalla jossa kyseistä ääntä en olisi kuullut. Respect
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalpan yksinäiselle sumutorvelle. Pitää ääntä koko 60 minuuttia oli tilanne mikä tahansa ja ääni kuuluu selkeästi hallin toisellekin puolelle asti. Käy ilmeisesti aika hyvin vierasmatkojakin läpi sillä en muista KalPamatsia areenalla jossa kyseistä ääntä en olisi kuullut. Respect

OT:

Eikös tämä kaveri ole Susi-Jussi, joka vieläpä asuu Helsingissä ja käy katsomassa myös suurimman osan kotipeleistä? "Kuopioooo"!

Kateellinen olen kaikille joilla on laadukkaat fanituotteet. Meillä esimerkiksi t-paidat ja rotsit ovat todella huonoa laatua. Bluesille siitä että Hotsi meni sinne.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Blues - Jäähallista. Samanlainen Jyväskylään, kiitos!
HIFK - Oma kulttuurin alalajinsa suomalaisen lätkäkulttuurin sisällä.
Ilves - Perinteet. Omia junnuja viimein vastuurooleihin.
KalPa - Kasvatteja Kapanen ja Timonen. Meikäläisistä ei ollut kuin muutaman matsin NHL-ynnämuiksi.
Kärpät - Saa haalittua Puolen Suomen parhaat junnut
Rauma - Seura, jonka talous on harvinaisen tukevalla pohjalla. Ei huolta huomisesta, kävi miten kävi.
SaiPa - Vastustajasta riippumatta ottelussa ei ole kuin voitettavaa.
TPS - Huikeat perinteet. NHL-miehiä ja maalivahteja. Ja Cheerleaderit.
Ässät - Se hulluus ja yksimielisyys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös