Listataan jokaisesta muusta joukkueesta vähintään yksi kateellisuuden kohde:
Blues
-Jussi Salonoja
Minä olen taas Kalpalle kateellinen siitä, että ovat saaneet todella kovan luokan oman kasvatin takaisin riveihinsä, eli siis Kapasen Samin.Jypille siitä, että ovat vieneet meiltä monta kovaa peluria/juudasta. Esim. viimeisimpänä yks omista suosikeistani Jani Tuppurainen. Toivottavasti tulevaisuudessa saadaan omat löydöt ja kasvatit pidettyä kuopijon mualla.
Harmi että Selänne ei tule koskaan takaisin Jokereihin. Kapasesta olen ylpeä, että tuli ennen edes sopimuksen loppumista pelastamaan KalPan. Mutta meni off-topic.Minä olen taas Kalpalle kateellinen siitä, että ovat saaneet todella kovan luokan oman kasvatin takaisin riveihinsä, eli siis Kapasen Samin.
Selännettä odotellessa (heh, eiköhän se ole jo kauan sitten tullut selväksi, että Teemu pelaa änärissä niin kauan kuin paikat vain suinkin kestää).
En ymmärrä miksi Jormakka ei saanut pelipaikkaa JYP:stä. Katellinen Pelicansille
Eiköhän tuonkin kysymyksen vastaus ole hetki sitten saanut potkut Jyväskylästä.
Lisäksi tiedossa oli ettei JYPistä löytyisi suoraa paikkaa eikä mies halunnut jäädä kokeilemaan.
Pelicansin mainoksista olen kyl erittäin kateellinen. Esimerkkinä vaikkapa tämä "kyykky" mainos. Kyl siinä väkisin repes kun eka kerran katteli. Ja vielä kolmannellakin. Loistavaa markkinointia.
Eli mikä on eniten kateutta aiheuttava asia, jonka haluaisit saada kannustamaasi liigajengiin toisesta SM-liigaseurasta?
Kalpan yksinäiselle sumutorvelle. Pitää ääntä koko 60 minuuttia oli tilanne mikä tahansa ja ääni kuuluu selkeästi hallin toisellekin puolelle asti. Käy ilmeisesti aika hyvin vierasmatkojakin läpi sillä en muista KalPamatsia areenalla jossa kyseistä ääntä en olisi kuullut. Respect