Mistä/kenestä olet kateellinen toiselle liigaseuralle?

  • 107 472
  • 229

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eipä Lahdessa tällä hetkellä tarvitse olla kateellinen kenellekkään muulle mistään...

..paitsi faniryhmästä joka kannustaa omia eikä huuda "jos sä turkuu vihaat kätes yhteen lyö.." Pelicans vois palkata fanitoiminnankehittäjän kun näyttää junnaavan paikallaan nuo tämän hetkiset "liiderit"..
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Eipä Lahdessa tällä hetkellä tarvitse olla kateellinen kenellekkään muulle mistään...

..paitsi faniryhmästä joka kannustaa omia eikä huuda "jos sä turkuu vihaat kätes yhteen lyö.." Pelicans vois palkata fanitoiminnankehittäjän kun näyttää junnaavan paikallaan nuo tämän hetkiset "liiderit"..
Siinä mielessä mielenkiintoinen näkökulma, että noita "ryhmiä" kumminkin on jokaisella liigapaikkakunnalla jotka proavat vastustajan kannattajia, joukkuetta sekä kaupunkia. Se nyt vähän kuin kuuluu asiaan.

Tällä kaudella homma on toiminut omasta mielestä erinomaisesti kannattajakatsomossa, siinä suppeudessaan mikä osa katsomosta jaksaa kannattaa.
Ero esimerkiksi viime kauteen on ollut selvä ja nyt jokaisessa kotipelissä missä olen paikalla ollut, meininki on ollut hyvä.

Toisekseen. Ketä varten me kannattajat ollaan ? - Joukkuetta, seuraa, miten sen kukin ottaa.
Ja joukkueen edustajat ovat toiminnastamme pitäneet. Ryan Lasch, valmennusjohto ja muutama muu pelaaja on julkisesti toimintaamme kehunut, joten mielestäni kannattajat on onnistuneet tehtävässään.

Tavoitteena kun ei ole ykisttäisiä katsojia miellyttää, se ei käsittääkseni ole homman pääpaino.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Nojoo vedetään takasinpäin vähän. Ehkäpä tässä tuli vaan purettua agreja. Tosin kyllähän vähä ihmetyttää se kun narrit on vieraana lahessa ja täystupa, ni mitään ääntä ei lähe kannattajakatsomosta. Jos koko pelin aikana tulee pari hassua laulua ni kyllä siinä vähä miettimistä on yhellä jos toisella.

Mutta joo, helppo tälläsen taviskatsojan on arvostella "tosifanin" toimintaa, pahottelut siitä. Ehkäpä jätän arvostelun tähän tai siirryn pelicansin fanitoiminta-osioon rageemaan.

Kiitos ja anteeksi.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No nykyään tanssitytöt on aika turhia, mutta aikoinaan porissa oli upea ryhmä ja jos olisin ollut toisen joukkueen kannattaja, ja tällainen ketju olisi silloin ollut olemassa (tai edes toimiva internet), niin olisin ollut avoimesti kateellinen tyttöjen itsekritiikin puutteeseen ja porilaiskatsojien mahdollisuuteen tuntea täysilaidallinen suurta myötähäpeää aina pelikatkoilla. Siinä oli kyllä suurta karnevaalin tuntua kun pari läskiä kaatuilee epätahtiin.

Oliko ne tanssitytöt silloin vain sen yhden kauden ajan? Muistan, että heillä oli hienot Esson sponsoroimat paidat. Juu, en kaipaa...
 

HAL9000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki tamperelaiset käy paitsi Ilves
Pakkohan tämä on myöntää, vaikka pitkin hampain...

Olen kateellinen Ilvekselle. Faneista.

En vain sen takia, että Ilveksellä on poikkeuksellisen uskolliset fanit (tasainen kannatus, vaikka joukkue kyntää kaudesta toiseen sarjan hännillä), tuollaisia diehard-faneja kyllä löytyy muiltakin, harvalta joukkueelta tosin niin paljon kuin Ilvekseltä. Tapparalta ei ainakaan.

Mutta Ilveksellä on myös Suomen asiantuntevimmat kiekkofanit. Siitä olen kateellinen. Ero on aika ilmeinen verratessa Ilveksen keskustelupalstaa oikeastaan minkä tahansa muun joukkueen keskustelupalstaan, jotka ovatkin sen rinnalla lähinnä fanituspalstoja. Ilveksen palstan parhaat kirjoittajat ovat sitä tasoa, että heidän tekstejään lukemalla olen itsekin oppinut katselemaan ja ymmärtämään peliä aivan uudella tavalla. Tietysti hienoinen Ilves-väritys paistaa parhaistakin kommentaareista läpi, mutta sen oppii nopeasti suodattamaan pois.

Joillakin Ilves-aktiiveilla tosin näyttää nousseen vähän hattuun tieto omasta erinomaisuudesta. Esim. jatkikseen kirjoittavilla ilvesläisillä näkyy toisinaan sellainen hieman sellainen (implisiittinen) asenne, että he automaattisesti tietävät kiekosta enemmän kuin muut vain sen takia, että ovat Ilves-faneja.

Nyt kun mulle vielä aukeaisi se, mikä ihmeen syy saa kuitenkin noinkin ymmärtäväiset kiekkoihmiset kasvamaan niin kieroon, että jo lapsena valitsevat kahdesta vaihtoehdosta sen väärän... (postinumero? mulla oli lapsena 33310, sittemmin 33100 - ekassa oli enemmän sinioransseja, jälkimmäisessä keltavihreitä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös