HIFK:n Cheerleadereista. Ei meilläkään pahat ole, mutta onhan noi naapurin tytöt ihan omassa sarjassaan.
PS. Voutilaisen Jukka saa parin kauden päästä muuttaa sanat teoiksi ja pukea sen keltamustan asun päällensä Niiralan Montun pukukopissa! Härskille onneksi KalPa on Suomessa pelatessaan ainoa vaihtoehto, joten hänestä ei tarvitse olla huolissaan..
Älähän nyt, avauskierroksen ns. paikallispelikierroksella Kärpät pelasi SaiPaa vastaan, onhan Lappeenrantakin Suomessa...Oulun Kärpät, koska se on puolen Suomen joukkue. Toisaalta Oululla ei ole paikallisvastustajaa, meillä on KalPa ja tämä kumoaa aiemman virkkeen.
Kannattaisi matkustella hiukan enemmän. Se avartaa. Näin sudeettina on kiva käydä jäähallissa, kun ei tarvitse pelätä turvallisuutensa puolesta. Ja aika kivan metakankin (positiivisessa mielessä) ne saavat aikaan hallissa, vaikka vastassa olisi JYP. Eikä siihen tarvita edes viidakkorumpuja.Ja joku HIFK-fani sanoi tuolla, että heillä on arvostetuimmat kannattajat. Valitan, itsellä tulee HIFK-fanista mieleen juuri se öykkäri grillikiskalta, jolla on suomileijona-riipus kaulassa ja HIFK-tatuointi niskassa. Ja ne vetää pataan. Saman tien. Ei väliä mitä teki. Tai jätti tekemättä.
PS. Voutilaisen Jukka saa parin kauden päästä muuttaa sanat teoiksi ja pukea sen keltamustan asun päällensä Niiralan Montun pukukopissa!
Sentteriongelma on ratkaistu. Mutta laittaako Voutilainen ykköseen ja Hahl kakkoseen, vai toisinpäin?Kuten jo mainittu, Jukka Voutilainen on sanonut että hänen seuransa on Kerho, jos joku SM-Liigassa. Ja toivotaan että jos HV71:n jättää, niin HPK on osoite eikä mikään muu.
Tässähän se on -OO-:n kiteyttämänä koko juttu. Joskus tuntuu siltä ettei todennäköisesti jäljellä oleva elinaikani (30-40 vuotta) mahda riittää Lukolle mestaruuden tuomiseksi.Olen kateellinen kaikille niille muiden seurojen kannattajille jotka ovat päässeet ihan itse kokemaan kun kannattamansa seura voittaa mestaruuden.
Nimimerkillä: Vasta pilke isän silmäkulmassa vuonna 1963
Sentteriongelma on ratkaistu. Mutta laittaako Voutilainen ykköseen ja Hahl kakkoseen, vai toisinpäin?
Olen kateellinen kaikille niille muiden seurojen kannattajille jotka ovat päässeet ihan itse kokemaan kun kannattamansa seura voittaa mestaruuden.
Kannattaisi matkustella hiukan enemmän. Se avartaa. Näin sudeettina on kiva käydä jäähallissa, kun ei tarvitse pelätä turvallisuutensa puolesta. Ja aika kivan metakankin (positiivisessa mielessä) ne saavat aikaan hallissa, vaikka vastassa olisi JYP. Eikä siihen tarvita edes viidakkorumpuja.