Missä olet juuri nyt?

  • 251 300
  • 3 225

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämmöisessä pienessä neukkarissa ja odotan, että työhaastattelija tulisi paikalle.

Wish me luck!
Lykkyä pyttyyn.
Olen vähemmän yllättäen kotona. Yritän etätyöskennellä, motivaatio on vaan kateissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Baarissa onkin hyvä tarjoilla suolapähkinöitä tai muuta suolaista niin asiakkaita janottaa enemmän. Ei tätä toki suomalaiset baarit ole huomanneet, mutta kyllä etelässä jotain pientä pöytään kannetaan.
Kyllä mun kantabaari tätä ennen teki, vaan koronan takia se loppui.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ennakoiva viesti. Mutta huomenna aamulla olen joko torilla tai kotona. Toivon olevani torilla, vaan se selvinnee noin 10 tunnin kuluttua viimeistään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ennakoiva viesti. Mutta huomenna aamulla olen joko torilla tai kotona. Toivon olevani torilla, vaan se selvinnee noin 10 tunnin kuluttua viimeistään.
Mutta millä torilla? Minä olen huomennakin kotona. Päivällä käyn kyllä salilla.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Missä vitussa tässä kylässä on tori?
Tulee kohta kiire, koska olen melko tukevasti nousuhumalassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden stadionilla C-katsomossa. Iivo hiihto juuri ohi (ks. liite).
 

Liitteet

  • IMG_20220227_150402_HDR.jpg
    IMG_20220227_150402_HDR.jpg
    532,2 KB · kertaa luettu: 80

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Savonlinnassa... Ja autossa, takapenkillä apukuskin puolella.
Jos en väärin muista niin Käytöksen kultaisen kirjan mukaan tämä on auton ns. arvokkain paikka. Tiedä häntä mikä muka olisi syynä moiseen.
 

Liitteet

  • IMG_20220302_123323_HDR.jpg
    IMG_20220302_123323_HDR.jpg
    602,2 KB · kertaa luettu: 48

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Matkalla kotiin. Oli hyvä reissu. Ja terveiset palstaa lukevalle rekistöröitymälle hifk fanille (kun hän lupasi nimimerkkini tiedettyään lukea viestejäni). Ja @pettter koko ajan mukana myös. Ja eräs poistettu ystävämme. Hieno ilta eikä itse pelin lopputuloksella ollut alun alkaenkaan mitään merkitystä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen Hailuodon Marjaniemessä autolla ajelemassa. Kohta ajan takaisin Oulun keskustaan, missä on hotellihuoneeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös