Oulu on hieno kaupunki talvellakin.Olen Hailuodon Marjaniemessä autolla ajelemassa. Kohta ajan takaisin Oulun keskustaan, missä on hotellihuoneeni.
Oulu on hieno kaupunki talvellakin.Olen Hailuodon Marjaniemessä autolla ajelemassa. Kohta ajan takaisin Oulun keskustaan, missä on hotellihuoneeni.
Tämä ilta ja huominen on ilmeisesti varattu jonkun hyllykön tai vastaavan kasaamiseen? Kuluuhan se aika niinkin.Ikeassa. Syötiin juuri ensimmäistä kertaa ikinä ikean lihapullia. Äitini kyllä tekee parempia, mutta ihan ok eikä hinnalla pilattu.
Juu. Haettiin lastenhuoneeseen toinen työpiste (pöytä ja tuoli) ettei toisen tartte aina olla ylhäällä sängyssä tai lattialla (tai lainata keittiöstä tuolia).Tämä ilta ja huominen on ilmeisesti varattu jonkun hyllykön tai vastaavan kasaamiseen? Kuluuhan se aika niinkin.
Hyvää matkaa.Helsinki-Vantaa T2. Nautin yhdestä ylihintaisesta oluesta ja kohta Stanstediin odottelemaan jatkolentoa lyhyeksi yhdeksäksi tunniksi. Huomenna sitten sateinen Fuengirola ottaa minut vastaan ja tarjoaa parasta/pahinta seuraavat kaksi kuukautta.
Eikös sinulla ollut yhdeksän tunnin odottelu lentokentällä jatkolennolle? Et sitten ehtinyt syödä tai nukkua.Nyt Fuengirolassa. Hereillä semmoiset 30 tuntia nyt ja ison osan ajasta vieläpä nälissäni. Nyt pikaista ruokaa naamariin ja siesta. Paskat kelit nyt.
Odotusaulassa oli kylmä nukkua ja tavaroita piti vahtia ja kun budjetilla ollaan reissussa (työharjoitteluun tulin), niin ei huvittanut maksaa 10£ kananmunavoikkarista ja on tätä massaa sen verran kerääntynyt, että joskus voi paastota hetken.Eikös sinulla ollut yhdeksän tunnin odottelu lentokentällä jatkolennolle? Et sitten ehtinyt syödä tai nukkua.
Täytyy olla tosiaan budjettireissu, jos on mieluummin 30h syömättä, kuin ostaisi 10£ kananmunavoikkarin.Odotusaulassa oli kylmä nukkua ja tavaroita piti vahtia ja kun budjetilla ollaan reissussa (työharjoitteluun tulin), niin ei huvittanut maksaa 10£ kananmunavoikkarista ja on tätä massaa sen verran kerääntynyt, että joskus voi paastota hetken.
En mä nyt noin kauaa ollut syömättä. Mulla oli yksi burrito kotoa mukana ja sen söin puolenyön maissa ja seuraavaksi söin päivällä joskus kolme maissa. Se vaan kun on kylmä ja väsy, niin meinaa nälättää.Täytyy olla tosiaan budjettireissu, jos on mieluummin 30h syömättä, kuin ostaisi 10£ kananmunavoikkarin.