Missä olet juuri nyt?

  • 249 334
  • 3 205

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Fuengirolassa. Parvekkeella nautiskelen punaviiniä. Ei ole kovin lämmintä täälläkään. Ei toki yli kymmentä astetta pakkasta ja hiton moisia lumikinoksia, joita vielä aamulla Lappeessa katselin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Fuengirolassa. Parvekkeella nautiskelen punaviiniä. Ei ole kovin lämmintä täälläkään. Ei toki yli kymmentä astetta pakkasta ja hiton moisia lumikinoksia, joita vielä aamulla Lappeessa katselin.
Saatan olla siellä kohta puoliin parisen kuukautta. Nyt olen Tallinnassa A-terminaalin autojonossa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona kuuntelemassa Epicaa. Äsken katsoin loppuun Mads Mikkelsenin tähdittämän Arctic -leffan ja sulattelen sitä edelleen. Hieno leffa ja hieno näyttelijä. Jokin noissa selviytymistaisteluissa viehättää.
 

ace

Jäsen
Kotona kuuntelemassa Epicaa. Äsken katsoin loppuun Mads Mikkelsenin tähdittämän Arctic -leffan ja sulattelen sitä edelleen. Hieno leffa ja hieno näyttelijä. Jokin noissa selviytymistaisteluissa viehättää.
Epican musiikki ei nyt kauheesti nappaa, mutta jumalauta Simone Simons. Kuuntelen ja varsinkin katselen mielelläni ihan mitä vain missä hän esiintyy.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Epican musiikki ei nyt kauheesti nappaa, mutta jumalauta Simone Simons. Kuuntelen ja varsinkin katselen mielelläni ihan mitä vain missä hän esiintyy.
Häntä voisi luonnehtia kirjainyhdistelmällä MILF.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Glove

Jäsen
Raahessa, jonka eräs puolituttu on määritellyt näin: "pieni kalastajakylä Pohjanlahden rannikolla, jossa ihmiset ovat pienikokoisia ja hyvin yksinkertaisia."
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Raahessa, jonka eräs puolituttu on määritellyt näin: "pieni kalastajakylä Pohjanlahden rannikolla, jossa ihmiset ovat pienikokoisia ja hyvin yksinkertaisia."
Miten mahdat siellä pärjätä kun et itse ole kumpaakaan?
 

MegaForce

Jäsen
Koronarokote 3/3 saatu. Toivottavasti tämä oli nyt osaltani tässä. Elin ottamassa rokotetta. Nyt Espresso Housessa kahvilla. Sijaintina Lahti.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylitöissä. Ja varmuudella tiedän olevani samassa paikassa perjantainakin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pärnussa. Ajattelin kohta lähteä oluelle, koska voitteko kuvitella, täällä saa mennä kuppilaan ihan koska vaan. Outoa olla baarissa näin myöhään, Suomessa kun olisin ollut paikallisessa pilkkuun asti, niin pari tuntia olisi ollut jo jatkotkin käynnissä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Pärnussa. Ajattelin kohta lähteä oluelle, koska voitteko kuvitella, täällä saa mennä kuppilaan ihan koska vaan. Outoa olla baarissa näin myöhään, Suomessa kun olisin ollut paikallisessa pilkkuun asti, niin pari tuntia olisi ollut jo jatkotkin käynnissä.
.jpg tai ei uskota. Muutenkin soisi sen olevan oletuksena nykyään vastaavissa viesteissä. Ja miksei ihan kotisohvaviesteissäkin.

Harva varmaan laittaa esim. vaimolleen viestin että ollaan nyt täällä ravintolassa, on muuten hyvä annos. Ilman kuvaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@vastaantulija Miten kalapuikot liittyvät siihen, että missä olet juuri nyt?

Minä olen kotona juuri nyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Milloin viimeksi et perjantaina ole ollut?
Siitä on kaksi tai kolme viikkoa, kun en ollut. Se olikin ainoa kerta tänä vuonna.

Toki ylityötunteja tulee muinakin päivinä, mutta perjantaisin tämä on ihan erityisen herkullista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Matkalla nordikselle. Eipä ollut aamulla mielessä lähteä katsomaan peliä, jossa SaiPa ei edes pelaa, mutta kaveri pisti pari tuntia sitten lipun sähköpostiin että käytä ite tai forwardoi jollekin. Päätin käyttää itse, kun ei tässä livelätkää ole liiemmälti pariin vuoteen nähnyt.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Matkalla nordikselle. Eipä ollut aamulla mielessä lähteä katsomaan peliä, jossa SaiPa ei edes pelaa, mutta kaveri pisti pari tuntia sitten lipun sähköpostiin että käytä ite tai forwardoi jollekin. Päätin käyttää itse, kun ei tässä livelätkää ole liiemmälti pariin vuoteen nähnyt.
Toivotaan, että tulee hyvä ilta ja hifk häviää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös