Saatan olla siellä kohta puoliin parisen kuukautta. Nyt olen Tallinnassa A-terminaalin autojonossa.Fuengirolassa. Parvekkeella nautiskelen punaviiniä. Ei ole kovin lämmintä täälläkään. Ei toki yli kymmentä astetta pakkasta ja hiton moisia lumikinoksia, joita vielä aamulla Lappeessa katselin.
Epican musiikki ei nyt kauheesti nappaa, mutta jumalauta Simone Simons. Kuuntelen ja varsinkin katselen mielelläni ihan mitä vain missä hän esiintyy.Kotona kuuntelemassa Epicaa. Äsken katsoin loppuun Mads Mikkelsenin tähdittämän Arctic -leffan ja sulattelen sitä edelleen. Hieno leffa ja hieno näyttelijä. Jokin noissa selviytymistaisteluissa viehättää.
Häntä voisi luonnehtia kirjainyhdistelmällä MILF.Epican musiikki ei nyt kauheesti nappaa, mutta jumalauta Simone Simons. Kuuntelen ja varsinkin katselen mielelläni ihan mitä vain missä hän esiintyy.
Miten mahdat siellä pärjätä kun et itse ole kumpaakaan?Raahessa, jonka eräs puolituttu on määritellyt näin: "pieni kalastajakylä Pohjanlahden rannikolla, jossa ihmiset ovat pienikokoisia ja hyvin yksinkertaisia."
.jpg tai ei uskota. Muutenkin soisi sen olevan oletuksena nykyään vastaavissa viesteissä. Ja miksei ihan kotisohvaviesteissäkin.Pärnussa. Ajattelin kohta lähteä oluelle, koska voitteko kuvitella, täällä saa mennä kuppilaan ihan koska vaan. Outoa olla baarissa näin myöhään, Suomessa kun olisin ollut paikallisessa pilkkuun asti, niin pari tuntia olisi ollut jo jatkotkin käynnissä.
Olen Pärnussa .jpg. Joko nyt uskot?.jpg tai ei uskota. Muutenkin soisi sen olevan oletuksena nykyään vastaavissa viesteissä. Ja miksei ihan kotisohvaviesteissäkin.
@vastaantulija Miten kalapuikot liittyvät siihen, että missä olet juuri nyt?
Minä olen kotona juuri nyt.
Tiesin. Täällä ollaan.Ylitöissä. Ja varmuudella tiedän olevani samassa paikassa perjantainakin.
Milloin viimeksi et perjantaina ole ollut?Tiesin. Täällä ollaan.
Siitä on kaksi tai kolme viikkoa, kun en ollut. Se olikin ainoa kerta tänä vuonna.Milloin viimeksi et perjantaina ole ollut?
Toivotaan, että tulee hyvä ilta ja hifk häviää.Matkalla nordikselle. Eipä ollut aamulla mielessä lähteä katsomaan peliä, jossa SaiPa ei edes pelaa, mutta kaveri pisti pari tuntia sitten lipun sähköpostiin että käytä ite tai forwardoi jollekin. Päätin käyttää itse, kun ei tässä livelätkää ole liiemmälti pariin vuoteen nähnyt.
Onneksi ei ole tuloksella mitään merkitystä. Kunhan vain oikeat ukot molemmista joukkueista tekisi pisteitä duuniporukan liigapörssikimppaa ajatellen.Toivotaan, että tulee hyvä ilta ja hifk häviää.