Onnea haastatteluun! Olen kotona, etä-opiskelen ja juon kahvia.Tämmöisessä pienessä neukkarissa ja odotan, että työhaastattelija tulisi paikalle.
Wish me luck!
Lykkyä pyttyyn.Tämmöisessä pienessä neukkarissa ja odotan, että työhaastattelija tulisi paikalle.
Wish me luck!
Oletko siis Baarivisassa ja tauolla vai Baaripähkinä-nimisessä kusella/paskalla?Baaripähkinässä. Väliaika.
Baarivisassa, jonka nimi on Baaripähkinä. Oli surkein kierros ikinä meidän joukkueelta.Oletko siis Baarivisassa ja tauolla vai Baaripähkinä-nimisessä kusella/paskalla?
T. UteliasJuntti.
Baarissa onkin hyvä tarjoilla suolapähkinöitä tai muuta suolaista niin asiakkaita janottaa enemmän. Ei tätä toki suomalaiset baarit ole huomanneet, mutta kyllä etelässä jotain pientä pöytään kannetaan.Baarivisassa, jonka nimi on Baaripähkinä. Oli surkein kierros ikinä meidän joukkueelta.
Kyllä mun kantabaari tätä ennen teki, vaan koronan takia se loppui.Baarissa onkin hyvä tarjoilla suolapähkinöitä tai muuta suolaista niin asiakkaita janottaa enemmän. Ei tätä toki suomalaiset baarit ole huomanneet, mutta kyllä etelässä jotain pientä pöytään kannetaan.
Mun kantapaikassa ei ole tarjoiltu naposteltavaa ennen eikä jälkeen koronan. Vieressä on onneksi kebabmesta niin saa suolaista jos alkaa hiukomaan.Kyllä mun kantabaari tätä ennen teki, vaan koronan takia se loppui.
Mutta millä torilla? Minä olen huomennakin kotona. Päivällä käyn kyllä salilla.Ennakoiva viesti. Mutta huomenna aamulla olen joko torilla tai kotona. Toivon olevani torilla, vaan se selvinnee noin 10 tunnin kuluttua viimeistään.
Jääköön kysymysmerkiksi. Tori kuin tori.Mutta millä torilla? Minä olen huomennakin kotona. Päivällä käyn kyllä salilla.
Hyvää peli-iltaa sinne vaan ja keltaista päälle vaan. SaiPa tulee kyllä kiusaamaan tänään, niin kuin monesti aiemminkin. Ilves hävisi myös ekan pelin eilen vahvistusten julkaisun jälkeen ja katsotaan käykö HIFK:lle samalla lailla.Matkalla kohti nordista taas. Pari kaveria pitää noukkia baarista mukaan.
Huuda SaiPa kumoon!Matkalla kohti nordista taas. Pari kaveria pitää noukkia baarista mukaan.
Heti tämän viestin jälkeen mieleeni tuli ainakin yksi nimimerkki, joka voisi notkua tuollaisessa paikassa, ja oikeassa olin näemmä ollut, sillä @pettter hän se oli ollut.Matkalla kohti nordista taas. Pari kaveria pitää noukkia baarista mukaan.
Oulu on hieno kaupunki talvellakin.Olen Hailuodon Marjaniemessä autolla ajelemassa. Kohta ajan takaisin Oulun keskustaan, missä on hotellihuoneeni.