Aamulla ei paistanut, sillä silloin oli melkoinen sumu. Olet siis kuullut väärin. :D Nyt toki paistaa aurinko.Turussa. Täällä kuulemma paistaa aina aurinko. En usko.
Tämähän tästä tuli heti mieleen:Yksinäni sairaalan psykiatrisen osaston potilashuoneessa. Normaalisti täällä olisi kaksi muuta asukasta minun lisäkseni mutta muut ovat lähteneet viikonloppulomille ja olen yksin tässä huoneessa.
En tiedä onko sairasta ajatella näin mutta viihdyn kyllä nyt yksin tässä huoneessa paljon paremmin. Nyt tämä ei tunnu edes niin paljoa ahdistavalta sairaalalta tämä paikka kun saa täysin yksin olla. Oma rauha, omat valinnat. Saa olla yksikseen miten huvittaa. Ja oma seurahan on aina se paras seura.
Olen kaivannut yksin oloa ja omaa rauhaa täällä sairaalassa ollessani ja nyt sitä on minulle tarjolla. Nautin tästä.
Aina halunnut käydä! Vitsistähän tuo alunperin lähti, mutta jonkinlainen kiinnostus säilynyt. Youtuben kautta olen kyllä vieraillut kaupungissa useammankin kerran. Walk In Kampala:t katsottuna kyllä. Paljoa ei vissiin vaaleaa nahkaa katukuvassa näy?Baarikierroksella Ugandan pääkaupunki Kampalassa.
Ei tätä turhaan sanota Afrikan bilepääkaupungiksi!
Aivan ydinkeskustan ulkopuolella ei näy kalpeanaamoja.Aina halunnut käydä! Vitsistähän tuo alunperin lähti, mutta jonkinlainen kiinnostus säilynyt. Youtuben kautta olen kyllä vieraillut kaupungissa useammankin kerran. Walk In Kampala:t katsottuna kyllä. Paljoa ei vissiin vaaleaa nahkaa katukuvassa näy?
Höh. Enpä älynnyt. Kävi sama kuin @MegaForce kanssa viime viikolla että hän ilmoitti liian myöhään ja olin juuri päässyt töistä kotiin enkä jaksanut lähteä takaisin päin. No onneksi tänään järjestyi kun sovittiin etukäteen.No hitto. Olin keskustassa tunti sitten. Olisi @Czescku vihjannut, niin olisin piipahtanut. Enää ei viitsi. Kaukalomaisesti jo himassa.
Häpeäsit! Merellä kosketaan alkoholiin vasta auringon ylitettyä raa’annokan.M/S Finlandialla. Miniloma Tallinnaan. Aamukah..kaljalla.