Missä olet juuri nyt?

  • 249 777
  • 3 210

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hotellin kattoterassilla töissä (Jatkoajassa), kylmä Safari-olut käden ulottuvilla ja Kilimanjaro taustalla. Olosuhteet kunnossa, työmotivaatio hakusessa. Kaupunkina siis Moshi Tansaniassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aamiaisella hotelli Alexandrassa Jyväskylässä. Töissä tuli eilen äkkilähtö tänne. Meininki on vähän kuin nuorena, aamulla ei tiedä mistä seuraavana aamuna herää. Sen verran olen kyllä keski-ikäistynyt, että Jyväskylän yöelämä jäi väliin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Aamiaisella hotellin kattoterassilla. Kilimanjaro on tänään pilvien peitossa, joten näköala ei nyt ole kovinkaan huikaiseva.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis mikä???

(Lihavoitu omaa käsialaa)
Olen ollut joskus Jyväskylässä baarissa. Eli kyllä siellä todistetusti on ainakin ollut yöelämää. Ilmeisesti jonnet ei muista.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen ollut joskus Jyväskylässä baarissa. Eli kyllä siellä todistetusti on ainakin ollut yöelämää. Ilmeisesti jonnet ei muista.
Enpä tiedä kavereistasi tai heidän muistkuvistaan, mutta mitä Jykylän yöelämään tulee, niin ehkä joskus Suurajojen/Neste-rallin aikaan oli muutama ihminen liikkeellä yöaikaankin, lähinnä rallituristeja ja lähinnä Laajavuoressa...
 

Glove

Jäsen
Kotona tietokoneen äärellähän minä istun. Eikö ole mitään tarvetta liikkua tästä mihinkään ainakaan hetkee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Himassa koneen ääressä se minäkin. Lopettelen tän päivän duuneja.

Sen jälkeen jääkaapista murua rinnan alle ja sohvalle. Jos katsoisi Liigaa, sitä kun ilmaiseksi epäjumalan kautta näkee.
Kovasti on muuten hienolta kuulostava tuo studion nimi: "Finnish Ice Hockey League - Live Studio". Itse matsi on sitten ihan kotoisasti nimetty "Liiga". Vähän yritystä nyt.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kukaan ei oo varmaan ikinä keksiny heittää tähän, että istun paskalla

Tällä sivulla ei tuota ollut vielä mainittu.

Meikäläinen vetääkin ässän hihastaan: olen kotona.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylitöissä, kuten joka helvetin ilta nykyään. Tykkään kyllä työstäni, mutta työmäärä on ollut hurja etenkin nyt loppuvuodesta. Joulun aikaan tulee varmaan lähinnä nukuttua.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vuokratussa yksityisen baarin tupakkapaikalla. Löylyteltiin ja nyt porukkalla bailataan. Kaikki hitonmoisesyi päissään. Simply great. Take my word!!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylitöissä.

Ehkä tänne ei tarvitse kuitenkaan tulla 24.-26.12. välisenä aikana. Tai mistä sitä tietää, tahti on ollut nyt niin hurjaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävelyllä... Pakkasta pirtsakat -19 astetta, onneksi ei tuule niin ei käy kovasti kasvoihin. Aurinkokin paistaa jossain tuolla puiden takana (liite). Kaunis talvipäivä tulossa.
 

Liitteet

  • IMG_20211226_100232_HDR.jpg
    IMG_20211226_100232_HDR.jpg
    866,2 KB · kertaa luettu: 60

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oulun veripalvelussa. Tuli luovuttetua ja nyt nautin näitä täältä saavia eväitä.

Sitten baariin vai onko ne auki. Käy ostamassa Alkosta Leijonaa noin 0,7 litraa ja kietaise kulmalla huiviin. Huhujen mukaan nousee hyvin päähän verenluovutuksen jälkeen. Ei tartte kiittää hyvästä vinkistä!
 

Glove

Jäsen
Työpaikan kahvihuoneessa. Lounas syöty ja kohta pitäisi palata työpisteelle. Ihmettelyketjuun voisi laittaa, että miksi jotkut eivät halua taukoa työpisteeltä vaan jopa syövät siellä tietokoneen ääressä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Työpaikan kahvihuoneessa. Lounas syöty ja kohta pitäisi palata työpisteelle. Ihmettelyketjuun voisi laittaa, että miksi jotkut eivät halua taukoa työpisteeltä vaan jopa syövät siellä tietokoneen ääressä.
Mä teen tuota, eli syön tässä koneen ääressä. Tosin vain silloin kun olen etänä, kuten nyt.

Konttorilla en. Tosin sielläkin juon kahvit ihan koneen äärellä, ei mua koskaan mistään kahvihuoneesta löydä. Paitsi jos on kakkua tarjolla.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sulkeuduin juuri perunakellariin, koska nyt se Korona, tämän uuden muunnoksen (IHU vai mikä se oli nimeltään?) myötä, viimeistään tulee ja tappaa kaikki.

Totta puhuen: Istun koneella ja juon kahvia ja syön joululta jääneitä suklaita. Ja samalla seuraan, kuinka PAHA meidän tilanteemme Koronan suhteen on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös