Siis mikä???... Sen verran olen kyllä keski-ikäistynyt, että Jyväskylän yöelämä jäi väliin.
Olen ollut joskus Jyväskylässä baarissa. Eli kyllä siellä todistetusti on ainakin ollut yöelämää. Ilmeisesti jonnet ei muista.Siis mikä???
(Lihavoitu omaa käsialaa)
Enpä tiedä kavereistasi tai heidän muistkuvistaan, mutta mitä Jykylän yöelämään tulee, niin ehkä joskus Suurajojen/Neste-rallin aikaan oli muutama ihminen liikkeellä yöaikaankin, lähinnä rallituristeja ja lähinnä Laajavuoressa...Olen ollut joskus Jyväskylässä baarissa. Eli kyllä siellä todistetusti on ainakin ollut yöelämää. Ilmeisesti jonnet ei muista.
Kukaan ei oo varmaan ikinä keksiny heittää tähän, että istun paskalla
Oulun veripalvelussa. Tuli luovuttetua ja nyt nautin näitä täältä saavia eväitä.
Kyllä se vesi- ja kahvilinjalla tää päivä menee.Sitten baariin vai onko ne auki. Käy ostamassa Alkosta Leijonaa noin 0,7 litraa ja kietaise kulmalla huiviin. Huhujen mukaan nousee hyvin päähän verenluovutuksen jälkeen. Ei tartte kiittää hyvästä vinkistä!
Mä teen tuota, eli syön tässä koneen ääressä. Tosin vain silloin kun olen etänä, kuten nyt.Työpaikan kahvihuoneessa. Lounas syöty ja kohta pitäisi palata työpisteelle. Ihmettelyketjuun voisi laittaa, että miksi jotkut eivät halua taukoa työpisteeltä vaan jopa syövät siellä tietokoneen ääressä.