Enkä minä ole näin väittänytkään. Suositan sinua muuten edelleen lukemaan sen edellisen sivun (vaiko sitä edellisen) sitaatin ajatuksen kanssa.
En ole mielestäni vaatinut esim. sinulta muuta kuin vastausta näihin allaoleviin kysymyksiin/kommentteihin. Vähättelystä "syytin nimimerkkiä
@mjr , jonka kanssa olemme tiettyjen kehityskulkujen etenemisestä ja vakavuudesta jokseenkin eri mieltä mutta emme mitenkään eri planeetalta. Mikäli hänen ajatusmaailmaansa tunnen, olemme nyanssieroja lukuunottamatta samaa mieltä, mutta hänellä on perusteltu näkemys jonka mukaan minä liioittelen tiettyjen älyttömyyksien vaikuttavuutta. Minulla taas on jotenkuten perusteltu näkemys, jonka mukaan hän vähättelee niitä. Mitä sitten?
On ihan toinen tarina että
sinä ehdit leimata minut tyypiksi joka pelkää että "vähemmistöt saavat vaikuttaa asioihin", mutta tuollaisen aika rankan ja olemattomasti perustellun syytöksen jälkeen vetäydytkin ihan kuoreen eikä sinusta irtoa kuin jotain puolivillaista metakeskustelua aiemmista sanomisistani. Lisäksi jätät täysin vastaamatta kaikkiin niihin kohtiin jotka edellyttäisivät edes auttavaa itsenäistä ajattelua aiheen tiimoilta.
Mitä tulee "konekiväärikuviin", sinä itse tartuit asiaan ja syytit minua liioitelusta. Siksipä tarjosin sinulle oikein videotodisteet siitä kuinka joku independent zonen puuhamiehistä kavereineen leikkii järjestyksenvalvojaa rynnäkkökivääri selässään. Tämäkään ei tietysti kelpaa vaan nyt olen hakenut konekiväärikuvilla pöyristymistä... Hyvä toki tietää ettei sinua tuollainen raskaasti aseistettu itsevaltainen kansalaispartio sen kummemmin häiritse. Sekoittanen sinut johonkin toiseen nimimerkkiin joka on kotimaisen äärioikeiston kohdalla ollut huomattavan paljon pienemmästäkin huolissaan.
Miten on, tuleeko niitä esimerkkejä? Ethän sinä niin tietämätön voi olla aiheesta josta sinulla noin kovasti on sanottavaa, ettet ensimmäistäkään keksisi. Olen jokseenkin hämmentynyt jo siitä ettei vastaus ole tullut kuin apteekin hyllyltä. Olethan varmasti asiaa miettinyt kun kerran minusta poiketen et pelkää etuoikeuksista luopumista. Vai oliko ne öö kulttuuri ja tota sananvapaus ja...?