Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 071
  • 50 351

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitä en tiedä, mutta joku sokeuttava silmäsairaus on.
Hänhän makasi pikkupoikana koomassa aivokalvontulehduksen seurauksena, mitä sympatiseeraan koska omalle pojallenikin kävi kutakuinkin samoin. Johnnyn näkö heikkeni tuosta. Poikani näkökyvystä katosi 90 prosenttia. En suosittele koomaa kenellekään, joskus asiat tekevät aivoissa myyräntyötään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aika hienoja noi @BigRedBob in "pelikieltoon johtaneet viestit". Hyvää raivoa.
Mun mielestä minun viestini oli paljon lievempi kuin se, johon vastasin. Siinähän toivottiin ihmisten läheisten kuolemaa jne. Toki minun hirveän pelottava vastaukseni oli suunnattu hänelle, niin muutamat pyllyt tulivat kipeiksi. Olisi ehkä pitänyt raportoida tämän henkilön viesti, mutta en ole surkea vasikka.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • Screenshot 2020-02-17 at 22.41.54 - Edited.png
    Screenshot 2020-02-17 at 22.41.54 - Edited.png
    56 KB · kertaa luettu: 441
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vähemmän yllättäen jutun kirjoittajana on suomalaisen jääkiekkojournalismin virallinen hoopo.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaimon järkytys Joey Tempestin nykykunnosta. Järkyttyi oikeasti. Ja nyt kun kirjoitin, niin herää kysymys, että mitä vittua, mitä sitten? Ei kaikki treenaa niinkuin minä, mutta mitä sitten? En tiennytkään, että tässä on joku kilpailu menossa.

Häh? Kävin katsomassa kuvia netistä, enkä nyt tajua yhtään mikä siinä Tempestin nykykunnossa on ihmeellistä, ellei sitten että on kohtuu hyvin säilynyt 56-vuotiaaksi rokkariksi. Vai enkö vain löytänyt niitä shokkivau-kuvia.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkaneen vuoden parhaat naurut!

Viihdetarjontaa Suomen kovimmasta lafkasta vuoden sisällä:

  • Runkosarjan loppu hiihdellään valot himmeinä kohti unohdusta Kaskisen armottoman mentaalikoutsauksen jälkeen
  • Playoffit vedetään ihan huumorina vihkoon - kierrellään maalia kuin se olisi itse tarkoitus
  • Päävalmentaja saa jatkaa kahden mahalaskun jälkeen niinkuin mitään ei ois tapahtunut
  • Analysoidaan kausi julkisen paineen jälkeen: Ei vaan pomppinu
  • Uuden kauden joukkueen kasaus vahvalla otteella
  • Annetaan Jonnelle potkut - oikeudesta pataan 100-0 - todetaan julkisesti et oikeesti me oltiin oikeassa
  • Kynnetään Kaskisen johdolla loputtomiin
  • Niittymäki vetää töpselin seinästä - ei saanut vaihtaa Kaskista Virtaseen
  • Palkataan Virtanen Kaskisen tilalle kesken Jyväskylän pelireissun
  • Virtasella sopimus Lukkoon ensi kaudeksi
  • Kallio ilmoittaa ettei aika riitä UTJksi eikä kasaamaan ensi kauden joukkuetta
  • Westerlund palkkaa Uraman UTJksi
  • Urama ilmoittaa ettei ole vastuussa joukkueen kasaamisesta vaan kasaa superurheilutiimin jonka jäsenet ilmoitellan joskus
  • Kallio kasaa ensi kauden joukkueen, neuvottelee sopimukset, hoitaa hommat
  • Westerlund palkkaa Helmisen vuoden sopimuksella valmentajaksi
  • Vahvistetaan joukkuetta Squirrelilla, Olssonilla jne jne
  • Teejii julistaa että ensi kaudella pelataan mestaruudesta
  • Kallio kertoo että vitun vaikea löytää pelaajia Tepsiin
  • Suoritetaan vitun vahvasti kausi loppuun
Saatto jäädä montakin asiaa mainitsematta mut sormet puutuu jo näistä kootuista koomailuista.

Kyntövuosiltakin saa kovin hakea vastaavaa suoritusta. On se kova, meidän TPS! Erittäin iso ja lämmin KIITOS!

Puntaroikaa että miten olette nuo selittäneet itsellenne. Jos noita on vähätellyt niin haastan hiukan ottamaan värilaseja pois silmiltä. Sorruin itsekin pari kertaa mutta olihan karille ajon merkit päivän selvät. Mitäs se lupaa ensi kaudelle?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uudet TIS ”tähdet” tarjoaa tämän kierroksen.

Marcus "Macce", 23, Ruotsi/Tampere
"Voi olla, et mä näytän hirveen tutulta, mut se johtu sitä, et me ollaan tavattu sun unelmissa."


Iiro, 27, Suomussalmi
"Oon ehkä kotoisin nälkämaasta, mutta lihasta ei oo ollut puutetta."


Samuli, 24, Hyvinkää
"Mä oon vähän hönö, mul on punanen tönö, ja sä oot aika söpö"


Markus, 23, Vantaa
"Muistakaa tytöt, et jos elämänpeli alkaa painaa, ni mä oon valmis lainaa omaa mailaa."


Inkku, 23, Espoo
"Mun lempijuoma on viini – 24 senttii uppoo helposti ja nopeesti"


Sofia, 20, Loimaa
"Ammatiltani oon kokki, ihan paska leipomaan, mut munanvatkaus sujuu."


Isabell, 21, Helsinki
"Mä oon kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."

Toivottavasti nämä on orpoja ja jolleivat vielä ole, niin kohta saavat lähteä arkkukaupoille.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kaksi sanaa: ajatusten Ganges

Kyllä tuotakin ryöttää joku katsoo.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Noista Temppari-heitoista tulee vähintään tuplasti hauskempia, kun miettii ne jonnekin 2080-luvulle näiden juippien ja juipittarien hautajaisiin.

Muistotilaisuudessa, vähän herkässä tilassa, sisar ja leski lukevat adresseja:

"Olit kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."

Isabel mummoa lämmöllä muistaen Jax, Janessa ja Veeti perheineen.


 
Viimeksi muokattu:

F#21

Jäsen
Noista Temppari-heitoista tulee vähintään tuplasti hauskempia, kun miettii ne jonnekin 2080-luvulle näiden juippien ja juipittarien hautajaisiin.

Muistotilaisuudessa, vähän herkässä tilassa, sisar ja leski lukevat adresseja:

"Olit kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."

Isabell-mummoa lämmöllä muistaen Jax, Janessa ja Veeti perheineen.



Kuuntelitko sattumoisin Yle-X:n aamua?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kuuntelitko sattumoisin Yle-X:n aamua?
Pitäisin suurempana ihmeenä jos pumpulisuu kuuntelisi esim. Radio Novan aamua :D ainakin erään toisenkin jutun on suoraan ryövännyt kys. aamuohjelmasta.

Tässähän melkeinpä voisi luulla kys herrasmiehen olevan se tyyppi joka on esiintynyt toisen juontajan "iskurepliikillä/biolla" tinderissä :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Häh? Kävin katsomassa kuvia netistä, enkä nyt tajua yhtään mikä siinä Tempestin nykykunnossa on ihmeellistä, ellei sitten että on kohtuu hyvin säilynyt 56-vuotiaaksi rokkariksi. Vai enkö vain löytänyt niitä shokkivau-kuvia.
Mieshän oli huikeassa kunnossa kesällä, kun näin vihdoinkin ekaa kertaa Europen livenä. Eli järkyttävän hyvässä kunnossa?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuuntelitko sattumoisin Yle-X:n aamua?

All day, every day. Erinomaisia podcasteja koiralenkeille.

Kuka näitä nyt itse keksii? :D

ainakin erään toisenkin jutun on suoraan ryövännyt kys. aamuohjelmasta.

Tätä en yhtään epäile, mutta minkä? Toinen aarreaitta näille ryöväyksille on luonnollisesti KEP.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: F#21

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tätä en yhtään epäile, mutta minkä? Toinen aarreaitta näille ryöväyksille on luonnollisesti KEP.
No vittu kun sä kysyt juuri sitä, kun sitä mä en tähän hätään muista.

Oiskohan ollut joku fuengirolaan/tekstipaitoihin yms liittyvä vitsi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei nyt mitään aktiivinaurantaa, mutta hymähdytystä aiheutti tuohon ylälaitaan pikatahtiin ilmestyneet kolme (siinä vaiheessa, liekö jo enemmänkin) katastrofi/shokkiuutista Ilveen tappiosta Jukureille kotonaan.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Viimeaikaisille NHL vedoilleni.
Hienosti 8 edellistä vetoa päin vittua. Ens yönä sitten kymppi täyteen.

Ja minä esiinnyn ystäväpiirissäni erittäin asiantuntevana NHL ukkona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös