Ei helvetti. Reps.Itse naurahin tuolle jatkokeskustelulle.
Ei helvetti. Reps.Itse naurahin tuolle jatkokeskustelulle.
Hänhän makasi pikkupoikana koomassa aivokalvontulehduksen seurauksena, mitä sympatiseeraan koska omalle pojallenikin kävi kutakuinkin samoin. Johnnyn näkö heikkeni tuosta. Poikani näkökyvystä katosi 90 prosenttia. En suosittele koomaa kenellekään, joskus asiat tekevät aivoissa myyräntyötään.Sitä en tiedä, mutta joku sokeuttava silmäsairaus on.
Mun mielestä minun viestini oli paljon lievempi kuin se, johon vastasin. Siinähän toivottiin ihmisten läheisten kuolemaa jne. Toki minun hirveän pelottava vastaukseni oli suunnattu hänelle, niin muutamat pyllyt tulivat kipeiksi. Olisi ehkä pitänyt raportoida tämän henkilön viesti, mutta en ole surkea vasikka.Aika hienoja noi @BigRedBob in "pelikieltoon johtaneet viestit". Hyvää raivoa.
Vaimon järkytys Joey Tempestin nykykunnosta. Järkyttyi oikeasti. Ja nyt kun kirjoitin, niin herää kysymys, että mitä vittua, mitä sitten? Ei kaikki treenaa niinkuin minä, mutta mitä sitten? En tiennytkään, että tässä on joku kilpailu menossa.
Viihdetarjontaa Suomen kovimmasta lafkasta vuoden sisällä:
Saatto jäädä montakin asiaa mainitsematta mut sormet puutuu jo näistä kootuista koomailuista.
- Runkosarjan loppu hiihdellään valot himmeinä kohti unohdusta Kaskisen armottoman mentaalikoutsauksen jälkeen
- Playoffit vedetään ihan huumorina vihkoon - kierrellään maalia kuin se olisi itse tarkoitus
- Päävalmentaja saa jatkaa kahden mahalaskun jälkeen niinkuin mitään ei ois tapahtunut
- Analysoidaan kausi julkisen paineen jälkeen: Ei vaan pomppinu
- Uuden kauden joukkueen kasaus vahvalla otteella
- Annetaan Jonnelle potkut - oikeudesta pataan 100-0 - todetaan julkisesti et oikeesti me oltiin oikeassa
- Kynnetään Kaskisen johdolla loputtomiin
- Niittymäki vetää töpselin seinästä - ei saanut vaihtaa Kaskista Virtaseen
- Palkataan Virtanen Kaskisen tilalle kesken Jyväskylän pelireissun
- Virtasella sopimus Lukkoon ensi kaudeksi
- Kallio ilmoittaa ettei aika riitä UTJksi eikä kasaamaan ensi kauden joukkuetta
- Westerlund palkkaa Uraman UTJksi
- Urama ilmoittaa ettei ole vastuussa joukkueen kasaamisesta vaan kasaa superurheilutiimin jonka jäsenet ilmoitellan joskus
- Kallio kasaa ensi kauden joukkueen, neuvottelee sopimukset, hoitaa hommat
- Westerlund palkkaa Helmisen vuoden sopimuksella valmentajaksi
- Vahvistetaan joukkuetta Squirrelilla, Olssonilla jne jne
- Teejii julistaa että ensi kaudella pelataan mestaruudesta
- Kallio kertoo että vitun vaikea löytää pelaajia Tepsiin
- Suoritetaan vitun vahvasti kausi loppuun
Kyntövuosiltakin saa kovin hakea vastaavaa suoritusta. On se kova, meidän TPS! Erittäin iso ja lämmin KIITOS!
Puntaroikaa että miten olette nuo selittäneet itsellenne. Jos noita on vähätellyt niin haastan hiukan ottamaan värilaseja pois silmiltä. Sorruin itsekin pari kertaa mutta olihan karille ajon merkit päivän selvät. Mitäs se lupaa ensi kaudelle?
Alkaneen vuoden parhaat naurut!
Noista Temppari-heitoista tulee vähintään tuplasti hauskempia, kun miettii ne jonnekin 2080-luvulle näiden juippien ja juipittarien hautajaisiin.
Muistotilaisuudessa, vähän herkässä tilassa, sisar ja leski lukevat adresseja:
"Olit kova mimmi bailaa, ja tarpeen vaatiessa dickillä raidaa."
Isabell-mummoa lämmöllä muistaen Jax, Janessa ja Veeti perheineen.
Pitäisin suurempana ihmeenä jos pumpulisuu kuuntelisi esim. Radio Novan aamua :D ainakin erään toisenkin jutun on suoraan ryövännyt kys. aamuohjelmasta.Kuuntelitko sattumoisin Yle-X:n aamua?
Mieshän oli huikeassa kunnossa kesällä, kun näin vihdoinkin ekaa kertaa Europen livenä. Eli järkyttävän hyvässä kunnossa?Häh? Kävin katsomassa kuvia netistä, enkä nyt tajua yhtään mikä siinä Tempestin nykykunnossa on ihmeellistä, ellei sitten että on kohtuu hyvin säilynyt 56-vuotiaaksi rokkariksi. Vai enkö vain löytänyt niitä shokkivau-kuvia.
Kuuntelitko sattumoisin Yle-X:n aamua?
ainakin erään toisenkin jutun on suoraan ryövännyt kys. aamuohjelmasta.
No vittu kun sä kysyt juuri sitä, kun sitä mä en tähän hätään muista.Tätä en yhtään epäile, mutta minkä? Toinen aarreaitta näille ryöväyksille on luonnollisesti KEP.
Ismo on kieltämättä paras tarinankertoja.[MEDIA=youtube]Ws0hx6U52Uo[/MEDIA]
ISMO lentää ajassa. On se kyllä aivan nero!
Esittääkö se vaan äärinoloa vai onko se oikeasti. Pohtiikohan monikin samaa.Ismo on kieltämättä paras tarinankertoja.
Mutta tuo juttu oli aika vanha/uusinta.
Myöskinkö hyväntuulisena vai onko vetojen osumattomuus vaikuttanut fiiliksiin?...
Ja minä esiinnyn ystäväpiirissäni erittäin asiantuntevana NHL ukkona.