Mille naurat juuri nyt?

  • 13 189 444
  • 50 335

Nick Neim

Jäsen
Meillä lähtee töistä lähes viikottain Fazerille tavaraa. Tai siis korjataan sen verran, että ilmeisesti Fatserille. Näin oli useampaan lähetykseen kirjattu. Fatser. Fatser Fatser Fatser.

Pikkujuttuja. Kukapa nyt kaikkien pikkubrändien nimiä voi muistaakaan...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä lähtee töistä lähes viikottain Fazerille tavaraa. Tai siis korjataan sen verran, että ilmeisesti Fatserille. Näin oli useampaan lähetykseen kirjattu. Fatser. Fatser Fatser Fatser.

Pikkujuttuja. Kukapa nyt kaikkien pikkubrändien nimiä voi muistaakaan...
Se o Vatseri. Ninko vatserissinine.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen päätynyt lueskelemaan Chris Bucholzin mainioita kolumneja tai artikkeleita, joita hän kirjoitti Cracked.com sivustolle aikanaan. Esimerkiksi tämä allaoleva artikkeli on kaikin tavoin huvittava.

 
K

Kiekkokatsoja

Irtoleipien ja pullien myyjä on hyvin räkäinen. Hän juuri kolme kertaa niistää töräytti voimakkaasti. Hyvin kaikui, ja ihankuin olisi ollut elokuvan tehosteet.
Joo, en jostain syystä ostanut häneltä mitään..
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Irtoleipien ja pullien myyjä on hyvin räkäinen. Hän juuri kolme kertaa niistää töräytti voimakkaasti. Hyvin kaikui, ja ihankuin olisi ollut elokuvan tehosteet.
Joo, en jostain syystä ostanut häneltä mitään..
oliko rahat loppu?
 

Outsider

Jäsen
Ilmiannan itseni nyt johonkin junttimaisuus - ketjuun, mutta ei voi mitään.

Ketään Saksassa junalla matkustaneita? Mitähän junalipussa lukevat merkinnät wg. 33, Pl 51 53 mahtavat tarkoittaa?

Ensin mietin, että wg tarkoittaa wagenia, eli vaunua ja Pl = Platz = paikat. Mutta missä junassa on 33 vaunua?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Uuden Aku Ankan futis-taskarin nimille. Kukas Maleksi etenkin on loistava.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämän päivän pelikiellolle eli sille mikä penalttiin johti. Suhteellisen kohtuullisen reipasta avautumista. No en linkitä perkele! Käykää katsomassa jos kiinnostaa. Vituttaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimon järkytys Joey Tempestin nykykunnosta. Järkyttyi oikeasti. Ja nyt kun kirjoitin, niin herää kysymys, että mitä vittua, mitä sitten? Ei kaikki treenaa niinkuin minä, mutta mitä sitten? En tiennytkään, että tässä on joku kilpailu menossa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vaimon järkytys Joey Tempestin nykykunnosta. Järkyttyi oikeasti. Ja nyt kun kirjoitin, niin herää kysymys, että mitä vittua, mitä sitten? Ei kaikki treenaa niinkuin minä, mutta mitä sitten? En tiennytkään, että tässä on joku kilpailu menossa.
Näytäpä rouvalle nykypäivän Johnny Rotten, pyörtyy järkytyksestä.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Lieksan Nickelback on tyhjentänyt taas muutaman kiljupöntön, mutta virtuaalipylly on edelleen näköjään kiitettävän kipeänä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Lieksan Nickelback on tyhjentänyt taas muutaman kiljupöntön, mutta virtuaalipylly on edelleen näköjään kiitettävän kipeänä.
En ole yhtään yllättynyt siitä, että Pilvi Hämäläisen pylly on edelleen kiitettävän kipeänä, enkä siitä, että hän on taas tyhjentänyt muutaman kiljupöntön, mutta sitä mä tässä kovasti mietin mistä hän on saanut Nickelback lisänimen jatkoksi muiden mairittelevien lisänimien listalle?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
En ole yhtään yllättynyt siitä, että Pilvi Hämäläisen pylly on edelleen kiitettävän kipeänä, enkä siitä, että hän on taas tyhjentänyt muutaman kiljupöntön, mutta sitä mä tässä kovasti mietin mistä hän on saanut Nickelback lisänimen jatkoksi muiden mairittelevien lisänimien listalle?
Ilmeisesti joku "Pilvi Hämäläinen" on Lieksasta? Onko se joku Temptation Island -hahmo? Luulin, että ne on kaikki Lahesta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ilmeisesti joku "Pilvi Hämäläinen" on Lieksasta? Onko se joku Temptation Island -hahmo? Luulin, että ne on kaikki Lahesta.
Jokainen itseään arvostava urheilunseuraaja tietää jo edesmenneen Villin Kortin.

Kunnia hänen muistolleen.

Toki minulla ei ole harmainta hajua millä näytöillä tämä Lieksan Nickelback pääsi tuohon huikeaan ohjelmaan, mutta eikö nykyään pidä huippuesiintyjien lisäksi ottaa mukaan näitä vähän heikompiakin tasoituksen (lue tasa-arvon) vuoksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lieksan Nickelback on tyhjentänyt taas muutaman kiljupöntön, mutta virtuaalipylly on edelleen näköjään kiitettävän kipeänä.
Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen kerta, kun alennun maalaisuudestani edes huomaamaan tämän kaikentietävän, alituiseen riitaa haastavan ja jotain patoutumiaan purkavan nimimerkin olemassaolon.

Hanki apua. Oikeasti. Jos elämäsi sisältö on minulle vittuileminen, niin sääliksi käy. Postimerkkeily voisi olla kiva harrastus. Tai neulo vaikka pipoja. Älä vaani minua enää. Ei ole yhteisiä suihkuhetkiä tiedossa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen kerta, kun alennun maalaisuudestani edes huomaamaan tämän kaikentietävän, alituiseen riitaa haastavan ja jotain patoutumiaan purkavan nimimerkin olemassaolon.

Hanki apua. Oikeasti. Jos elämäsi sisältö on minulle vittuileminen, niin sääliksi käy. Postimerkkeily voisi olla kiva harrastus. Tai neulo vaikka pipoja. Älä vaani minua enää. Ei ole yhteisiä suihkuhetkiä tiedossa.
Ehdottomasti tämän ketjun kamaa. Sain nyt pataani kyläkoulun nokkahuilumaisterilta. Tämä on kiistatta vaarallista ja hirvittävää ryöpytystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös