Linnankundi
Jäsen
Likainen mielikuvitukseni näkee hauskan mielleyhtymän Ylen teksti-tv:n otsikossa:
HRADECKYN LEVERKUSEN KAATOI PORTON.
HRADECKYN LEVERKUSEN KAATOI PORTON.
Myöskinkö hyväntuulisena vai onko vetojen osumattomuus vaikuttanut fiiliksiin?...
Ja minä esiinnyn ystäväpiirissäni erittäin asiantuntevana NHL ukkona.
Kuuluu esitykseen.Esittääkö se vaan äärinoloa vai onko se oikeasti. Pohtiikohan monikin samaa.
Älä suotta soimaa itseäs. On se Sami Hedbergkin omissa piireissään vakavasti otettava koomikko.Viimeaikaisille NHL vedoilleni.
Hienosti 8 edellistä vetoa päin vittua. Ens yönä sitten kymppi täyteen.
Ja minä esiinnyn ystäväpiirissäni erittäin asiantuntevana NHL ukkona.
On se Sami Hedbergkin omissa piireissään vakavasti otettava koomikko.
Myöskinkö hyväntuulisena vai onko vetojen osumattomuus vaikuttanut fiiliksiin?
Oliko tässä nyt kyseessä Ranskalaisten nimien litterointi vai mikä? Vai ihan vaan mukavat rinnat?Tänään oli Ranskan Ligue 1:ssä aikamoisen suorasukainen matsi, nimittäin, hihihi, Nice - Brest. Hih hih!
Vain yksi rinta ja sekin vähän vaillinaisesti transtitteroitu.Oliko tässä nyt kyseessä Ranskalaisten nimien litterointi vai mikä? Vai ihan vaan mukavat rinnat?
Martin Berger takuulla rekan ratin takana!Vituttaa niin paljon, et naurattaa. Olin pysähtyneenä valoihin, vieressä iso lätäkkö, ikkuna auki, spaldero huulessa, ohi pyyhältää rekka, koko saatanan lammikko on autossa, vaatteet, kännykkä, penkit kastunut ja spaldero sammui. Voi vittu kun osaa taas koetella.
Mä en tiedä kuka se on, mut kuulostaa hyvälle. Se se varmaan oli!Martin Berger takuulla rekan ratin takana!
Ja Virpille. Thereselle tietysti myös.Naurattaa, kun Sanna-Leena Peurunka todisteli Urheiluruudussa Loginovista: " kyllä kun kerran dopingista narahtaa,
ei sitä koskaan unohdeta".
Terkkuja Hartsalle ja Isometsälle.
Ei norjalaiset silleen. Ne on vaan astmaatikkoja tai huulet rohtuneina paahtaa menemään. Ne on ne muut kun käyttää....Ja Virpille. Thereselle tietysti myös.
Samaa itäblokkia ainakin suuren yleisön silmin katsottuna. Neuvostosuihkarit taisivat olla myös Fouga Magistereita, ei ainakaan lainkaan itävehkeiltä näyttäneet.Nauroin tai ennemminkin hymähtelin tunti sitten Michael Cainen Harry Palmer -leffalle, joka oli kuvattu pääosin Helsingissä. Harry heitettiin pienkoneella kesken kaiken "Riikaan", jossa näköjään ajeltiin tuohon aikaan VR:n junilla ja yhden talon katolla näkyi KOP:n kyltti. Tosi on, kuten KOP:n orava sanoi aikoinaan.
Mutta mikä oli ottelu jota Palmer ja "Anja" kävivät katsomassa?