Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 372
  • 50 365

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Nauran Jussi Saarisen jäätävän analyyttisille kysymyksille Urkkaruudussa. Jormakallakaan ei enää meinannut pokka pitää, kun yritti miettiä, että mitä vittua näihin nyt sanoisi. :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ai saatana, repesin ääneen. En olekaan ihan hetkeen joutunut rickrollingin kohteeksi. Kiitos tästä. Niin ja kiitokset myös @H.Incandenza :lle siitä oikeasta linkistä.
Nyt oli kyllä legendaarista tavaraa linkin takana, itsekin aiheutti hymähtelyä.

Itse kuuntelen tässä iskelmämusiikkia, ja nyt nauran tässä naamapunaisena eräälle kommentille joka oli Matin ja Tepon "Mä joka päivä töitä teen" - kappaleen kommenttikentässä: Miksi se on aina tämä kappale jonka mustalaiset laulavat laivalla karaokessa?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nauroin hetki sitten vedet silmissä tälle listaukselle kuvista, joissa Walking dead sarjan Rick kertoo pojalleen huonoja vitsejä. En tiedä tarkalleen miksi mutta itselleni ainakin upposi, kuin metrin halko kurkusta alas.

Hah, ihan loistava! Vähän on väsynyt päivä, mutta kyllähän jo toi "Coral" nauratti jatkuvasti. Hyvää settiä!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt oli kyllä legendaarista tavaraa linkin takana, itsekin aiheutti hymähtelyä.

Itse kuuntelen tässä iskelmämusiikkia, ja nyt nauran tässä naamapunaisena eräälle kommentille joka oli Matin ja Tepon "Mä joka päivä töitä teen" - kappaleen kommenttikentässä: Miksi se on aina tämä kappale jonka mustalaiset laulavat laivalla karaokessa?

Mä kuvittelin, että ne laulaa "Olen mustalainen". Ja hyvin laulavatkin.
 

Gemondo

Jäsen
Stadin Kingit tarjosi tänään minulle viihdettä koko viikon edestä! Tässä TOP3 listaus hassuista hetkistä joita tänään sain kunnian todistaa.

1) Kingit huutelevat kuorossa, kirjaimellisesti suu vaahdossa, Gringos Locosin terassilta ohikulkevalle Klubin faniporukalle "Vitun homot!" ja sen jälkeen marssiessaan Sonera Stadionille laulavat että "Vitun Sakilaiset ja klubirunkkarit, me vedetään teitä perseeseen!".

2) Marssin ollessa melkein perillä, toteuttivat samaiset Kingit jonkinlaisen katutanssi? -esityksen. Ensin koko kulkue komennetaan kyykkyyn keskellä Urheilukatua, (ja jengin ollessa kyykyssä sieltä nousee aina yksittäisiä ihmisiä "mitä vittua me tehdään"-ilme kasvoillaan) , kunnes lopulta nousevat kaikki ylös hyppiäkseen siinä tiellä kuin viisi vuotiaat lapset konsanaan.

3) Jonkinlaista identiteettikriisiä näyttivät myös potevan, Hifkin fanikatsomosta tuli matsin aikana bongattua ainakin seuraavien valtioiden liput; Thaimaa, Englanti, Tanska, Suomi ja Iso-Britannian Union Jack.

Kiitos hauskasta päivästä Kingit!
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
2) Marssin ollessa melkein perillä, toteuttivat samaiset Kingit jonkinlaisen katutanssi? -esityksen. Ensin koko kulkue komennetaan kyykkyyn keskellä Urheilukatua, (ja jengin ollessa kyykyssä sieltä nousee aina yksittäisiä ihmisiä "mitä vittua me tehdään"-ilme kasvoillaan) , kunnes lopulta nousevat kaikki ylös hyppiäkseen siinä tiellä kuin viisi vuotiaat lapset konsanaan.

Tuohan on liikkistä. Ilmeisesti yrittivät siis tanssia Munamiehen Poppufiilistä oikein porukalla? Itsekin jouduin sitä talvella tanssimaan erään hiihtokeskuksen limudiskossa kaikkien päiväkoti-ikäisten keskuudessa.

Minua jalkapallofanit ovat viime aikoina huvittaneet laajemminkin. Lähinnä Kotkan ylepyden fanit, joiden käytöstä seura joutui jo toisessa pelissä pyytämään anteeksi ja joita tällainen anteeksipyytely nyt sitten harmittaa. Futisforumilla ollaan hyvin pahoillaan, kun ei saanutkaan solvata naapurikylän kentällä naapurikylän edesmennyttä joukkuetta, joka oli lainannut talkooporukkansa, jotta kotkalaiset pystyivät 'kotipelinsä' järjestämään. Talkoolaisten olisi pitänyt osata kunnioittaa moista suurta lutuuritekoa, eikä yhtään kummeksua. Eikä seuran varsinkaan olisi pitänyt mennä pyytämään anteeksi. Nyt sitten suurella uholla suunnittelevat, kuinka kostavat makkaranmyyjämummoille pitämällä seuraavassa pelissä reilun vartin turpansa tukossa. Siitäs saavat! Nih!
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja sitten ihmetellään miksi Suomessa kannattajakulttuuri on sellaista perushärmäläistä jurottamista, kun liki ainoat asiat mihin kiinnitetään huomiota ovat ne epäkohdat.

Tämä nyt ei liittynyt pelkästään edellisiin viesteihin, vaan myös esim. median kirjoitteluun. Lisäksi tuli väärään ketjuun, koska ei paljon naarata. Tuli vaan mieleen kun just tuli luettua joku "raportti" missä keskityttiin ainoastaan paukkupommeihin ja johonkin nujakkaan, eikä sanallakaan puhuttu siitä loistavasta tunnelmasta mikä ainakin meikäläisen kusisen streamin välityksellä Sonera Stadiumilta, vai mikä Töölön jalkapallostadion onkaan, välittyi.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
En pysty linkittämään, mutta Iltalehdessä odotetusti Krista Kosonen selittää, että häntä on ymmärretty väärin. Eli kuten täälläkin uumoiltiin ja demonstroitiin Kuustonen familyn perheviestintää, niin oletan että Kristalle on jostain palkanmaksajaorganisaatiosta tullut puhelu, että nyt se saatanan turpa kiinni ja koiranpentu-ilmettä päälle.

Kupla-Kosonen on kyllä naurattanut ja viihdyttänyt viime päivinä enemmän, kuin yhdelläkään putoushahmolla. Tai yhteensä taitaa olla parempi tulkinta.
 
1) Kingit huutelevat kuorossa, kirjaimellisesti suu vaahdossa, Gringos Locosin terassilta ohikulkevalle Klubin faniporukalle "Vitun homot!" ja sen jälkeen marssiessaan Sonera Stadionille laulavat että "Vitun Sakilaiset ja klubirunkkarit, me vedetään teitä perseeseen!".

2) Marssin ollessa melkein perillä, toteuttivat samaiset Kingit jonkinlaisen katutanssi? -esityksen. Ensin koko kulkue komennetaan kyykkyyn keskellä Urheilukatua, (ja jengin ollessa kyykyssä sieltä nousee aina yksittäisiä ihmisiä "mitä vittua me tehdään"-ilme kasvoillaan) , kunnes lopulta nousevat kaikki ylös hyppiäkseen siinä tiellä kuin viisivuotiaat lapset konsanaan.

3) Jonkinlaista identiteettikriisiä näyttivät myös potevan, Hifkin fanikatsomosta tuli matsin aikana bongattua ainakin seuraavien valtioiden liput; Thaimaa, Englanti, Tanska, Suomi ja Iso-Britannian Union Jack.

Itse peli oli hieno tapahtuma ja meininki myös katsomossa pääosin positiivista, mutta kieltämättä etenkin kohta 1 aiheutti tiettyä ärtymyksen sekaista huvitusta. Häijympi tokaisisi, että näistä futiskatsomoiden yläastetyylin pojuista kyllä näkee kilometrin päähän, kuinka muutamakin seksuaaliasia/kokemus on jäänyt itseltä mielikuvituksen varaan tai muuten hämäräksi, kun niin kovasti pitää aiheesta huutaa. Pellet.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
MM-kultaleijona jätti kasarmin viikon palveluksen jälkeen – ”Olihan se virkistävä kokemus” - KHL - Ilta-Sanomat

Nauran linkin uutiselle jossa ammattilaisurheilija Jesse Joensuu on vapautettu armeijasta koska polvi ei kestä.

Miksi nauran asialle, on että itse suoritin kunniakkaat 180 aamuani b-mies kirjurina ja "bemari"-toiminta tuli tutuksi sen puolen vuoden aikana. Itse olen poikkeuksellisen allerginen, on ruoka-aine-allergiaa, atoopista ihottumaa, astmaa jne ja noiden kaikkien kanssa oli ongelmia intissä. Ruokaa ei tullut metsään silloin kun siellä alussa vielä oleskelin, astmani temppuili normaalia enemmän ja ihoni meni aivan helvetin huonoon kuntoon. Koko intin ajan kiskoin erilaisia antibiootti-kuureja jne. Veksissä kenttä-sairaanhoitajat vain totesivat että joo nyt on kyllä oikeasti jokin vialla, menepä päällikkölääkärille. Päällikkölääkäri oli aika eriskummallinen tapaus, vapautuksia sai vaikka kuinka paljon, mutta hoitoa ei sitten taas yhtään. Kaikki veksissä siis myönsivät että joo eipä noilla allergioilla intissä oikein mitään oikeaa toimintaa tehdä. Kyselin sitten olisiko vapautus mahdollinen. Itselläni tilanne oli vielä se, että olin saanut opiskelipaikan ennen kun heinäkuussa armeijaan marssin, ja opiskelupaikkani starttasi syyskuussa viimeistä kertaa kyseisessä koulussa. Eli toisinsanoen mitä pidempään olen valtion palveluksissa niin sitä enemmän jään jälkeen opiskeluissani. Edes tämä ei riittänyt vapautukseen, vaan päällikkölääkäri oli sitä mieltä että suoritettu armeija näyttää aina hyvältä cv:ssä ja minun ehdottomasti kannattaa palloilla se minimi 180 vrk vaan kassulla jotta saan passin kouraan.

Sitten tuli tavattua muitakin b-miehiä, ja todella harvassa olivat c-paperit vaikka paikat olisivat olleet kuinka rikki. Yksi kaveri oli tullut jo edellisessä saapumiserässä armeijaa, mutta rikkonut polvensa p-kaudella ja siitä puolen vuoden hsl-lomalle. Puoli vuotta kului ja tämä palasi kassulle ja muutti minun kanssa samaan tupaan. Kaveri ei ihan oikeasti tehnyt mitään kahteen kuukauteen, muuta kuin nukkui ja kävi syömässä, koska odotti jatkuvasti meidän tuvassa että kapteeni ja päällikkölääkäri pääsevät sopuun mitä tälle kaverille tehdään. Jotain kertoo sekin että kaveri tuli vapaaehtoisesti auttamaan minua kirjurin hommissa, koska kuulemma muuten hajosi pää jatkuvaan tekemättömyyteen. Noh, kaksi kuukautta meni ja kaveri muutti jostain syystä sitten toiseen tupaan, kun ei lopulta niitä c-papereita saanut, vaikka se polvi ilmeisesti oli melko paskana. Jotain polvitukia se sitoi joka aamu sinne polveen ja sai veksistä maihari-vapautuksen koska kuulemma sillä rikkinäisellä polvella on parempi kävellä lenkkareilla kuin maihareilla. En tiedä mitä teki kun muutti toiseen yksikköön, mutta ilmeisesti ei suoriutunut edes polkupyörän korjaajan apupojan pestistä koska pyörähallit olivat niin kaukana että rikkinäinen polvi ei kestänyt jatkuvaa sinne kävelyä. En pidä mahdottomuutena ettei tosiaan tehnyt viimeiseen neljään kuukauteen yhtään mitään muuta kuin söi ja nukkui. Kun c-papereita ei annettu millään. "Kyllä se on teille parempi että suoritatte tuon intin vaikkakin tälleen lusmuten, ketään ei kiinnosta kun kotiudutte että mitä hommia ootte siellä tehny, pääasia että se on käyty". Kaveri vissiin ruksi kotiutumistarkastuksessa sen että varusmiespalveluksesta aiheutui pysyviä vammoja, en tiedä sitten miten tämä ratkesi.

Lisäksi oli eräs toinen kaverini siviilistä, joka meni armeijaan, rikkoi polven, odotti yli kuukauden päätöstä jatkuuko intti vai ei, ja toimi kirjurina "väkisin" loppuajan, koska kyllä rampojakin miehiä tarvitaan.

Siksi naurattaa että ammattiurheilijat passitetaan jo viikon jälkeen kotiin. Miksei näille tarjota ikinä mitään kirjurin jne b-miehen pestejä kuten meille tavallisille pulliaisille? Okei, lätkäjätkät yms AMMATTI-urheilijat vielä ymmärrän, mutta kun sitten tällaisia vastaavia vapautuksia saavat kaiken maailman salibandyn sekä pesäpallon pelaajat, jotka tuskin tulevat ikinä täysin pelkällä urheilulla itseään elättämään. Sitten taas kun olet joku yrittäjä, ja elantosi riippuu täysin omasta yrityksestäsi, niin sinä et saa mitään vapautuksia.

Suomessa on tasa-arvoinen asevelvollisuus joka koskee kaikkia paitsi tiettyjä uskontokuntia ja urheilijoita. Niin ja naisethan saavat itse päättää menevätkö kyseiseen laitokseen vai eivät.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Päällikkökin hankki aikoinaan vapautuksen selkävaivoihin vedoten. Mikke Granlund ja Mikko Koivu taisivat kumpikin joutua lehdistön kuvien oton ajan olemaan paikan päällä, joten niillä oli varmasti se karmaisevin kokemus intistä, kun kiekkoilijoista puhutaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päällikkökin hankki aikoinaan vapautuksen selkävaivoihin vedoten. Mikke Granlund ja Mikko Koivu taisivat kumpikin joutua lehdistön kuvien oton ajan olemaan paikan päällä, joten niillä oli varmasti se karmaisevin kokemus intistä, kun kiekkoilijoista puhutaan.
Ja eikös Hanno Möttöläkin vapautettu armeijasta jalkavaivojen vuoksi, vaikka pelasikin perus intti-iän jälkeen vielä parikymmentä vuotta ammattilaiskorista.

No, ei noi minua haittaa. Jos on oikeasti paikoissa vikaa niin yksilön kannalta mieluummin saa vapautuksen palvelusvelvollisuudestaan ja pääsee jatkamaan uraansa, kuin että loukkaantuu siellä vielä pahemmin ja katkaisee uransa jo parinkymmenen iässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Päällikkökin hankki aikoinaan vapautuksen selkävaivoihin vedoten. Mikke Granlund ja Mikko Koivu taisivat kumpikin joutua lehdistön kuvien oton ajan olemaan paikan päällä, joten niillä oli varmasti se karmaisevin kokemus intistä, kun kiekkoilijoista puhutaan.
Mikko Koivun armeija-aika oli kanssa aika hauska stoori. Joku kuvahan siitä kiersi silloin netissä missä Mikko röhnötti punkalla kengät jalassa ja taustalla alikersantti ja joku kapiainen vain hymyilivät. Tuskin paljoa vihreitä päällänsä pitivät ilman että media oli paikalla. Eikä mediakaan montaa päivää jaksanut paikalla pyöriä. Jos muistan oikein niin kaksikko oli MM-kisojen ajan vain urheilukomennuksella, eli päivärahat juoksivat vaikkeivat miehet olleet edes maassa. Ja MM-kullasta tuli sitten 5 kuntoisuuslomapäivää. Muistan myös että itse torniaikoinani luin jotain Ruotuväkeä päivystysvuorossa, jossa kerrottiin juuri Koivun ja Granlundin intistä. Kapteeni kertoi siinä että koska kyseessä on ammattiurheilijoita, niin he treenaavat lujempaa kuin perus varusmiehet. Lievästi vitutti siinä lueskella noita juttuja. Lisäksi molemmat sekä Mikke että Mikko olivat ehdolla vuoden varusmiesurheilijaksi :D.

Jarkko Nieminen taisi myös suorittaa inttinsä Lahden urheilujoukoissa. Kotiutumispäivänä tämä oli ATP-turnauksessa ties missä päin maailmaa. Joku sitten kävi toimittamassaa Niemisen varusteet kasarmille ja kapteeni lähetti postissa sotilaspassin. Ei tarvinnut edes sitä vaivautua hakemaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jostain muistan lukeneeni, että Niemiselle kertyi palveluksensa aikana 22 metsäaamua, mikä ei kuitenkaan ihan vähän ole.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Verkkolehti kirjoittaa striimauksen ongelmista ja keskustelupalstan NHL-puolella on pysyvänä linkki "nettilähetyksiin". Hoh.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ja eikös Hanno Möttöläkin vapautettu armeijasta jalkavaivojen vuoksi, vaikka pelasikin perus intti-iän jälkeen vielä parikymmentä vuotta ammattilaiskorista.

No, ei noi minua haittaa. Jos on oikeasti paikoissa vikaa niin yksilön kannalta mieluummin saa vapautuksen palvelusvelvollisuudestaan ja pääsee jatkamaan uraansa, kuin että loukkaantuu siellä vielä pahemmin ja katkaisee uransa jo parinkymmenen iässä.

Joo, eipä noi vapautukset itseänikään haittaa tai hetkauta, mutta kyllähän niiden perusteissa sellainen absurdiuden aura on kun ammattiurheilijat vetoaa fyysisiin heikkouksiin. Toisaalta, eikös Henkka Suurikin jäänyt työkyvyttömyyseläkkeelle, kun polvi ei kestänyt enää nussimista?

Fudiksen puolella muistaakseni Kopteff junaili asian niin, että lykkäsi palvelustaan tappiin asti, jolloin aukeni mahdollisuus toisen maan kansalaisuteen ja homma oli sillä selvä. Mikäköhän Ringin tilanne on? Muistan nähneeni otsikon pari vuotta sitten kun se lähti Saksaan, että Suomessa olisi laitettu hiljainen haku päälle karkuruuden vuoksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Verkkolehti kirjoittaa striimauksen ongelmista...

En ole päässyt vielä otsikkoa pidemmälle, mutta siinä ollut "striimaus on kasvava ongelma" sai hymähtämään. Varmasti joo se on kasvava ongelma, mutta se oli sitä jo joskus 2006-2007 kun ensimmäisen kerran NHL-peliä laittoman striimin välityksellä katselin. Hyvä että tekijänoikeusporukatkin tähän ongelmaan heräsivät, seuraavat vuodet voidaan sitten varmaan pohtia, että "jotain tarttis tehdä".
 
Yleisellä tasolla palvelut ovat jo vastanneet huutoon. Ei piraattistriimejä jaksa edes katsella, kun maksupalvelusta saa noin 20 euron kuukausihinnalla kaikki pelit myös jälkilähetyksinä.

Jutussa mainitut Maikkarin paskatuotannot sitten toki piratoiden jo ihan periaatteesta, sekä siitä, että hinta-laatusuhdeperiaatetta seuraten niiden pitäisi maksaa mulle päin että katsoisin.

Voisin osallistua, jos joku järjestäisi mainitulle tamperelaiselle ohjelmistoalan opiskelijalle sakkokolehdin. #JeSuisTenttu
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Iltalehden sivuilla oli juttu Google Mapsiin piilotetusta kuvasta, hakkerit vissiin liikkeellä? Menkääpä huvikseen koordinaatiin 33°30'52.5"N 73°03'33.2"E

Kuvassa siis Androidi kusee Applen päälle. Okei.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleisellä tasolla palvelut ovat jo vastanneet huutoon. Ei piraattistriimejä jaksa edes katsella, kun maksupalvelusta saa noin 20 euron kuukausihinnalla kaikki pelit myös jälkilähetyksinä.

Vaikkei ketjun aiheeseen sovikaan niin vastaan silti, että noinhan se menee. Toki yksilöstähän se riippuu, mutten ainakaan mä näe mitään syytä katsoa enää NHL-matseja striimien kautta, kun 20 eurolla kuukaudessa saan ne kaikki suorina lähetyksinä televisiooni.
 
Minä olen vasta hiljattain löytänyt hommafoorumin ja sen maahanmuuttokriittisen keskustelun camp-arvon. Siis hommahan (no pun intended) menee niin, että kun törmäät mediassa uutiseen jossa esim. mainitaan jotain somaleista tai edes jotain joka kenties voisi liittyä somaleihin, niin ei muuta kun hommalle vilkaisemaan millaisia kommentteja Suomen uudistajilta voikaan tulla. Tässä esimerkkinä muutama konteksistaan irrotettu poiminta tähän tämänpäiväiseen uutiseen liittyen.

11-vuotias tyttö kadoksissa Lieksassa – hävisi matkalla pyykkitupaan - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Ilman tuota vuorokauden viivettäkin, heittäisin villin veikkauksen että vastaus löytyy "tuttavaperheen" tai oman isin peräkontista.
Uutisointi on tosiaan mielenkiintoista. Mitä tarkoittaa "Tyttö on kansallisuudeltaan somali."? Sitäkö, että hän ei ole Suomen kansalainen? Mitä sillä on asian kanssa tekemistä? Eikö voi sanoa "tyttö on rodultaan somali" tai "ihonväriltään ruskea"?
Kyllä tämä on keksitty juttu, näin jytkyn jälkeen. Tyttö 'löytyy' ja tarina jää elämään omaa elämäänsä. 'Suomalaiset rasistit sieppaa somalilapsia'.
Ehkä kannattaisi tutkia lähteneitten lentojen henkilöt Turkkiin? Sieltä muistaakseni on vielä lentoja somppulaan.
Vai onko rasistista epäillä perheen tekemää rikosta? Kaikki tutkintalinjat oltava käytössä, vaikka taustaisuus epäilemättä vaikuttaa, vaikka ei saisi. Onkohan Lieksan sosiaalitoimi antanut jo lausunnon?
Ymmärrän kyllä, että kun lapsia on älyttömästi, niin yhden puuttumista ei huomata, kuin vasta seuraavassa nimenhuudossa.
Sehän voi olla kadoksissa aviomieheltään eikä vanhemmiltaan.
Karannut aikaisemminkin?
Keneltä tieto tuosta? Ettei vaan olisi peitetarinaa.
Pitäähän sitä kunniakansalaisen katoamisesta toitottaa oikein valtakunnallisessa lehdessä. Suomalaisia lapsia katoilee päivittäin eri puolilla Suomea eikä niistä kirjoiteta.

No, iltapäivällä sitten jo selvisikin, että tyttö on löytynyt, kyse oli kotoa karkaamisesta. Huomenna taas uusi päivä ja uudet uutiset.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yksi läski Fb-kaveri joutui pari vuotta sitten johonkin sydäntutkimukseen, oli aika paineessa tuolloin kuulemma. Onhan nuo pumppuun liittyvät jutut tietysti aika pahoja, joo. Aloitti dieetinkin, joka piti vissiin kaksi viikkoa. Ihan jäätävä läski se on edelleen. No, maanantaina oli uudestaan päivityksiä, että kohta mennään taas, pelottaa, jeesus auta. Ja sitten, kaikki hyvin, ei hätää. Ihan hienoahan se tietysti on, ettei ollut isällä ja aviomiehellä mitään vakavampaan, mutta kyllä repesin, kun kymmenen minuutin päästä siltä oli tullut päivitys, jossa oli paikkana joku pizzeria ja kuvassa jättiperhepizza: "lapsille tuliaisia". Ei jumankauta, kyllä on huumoriarvo kohdillaan ja siksi mä sitä itseasiassa kaverina vielä roikotankin. Toisaalta, jos alkoholisteilta viedään lapset, niin pitäisi viedä holtittomasti syöviltä läskeiltäkin viedä. Tekevät lapsistaan samanlaisia.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yleisellä tasolla palvelut ovat jo vastanneet huutoon. Ei piraattistriimejä jaksa edes katsella, kun maksupalvelusta saa noin 20 euron kuukausihinnalla kaikki pelit myös jälkilähetyksinä.

Näin varmasti, jos yhden sarjan seuraaminen riittää. Sen sijaan jos haluaa katsoa liigaa, khl:ää, nhl:ää, valioliigaa, mestareiden liigaa ja joskus vielä jonkun kisan formuloitakin, niin hinta karkaa jo käsistä.

Itse en seuraa/kerkeä seuraamaan yhtä sarjaa niin intensiivisesti, että haluaisin maksaa vain sen katselusta 20e/kk.

Mutta siis makuasioitahan nämä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös