Yleisellä tasolla palvelut ovat jo vastanneet huutoon. Ei piraattistriimejä jaksa edes katsella, kun maksupalvelusta saa noin 20 euron kuukausihinnalla kaikki pelit myös jälkilähetyksinä.
... Toisaalta, jos alkoholisteilta viedään lapset, niin pitäisi viedä holtittomasti syöviltä läskeiltäkin viedä. Tekevät lapsistaan samanlaisia.
Oon ihan samaa mieltä! Vituttaa jo katella, kun FB-kaveri laittaa kuvia, missä alle 1-vuotias syö Dumleja. Sille ole edes hampaat puhjennut, niin jo sama kohtalo koittaa kuin läski-äidillänsä. Mitä noi luulee, että pienet lapset tarvii jotain karkkia tai Hese-ruoka ja pitsaa, niinkuin saman akan 2-vuotias saa?!
Kyseessähän on "geeni", joka periytyy näissä virtahepoperheissä. Sama "geeni" on aina myös mursuyhdyskunnan koirilla ja usein myös kissoilla. Ihmeellisiä on ne, läskigeenit.Toisaalta, jos alkoholisteilta viedään lapset, niin pitäisi viedä holtittomasti syöviltä läskeiltäkin viedä. Tekevät lapsistaan samanlaisia.
No jaa, pyrin kyllä käyttämään sen verran selkeää karrikointia viesteissäni, että ilman hymiöitä selviäisin, mutta ilmeisesti sulle tarttuu haaviin nämä jutut, kirjoittipa mitä tahansa. Vaan onhan se vähän niin, että himoläskeille jostain kumman syystä kasvaa vastaavanmuotoisia lapsia. Jännä juttu, kerrassaan. Ymmärrän toki, että läski noin muutoin on useimmiten varsin noheva kansalainen varsinkin verrattuna alkoholistiin, mutta jos elintapoja ja lapsille annettavaa esimerkkiä ajatellaan, ei ero mikään aivan tolkuton ole. Koululiikunnan vika varmasti, kun ei motivoi liikkumaan.Oho, nyt tuli palstan lapsiasiamieheltä aikamoinen yleistys...
... Ymmärrän toki, että läski noin muutoin on useimmiten varsin noheva kansalainen varsinkin verrattuna alkoholistiin, mutta jos elintapoja ja lapsille annettavaa esimerkkiä ajatellaan, ei ero mikään aivan tolkuton ole. Koululiikunnan vika varmasti, kun ei motivoi liikkumaan.
Hyvä homma, että teillä on asiat lutviutuneet fiksuun suuntaan. Kaikilla näin ei ole, ja mun mielestäni on tolkuttoman vastuutonta, että sairaalloisen lihava henkilö syöttää muksuistaan samanlaisia. Tai aivan sama se on, onko vanhempi itse laiha, normaali vai lihava, jos lapsestaan muodottoman syöttää. Eihän se sen itsekurittoman pikkumuksun vika ole, vaan nimenomaan vanhemman.Olen voimakkaasti ylipainoinen, oppilaat ovat usein kutsuneet läskiksikin. Tästä huolimatta minulla on sutjakoita lapsia, ovat ottaneet isästä esimerkkiä, tuollaiseksi en ainakaan halua. Juttusi kuulostavat terveysterrorismilta, ke 22.4.2015 | Prisma Studio | TV | yle.fi
Hyvä homma, että teillä on asiat lutviutuneet fiksuun suuntaan. Kaikilla näin ei ole, ja mun mielestäni on tolkuttoman vastuutonta, että sairaalloisen lihava henkilö syöttää muksuistaan samanlaisia. Tai aivan sama se on, onko vanhempi itse laiha, normaali vai lihava, jos lapsestaan muodottoman syöttää. Eihän se sen itsekurittoman pikkumuksun vika ole, vaan nimenomaan vanhemman....
Nauran MM-lätkän osiosta löytyvällä Suomen joukkue ketjulle. Okei, luin vain viimeisen sivun siitä, mutta jos yhdellä vajaalla sivulla karkeasti arviolta 80% viesteistä vituillaan, kyräillään, kyseenalaistaan palstaveljen tietämys oikeastaan kaikessa mahdollisessa, keulitaan omalla tietämyksellä ja vituillaan lisää, niin mitähän mahtaa sisältää ne 59 muuta sivua? Uskaltaako joku vilkaista? Enivei, Nauran näille kiihkoilijoille.
Lyhyesti tiivistäen siinä on nyt 62 sivua tappelua siitä kumpi on kovempi NHL vai KHL, kumpi on parempi Lindell vai Ristolainen ja kuka on paskin Kontiola, Jokinen vai Pesonen.
Samasta syystä kirjoitin jo eilen alkuillasta "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjuun.Nauran MM-lätkän osiosta löytyvällä Suomen joukkue ketjulle. Okei, luin vain viimeisen sivun siitä, mutta jos yhdellä vajaalla sivulla karkeasti arviolta 80% viesteistä vituillaan, kyräillään, kyseenalaistaan palstaveljen tietämys oikeastaan kaikessa mahdollisessa, keulitaan omalla tietämyksellä ja vituillaan lisää, niin mitähän mahtaa sisältää ne 59 muuta sivua? Uskaltaako joku vilkaista? Enivei, Nauran näille kiihkoilijoille.
Luin sattumalta pikaruokaketjua...
Eikös tämä sankari kehunut Temptation Island Suomi -ketjussa että Aasiassa näki jo vuosi(kymmen?) sitten jenkkiversion mainoksia. Vai oliko kyseessä se nakuiludeittiohjelma? Kyllä on Aasiassa kaikki paremmin ja aikaa edellä....
Laittoi kyllä naurattamaan nimimerkin Aasianrakkaus. Tosin täytyy myöntää, että kaveri on ainakin johdonmukainen. Saa nähdä milloin kaveri ilmoittaa, että Aasiassa on parhaat vessat.........