Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Yöketjussa palstamme nuoriso-osasto voi ottaa turvallisia ensiaskeleitaan naisten pään pyörälle puhumisen ihmeelliseen maailmaan.
Yöketjussa palstamme nuoriso-osasto voi ottaa turvallisia ensiaskeleitaan naisten pään pyörälle puhumisen ihmeelliseen maailmaan.
Matias Styroksin tviitin johdattamana nauran latvialaiselle translitteroinnille vai mitä helvettiä toi nyt onkaan.
Klods Žirū — Vikipēdija
Tailers Segīns — Vikipēdija
Onko tää ihan totta että Latviassa ne kirjoitetaan noin ihan virallisissa lähteissä, mediassa ym, vai onko tää joku trollins ovelins juonis? Ja miten tämä on voinut mennä minulta ohi, sopisi kai paremmin avautumisketjuun.
"Raumas "Lukko" ir profesionāla hokeja komanda, kas bāzēta Raumā, Somijā, un spēlē SM līgā. Komanda dibināta 1936. gadā. 1963. gadā komanda izcīnījusi Somijas čempiones titulu."
Onko tää ihan totta että Latviassa ne kirjoitetaan noin ihan virallisissa lähteissä, mediassa ym, vai onko tää joku trollins ovelins juonis? Ja miten tämä on voinut mennä minulta ohi, sopisi kai paremmin avautumisketjuun.
Turussa joku paappa vahingossa ajellut motaria väärään suuntaan. Tämä ei varsinaisesti ole se mille nauran, vaan settä joku neiti otti kuvan tuosta ja jakoi twitterissä. Tarina ei kerro kumpi lähti ensin, twitter-päivitys vai soitto hätäkeskukseen. Eipä se ole varmaan paljoa turvallisempaa napata ensin kuva ja sitten twiitata se samalla kun ajan autolla moottoritienopeuksilla. Ylipäätään, miksi ilmoittaa tuosta twitterissä? Kuka selaa somea ajaessa? Yhtä hyödyllistä päivittää tuollaista twitteriin kuin kondomi-mainokset "Me larppaajat"-lehdessä.
No voi jumalauta sitten, en tiennytkään tätä. Mietin tuossa että mitä kautta itse olisin tiedottanut vastaavassa tilanteessa ja pohdin että ehkä radion, mutta vaikea sitä on radion numeroa etsiä auton ratista. Jos kerran kyseessä on YLE:n toimittaja, niin varmaan olisi ollut parin näppäilyn päässä suora puhelu YLE:n radiotaajuuksille, jossa se olisi oikeasti tavoittanut autoilijat. Ainakin vähemmän näpyttelyä se olisi vaatinut kuin valokuva ja sen jakaminen twitterissä. Ja "traffic panic"-systeemillä olisi varmasti tavoittanut valtaosan autoilijoista.Ylen toimittaja Marja Sannikahan tuo näyttää olevan. En klikannut huorauslehden linkkiä, vaan tutkin twitteristä. Pidän tviittausta nolompana kuin vastakkaiseen suuntaan ajamista. "Olen toimittaja, ja mun pitää niinku tviitata sillee kaikesta, koska muutoin mua ei niinku tunne kukaan."
Vielä en ole päässyt kokeilemaan Linnan tarjoilua mutta kai minä sinne joskus pääsen. Jos en Salen aikana niin sen jälkeen. Tosin siiitä Linnasta ei tainnut olla kyse vaan vankilasta. Enpä ole vankilankaan safkoja ikinä syönyt, onko joku muu?Aika hienoo toi kouluruokailujuttu tuolla Vitutusketjussa. Että kummas on paremmat safkat, linnas vai skoles! Ihan tosissaan tämmöstä juttua.
Vielä en ole päässyt kokeilemaan Linnan tarjoilua mutta kai minä sinne joskus pääsen. Jos en Salen aikana niin sen jälkeen. Tosin siiitä Linnasta ei tainnut olla kyse vaan vankilasta. Enpä ole vankilankaan safkoja ikinä syönyt, onko joku muu?
Mä oon ollu yön tutkintavankeudessa ja siellä (Pasilas) sai leipää ja puuroa. Kyllä mä sen kernaasti nälkääni söin. Ei toki varmaankaan oo samaa ku vankilassa. Ja koulussa liki kaikki safkat olis ollu gourmeta tohon verrattuna.
Eikös tämä tapahtunut itäisemmässä Suomessa eli Espoossa.Turussa joku paappa vahingossa ajellut motaria väärään suuntaan.
Eikös tämä tapahtunut itäisemmässä Suomessa eli Espoossa.
Mä nään ton saman melkein joka viikko. Se on joku performanssijuttu, siellä on nimittäin aina jengiä kuvaamassa :D Ekalla kerralla putosin itekin aika kovaa.Tapahtui 5 min sitten Helsingin keskustassa. Musta mies käveli suojatielle, oli punaiset valot. Meni vieläpä aika törkeästi auton eteen ja kun auto oikeutetusti tööttäsi niin musta mies huusi kovaan ääneen "vittu razisti!"
Nauroin todella pitkään.
Hemēnlinnas HPK, tykkäsin tästä artikkelista. Siellä mainitaan Hemenlinnasin entinen pelaaja Kaspars Saulietis ja jostain syystä minun vanha nimimerkkini mainitaan artikkelissa neljästi, tosin pienellä kirjoitettuna.Raumas "Lukko" on myös Latvian wikipediassa esiintyvä suomalainen kiekkojoukkue.
Se oli Benji eli Benqqu. Chico taas hipsutteli Ninaa. Ja Choco Kristaa.Ai helvetto, kun sattuu jo tämä röhöttely!
Katselin boksilta tuota Temptation Islandia ja räpläsin kännykällä uutisia. Iltalehdessä Anna Kontula oli järkyttynyt, kun joku oli sanonut eduskunnan etkobileissä herkkulihaksi. Montako kalapuikkoviiksistä kepulaista siellä muuten on?
Sitten tämä TIS-Jasmiina. Eli joku dorka savolainen rehupuntti on pyöritellyt häntä vuosikausia. Sitten lähdetään realitydeittiohjelmaan ja joku Sedula-Jonne nimeltä Chico noukkii ns. helpot marjat. Chico tarjoaa ikimuistoisen yön ja huomioi Jasmiinaa hellin sanoin, kuten "Hei, kiva et sä diggaat!" ja "Peace, motherfuckers!"
Se oli Benji eli Benqqu. Chico taas hipsutteli Ninaa.
Anna Kontulan kutsuminen herkkkulihaksi osoittaa kyllä niin suurta arvostelukyvyttömyyttä että valtakirja pitäisi ottaa välittömästi pois, vaikka sitten valtakunnanoikeudessa. Tai ehkä Anna on kuullut väärin ja se olikin tervaliha.
Oma veikkaukseni on, että herkkuliha-kommentin on Annalle sönköttänyt humalainen Silvia Modig.
Silvia vain unohti sen kummallisen tosiasian ettei kaikki korkeimman asteen suvakit ole lesboja, homoja tai tissimiehiä.
En missään tapauksessa hyväksy lapsen lyömistä siinä missä en hyväksy vaikkapa puolisonkaan lyömistä. On tilanteita joissa lasta joutuu rajoittamaan esimerkiksi pitämällä tiukasti kiinni. Lapsen ei pidä antaa hajottaa paikkoja tai muutoin olla itse väkivaltainen. Tällaisissa tilanteissa häneen voi käydä käsiksi. Minun on kuitenkin mahdotonta ymmärtää ajatusta että lasta voisi jotenkin "opettaa" tukkapöllyillä tai vitsalla.