Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 323
  • 50 364
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Samuel L. Jackson näyttelee tässäkin leffassa, ei herran tähden ole todellista. Onko elokuvaa, jossa ko. mies ei olisi mukana?

On.

Ensimmäisenä tuli mieleen Uuno Epsanjassa. Siinä ei esiinny Samuli 50. Jaakonpoika.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Itse en ole koskaan asunut muualla kuin stadissa ja en voisi kuvitella muuttavani poiskaan täältä, mutta olen suuresti harkinnut muuttoa pois Kalliosta. Mua ahdistaa ja vituttaa nämä ituhipit joita alueella on kokoajan vain enemmän.

Itse olen asunut vähän pidempään nyt Kalliossa ja vähän on tullut se fiilis, että omistusasunto tulee jostain muualta. Ei tosin näiden ituhippien tai muiden viherpiipertäjien takia, vaan ihan noin muuten. Toki voi mennä vanhuuden piikkiin, mutta enemmän nuo Vaasankadulla pilveä myyvät kaverit häiritsevät kuin aikanaan Aleksis Kiven Kadulla persettä tarjonneet. Samoin kaiken näköistä hörhöä paahtaa nykyään tuolla vapaana ja kasin sporan perusteella monen "loppusijoituspaikka" on Diakonissalaitos tai Ruusulankatu. Perinteiset spurgut on mulle ihan ok, mutta nämä saatanan sekakäyttäjänistit tuntuvat tulevan "tavallisten kansalaistenkin" iholle.

Melkoista rappioromantiikkaa, mutta esimerkiksi eilen Piritorin S-marketissa kauppias kovaan ääneen läksytti jollekin ettei asiakkaisiin kosketa. Tämä kassalinjojen takana, kassa taas hakkasi vartijakutsua aika tahtiin. Hesaria dallatessa sitten Amfetamiinixina piffillä tunnetun kaverin kimpussa oli neljän poliisin verran väkeä. Hesarin sporapysäkillä (8&9) sitten vielä oli omaa elämöintiään. Tämä siinä kuuden maissa tai vähän jälkeen.

Toki nuo maailmaa parantavat ja todellisuudesta irti elävät hipit ovat asia erikseen, mutta mielestäni varsin pieni ja siedettävä paha tällä alueella. On joo ihqua jakaa kehityspua ja katsella pilvessä kukkaiskuvia, mutta eipä noista yksikään ole mua koittanut rullata tai psykoosipäissään ole toiminut uhkaavasti. Ja tosiaan, joko mun oma vanhuus vaikuttaa tai tietty levottomuus on vuosien saatossa lisääntynyt kun kulmille tai helppojen kulkuyhteyksien päähän on avattu näitä Kaarlenkadun vastaanottokeskuksia ja Ruusulankadun nistiluolia.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Perinteiset spurgut on mulle ihan ok, mutta nämä saatanan sekakäyttäjänistit tuntuvat tulevan "tavallisten kansalaistenkin" iholle.

Vajaat neljä vuotta on tullut asuttua Kalliossa, ja nyt olen tekemässä lähtöä juuri kuvaamiesi ilmiöiden innoittamana. Hipsterit kestäisin kyllä. Spurgut myös.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vaaleissa Ipun kirjoilla ehdolla ollut FB-kaverini sai hädintuskin sata ääntä. Nyt newsfeedini on täyttynyt jostain salaliittoteoria-huuhaasta siitä kuinka ääntenlaskussa onkin vain viilattu kansaa linssiin. Lähteenä mm. NWO-blogi, joka käyttää lähteenään Mitä Vittua -paskalehteä ( Havaintoja Uudesta Maailmanjärjestyksestä: Vaalivilppi paljastui 2015 vaaleissa ). Siis kuvitteleeko nuo pässit oikeasti, että joku Salossa asuva "Markka takaisin" -puuseppä olisi oikesti saanut noin paljon ääniä? Mitä tulee tuohon Facebook-kaverilistalla roikkuvaan Ipun ehdokkaaseen, niin vaalityötään sivusta seuraamaan joutuneena en voinut välttyä ajatukselta, että kansanedustajaehdokkuus pitäisi lakiteitse evätä jokaiselta, joka on edes kerran elämässään käyttänyt lähteenään Magneetti- tai Verkkomediaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitä tulee tuohon Facebook-kaverilistalla roikkuvaan Ipun ehdokkaaseen, niin vaalityötään sivusta seuraamaan joutuneena en voinut välttyä ajatukselta, että kansanedustajaehdokkuus pitäisi lakiteitse evätä jokaiselta, joka on edes kerran elämässään käyttänyt lähteenään Magneetti- tai Verkkomediaa.

Muitakin ei niin hyväksyttyjä lähteitä tulisi olla esimerkiksi omahoitaja Peijaksen,- vanhan vaasan,- ja Niuvanniemen sairaaloissa tai tupakkapaikoilla, jotka tulisi laissa kieltää. Usemman tulisi myös hoitaa mielenterveys,- ja päihdeongelmaansa muulla tavalla matalan kynnyksen paikassa tai suljetussa laitoksessa, kuin päättää niiden hoitopaikkojen kohtaloista. Kokemusasiantuntijoita me tuskin tarvitaan eduskunnassa näissä asiayhteyksissä. Ugh!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vaaleissa Ipun kirjoilla ehdolla ollut FB-kaverini sai hädintuskin sata ääntä. Nyt newsfeedini on täyttynyt jostain salaliittoteoria-huuhaasta siitä kuinka ääntenlaskussa onkin vain viilattu kansaa linssiin. Lähteenä mm. NWO-blogi, joka käyttää lähteenään Mitä Vittua -paskalehteä ( Havaintoja Uudesta Maailmanjärjestyksestä: Vaalivilppi paljastui 2015 vaaleissa ). Siis kuvitteleeko nuo pässit oikeasti, että joku Salossa asuva "Markka takaisin" -puuseppä olisi oikesti saanut noin paljon ääniä?
Tuli lukiessa flashback 90-luvulta, kun Hullu Hullu Maailma -lehdessä kerrottiin erään miehen täyttäneen kokonaisen tynnyrin napanöyhtällä. Mutta sitten alkoi säälittää, kun tajusin että nämä nwo-sankarit ovat varmaankin ihan tosissaan.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Kahdessahan lukee Koivusen kohdalla Helsinki ja yhteen Nevalaisen kuvaan on unohtunut Uudenmaan vaalipiirin kunnat. Ei ole selvästikään nwo-hörhö ollut hereillä.
Pikaisesti ääniä googlettamalla sai selville että Koivusen kuvaan on photosopattu Kike Elomaan äänet. Tai ehkä Koivunen sai oikeasti yli 9000 ääntä ja Kike Elomaa vain 66. NWO vaihtoi sitten näppärästi äänet toisinpäin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nimesin jypin, koska ajattelin, että joku on laitettava.
Sitten on kysyttävä notta mitä helvettiä sä sitten teet jääkiekkopalstalla.

Tai muotoillaan kysymys uudelleen, kiinnostaako sinua jääkiekko millään tasolla? En nimittäin ole nähnyt että oisit kertaakaan kirjoittanut Liigan yleiskeskustelun/joukkuekohtaisten palstojen puolelle Sama juttu Mestiksessä, NHL:ssä, otteluseurantaketjussa ja niinpoispäin...
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Sitten on kysyttävä notta mitä helvettiä sä sitten teet jääkiekkopalstalla.

Tai muotoillaan kysymys uudelleen, kiinnostaako sinua jääkiekko millään tasolla? En nimittäin ole nähnyt että oisit kertaakaan kirjoittanut Liigan yleiskeskustelun/joukkuekohtaisten palstojen puolelle Sama juttu Mestiksessä, NHL:ssä, otteluseurantaketjussa ja niinpoispäin...

Jääkiekko kiinnostaa maajoukkuetasolla. Halusin tälle palstalle laadukkaan yksilöurheilukeskustelun takia. Nykyään tällaisia palstoja on vähän. Olen ollut varsin aktiivinen keskustelija yksilöurheilupuolella (osio muu urheilu). Nyt on seuraamieni yksilöurheilulajien puolesta vähän luppoaikaa. Talvilajit ovat loppuneet, mutta yleisurheilu ei ole kunnolla vielä alkanut.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kyllähän tässä popkornia kuluu, kun somessa on täysi rähinä päällä siellä sun täällä. Ville Niinistö pahoitti mielensä Soinin Punavuori letkautuksesta ja nokittelevat Halla-ahon kanssa kuin viimeistä päivää. Niinistöltä nyt ehkä pieni huti, koska Soinin kommentti oli suunnattu täysin Krista Kososen jutusteluille vastineeksi. Myös Ulla Appelsin osallistui kirjoituksellaan näihin peijaisiin ja eilen Nalle Östermanin Iltamakasiini.fi julkaisi melko hersyvän tarjouksen Kristalle.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ulla Appelsin, siinäpä vasta henkilö joka täyttää tämän ketjun kriteerit.
Kuulisin mielelläni lisää. Olen tottunut pitämään hänen kirjoituksiaan laadukkaina ja ajatuksiaan selkeinä. Mukaanlukien tämänpäiväinen pääkirjoitus.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ulla Appelsin on yksi täysijärkisimmistä kolumnisteista. Osaa kirjottaa viiltävän hyvin, harvoja henkilöitä, joita arvostan iltapäivälehdissä
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Kuulisin mielelläni lisää. Olen tottunut pitämään hänen kirjoituksiaan laadukkaina ja ajatuksiaan selkeinä. Mukaanlukien tämänpäiväinen pääkirjoitus.

Appelsin (hassusta nimestään huolimatta) on erinomainen kirjoittaja, jollaista ei kuvittelisi löytävän iltapäivälehtien sivuilta. Tämän päiväinenkin juttu oli oikein hyvä kirjoitus, jossa pyrittiin asettamaan asioita perspektiiviin. Monen eduskuntaketjuihin kirjoitavan kannattaisi käydä tämä lukemassa...
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nauroin hetki sitten vedet silmissä tälle listaukselle kuvista, joissa Walking dead sarjan Rick kertoo pojalleen huonoja vitsejä. En tiedä tarkalleen miksi mutta itselleni ainakin upposi, kuin metrin halko kurkusta alas.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän päiväinenkin juttu oli oikein hyvä kirjoitus...

Nyt tässä ei ole vitsiä. Nöyrän pyynnön esittäisin kuitenkin; saisinko linkin tohon Appelsinin kirjoitukseen? Ilmeisesti on kirjoittanut jotain keskustelua herättävää ja mielipiteitä jakavaa, mutta kun en ole siihen tekstiin törmännyt enkä sitä hätäisellä googlaamisellakaan löytänyt, niin olisiko jollain sitä linkkiä? Etukäteiskiitokset auttajalle.

Pahoittelut ot-viestistä.
 
Nyt tässä ei ole vitsiä. Nöyrän pyynnön esittäisin kuitenkin; saisinko linkin tohon Appelsinin kirjoitukseen? Ilmeisesti on kirjoittanut jotain keskustelua herättävää ja mielipiteitä jakavaa, mutta kun en ole siihen tekstiin törmännyt enkä sitä hätäisellä googlaamisellakaan löytänyt, niin olisiko jollain sitä linkkiä? Etukäteiskiitokset auttajalle.
(linkki editoitu pois, myöhästyit!)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös