Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 168
  • 50 363

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Andras Csomorin.

Tätä mäkin mietin, mutta en mä kyllä Andrasillekaan isoa hyötyä löydä tosta teurastuksesta. Ehkä taloudellinen hyöty, mutta tuskin sille niin kauheesti lopulta maksettiin tosta matsista.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tätä mäkin mietin, mutta en mä kyllä Andrasillekaan isoa hyötyä löydä tosta teurastuksesta. Ehkä taloudellinen hyöty, mutta tuskin sille niin kauheesti lopulta maksettiin tosta matsista.

Jostain syystä luin nopeasti ja väärin että kirjoitit "Kenen etua palvelee että kehätuomari keskeyttää ennen ensimmäisen erän puoltaväliä?" vaikka tuon että sanan tilalla luki oikeasti "matsi, jonka". Mutta ehkä tuo päätös kuitenkin Csomorin etu oli. Terveydellisesti ainakin, mitä itse ajoin takaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nauran saamilleni isoille sakoille ja saamalleni ajokiellolle. En muuten nauraisi, mutta rahalla saa ja emännän kyydillä pääsee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran saamilleni isoille sakoille ja saamalleni ajokiellolle. En muuten nauraisi, mutta rahalla saa ja emännän kyydillä pääsee.
Mikäs siinä niin naurattaa? Ja saatko sä muuten siitä jotain kiksejä jos ajat yleisellä tiellä lujaa? Vähän ennemmin sitä ehkä on perillä, mutta olisi lähtenyt aiemmin. Jotenkin luulisi että fiksuille ihmisille tulisi väkisinkin morkkis jos vaarantaa liikenteen, vaikka ei sattuisikaan mitään. Jossain radalla olisi ehkä kiva joskus ajaa kelloa vastaan, kartingia vaikka. Ei mua oikein isommat autot kiinnosta.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
  • Nimimerkki Dissonanssi huilaa kuukauden sääntöjen 4, 6 ja 10§:n perusteella.
Jotkut ne vaan ei opi kerrasta :D
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
  • Nimimerkki Dissonanssi huilaa kuukauden sääntöjen 4, 6 ja 10§:n perusteella.
Jotkut ne vaan ei opi kerrasta :D

Osaako joku kertoa missä ketjussa Dissonanssi tällä kertaa avatui, ei jaksa lukea kaikkia viestijä kun ovat niin pitkiä ja vailla punaista lankaa.
 

Ralph

Jäsen
  • Nimimerkki Dissonanssi huilaa kuukauden sääntöjen 4, 6 ja 10§:n perusteella.
Mua jäi hämäämään tuo sääntöpykälä kympin rikkominen. Kiinnostaisi nähdä se viesti, jossa tuota pykälää rikkoi, mutta se on varmaan poistettu/muokattu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Osaako joku kertoa missä ketjussa Dissonanssi tällä kertaa avatui, ei jaksa lukea kaikkia viestijä kun ovat niin pitkiä ja vailla punaista lankaa.
Buffalo Sabres 2014–2015 | sivu 29 | Jatkoajan keskustelupalsta ilmeisesti tuosta viestistä tuli, en vaan nyt ihan ymmärrä rangaistusta, mikäli tuota pahempaa ei ole sattunut. Nyt hieman haiskahtaa Halla-Aho maiselta toteutukselta.

Tai toki voihan kyseessä olla moderaattorien suorastaan kiero huumorintaju, että kun Dissonanssi huutelee että häntä sorsitaan ja aina kun Henkka suuttuu niin Dissonanssi saa kakkua, niin kierot modet on sitten toteuttaneet tämän "toiveen". Tälle ajatusmallille hekottelen hetkisen.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hei, olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?

Ehkä vähän lapsellista, mutta tämä alle linkittämäni video muumeista kyllä naurattaa varsin paljon. Muumeista on tehty aika paljon näitä dubattuja videoita, suurin osa täyttä paskaa. Sen sijaan tämä allaoleva on siinä mielessä nerokas, että nuo hahmojen äänet (+ taustan oikea musiikkiraita) kuulostavat kuin olisivat niitä aitoja muumimaailman ääniä ;)

Lisänaurut sain siitä, että kuulemma jotkin muumien fanit ovat kovasti närkästyneet tästä videosta.

linkki youtubeen: Nipsu ei tahdo pysyä housuissaan :D - YouTube
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Voi helvetti, aivan spontaanisti tuli kahvit takaisin kuppiin kun Muumipappa alkoi kyselemään P.Eräreikän isosta kyrvästä. Kyllä on helppoa huumoria, mutta onhan noi nyt hauskoja vaikka tyhmiä onkin. Ehkäpä juuri siksi siis.

Harmillista, että samat tekijät eivät ole tehneet kuin tuon lyhyen, muutaman minuutin pätkän. Kyllä tuollaista nyt vartin jaksaisi katsella. Kaikki muut muumi-dubbaukset joita kävin tsekkaamassa, olivatkin sitten ihan surkeita.

Minua nauratti eniten tämä P. Eräreiän vihjailu siitä, että muumipeikon on syytä pitää suu supussa, tiedän yhtä ja toista sinusta ja Haisulista!
 

Nick Neim

Jäsen
Harmillista, että samat tekijät eivät ole tehneet kuin tuon lyhyen, muutaman minuutin pätkän. Kyllä tuollaista nyt vartin jaksaisi katsella. Kaikki muut muumi-dubbaukset joita kävin tsekkaamassa, olivatkin sitten ihan surkeita.

Tässä on tuosta sun linkittämästä pätkästä toinen versio. Ainakin noita SinäTuubaPaskoja tuolla Youtubessa pyörii niin helvetisti? Eikös esimerkiksi Haisulin krapulassa ole samat äänet, ts. samat tekijät?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hei, olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?

Lisänaurut sain siitä, että kuulemma jotkin muumien fanit ovat kovasti närkästyneet tästä videosta.
Viimeistään Moomin Charecters (mitentäänytkirjoitettiinkaan?) jos ei kukaan muu. Tuo pulju on pilannut monet hyvät parodiat ja remixit jotka on leikkineet tän piirrossarjan kohdalla.

Mitä asia koskee saatana? Ja onko nyt oikea hetki näyttää munaa?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tässä on tuosta sun linkittämästä pätkästä toinen versio. Ainakin noita SinäTuubaPaskoja tuolla Youtubessa pyörii niin helvetisti? Eikös esimerkiksi Haisulin krapulassa ole samat äänet, ts. samat tekijät?

Jep! Tuo Haisuli-pätkä näyttää olevan samaan tapaan tehty kuin tuo ensin linkitetty, mutta sitten nämä samat tekijät ovat tehneet toisenlaisiakin videoita Muumimaailmasta, jotka eivät ole samaan tapaan tehtyjä, eivätkä siis ole yhtä hyviä....
 

Nick Neim

Jäsen
Jep! Tuo Haisuli-pätkä näyttää olevan samaan tapaan tehty kuin tuo ensin linkitetty, mutta sitten nämä samat tekijät ovat tehneet toisenlaisiakin videoita Muumimaailmasta, jotka eivät ole samaan tapaan tehtyjä, eivätkä siis ole yhtä hyviä....
Itse asiassa mun piti muokata jo tuohon ylempään viestiin, mutta en sitten muistanut sitä tehdä parin tunnin sisällä. Tuli selailtua noita muita videoita myös läpi ja ymmärrän oikein hyvin mitä haet takaa. Aikamoinen tuuri kävi kun katsoin ensimmäisen videon ja se sattui olemaan samanlainen, muut olivatkin jotain ihan järjentöntä (heh, ei sillä, että noissakaan mitään erityistä järkeä olisi...) paskaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä muumiremixien ehdotonta eliittiä on "yksinäiset vuoret" -saaga.

Yksinäiset vuoret Reupload - YouTube
Yksinäiset Vuoret 2- Miehet eivät itke. Reupload - YouTube
Yksinäiset vuoret 3 - Kaksoiselämää 1/2 - YouTube
Yksinäiset vuoret 3: Kaksoiselämää (osa 2/2) - YouTube

Siinä on jollain mennyt tunti jos toinenkin muumeja katsellessa ja klippejä leikellessä...
Semmoista legendaa kuulin että jollain henkilöllä oli tapana poltella pilveä/vetää sieniä ja sitten kasata noita videoita. Ei ehkä nimenomaan noita mutta jotain muumidubbauksia ja remixejä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Palatakseni vielä HCH:hon. Ihan totta, että hankalahan tätä on enää ymmärtää. En voi silti väittää, ettenkö olisi hymyillyt ääneen tämän...

Piirrämme liidulla ja panostamme tiheäviljelyyn.

Ja tämän...

Paljon virtahepoja, kultaisilla laskuvarjoilla.

Ja tämän kohdalla.

Vavahtelimme ja möngersimme ulkoa teosta; Leikkoruusun viljely, Kauppapuutarhaliitto1984.

Kiteyttäisin nämä lainatut kohdat tällä boldauksella:

Arvoesineitä sielussa, kultaa sydämen holveissa ja silkkaa timanttia suonissa.

Leikkoruusun viljelyä ja virtahepoja kultaisilla laskuvarjoilla. Ensireaktio "mitä helvettiä" ja hallittua ilmavirrasta muodostunutta tuhinaa sierainten kautta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Messi keeping it real, can't help loving the man even more after seeing this picture. - Imgur (Linkki vie imgur nimiseen kuvapalveluun)

Neymarin ja Alvesin vaatteet, voe luoooja.

Kommenteissa ihan uskomattomia helmiä jotka ainakin näin väsyneenä pistivät nauramaan ihan kunnolla!

nimim. "Who the fuck dresses these people? Flash Gordon?!"

Tuo Alvesin lookki nyt vielä on sellainen, että siinä on vain vedetty pahasti överiksi, eikä vielä ole sitä itse tajunnut. Neymarin lookki taas on ihan wtf-kamaa, tuo on kuin jostain Iron Sky-parodiasta, siis punainen nahkatakki tiukasti napitettuna... huhhuh.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oon täs duunis (vaikka koskaan ei sais käydä näin) yksin n. 30-40min, ku yks työkaveri sairastu yllättävästi. Aivan saatanallinen vessahätä ja ehkä eniten asiakkaita mun lyhyen urani aikana tässä paikassa. Tiskiä en muutenkaa vois periaatteessa jättää, mut jos olis vaa pari vakiasiakasti, ni ei siinä sit mitää. Ja nyt tuli viel kaks nuorisoryhmää samaa aikaa sisään, jotka usein alkavat pelleillä tääl. Ovat oppineet, et mun kanssa ei pelleillä, mut joskus läikkyy yli. Etenki, ku huomaavat, et en todellakaa nouse täst tuolilta mihinkään!

Varmaan ihan saatanallinen kiire, kun ehtii kierrätyskeskuksessa norkoilemaan...
 

Katto

Jäsen
Oon täs duunis (vaikka koskaan ei sais käydä näin) yksin n. 30-40min, ku yks työkaveri sairastu yllättävästi. Aivan saatanallinen vessahätä ja ehkä eniten asiakkaita mun lyhyen urani aikana tässä paikassa. Tiskiä en muutenkaa vois periaatteessa jättää, mut jos olis vaa pari vakiasiakasti, ni ei siinä sit mitää. Ja nyt tuli viel kaks nuorisoryhmää samaa aikaa sisään, jotka usein alkavat pelleillä tääl. Ovat oppineet, et mun kanssa ei pelleillä, mut joskus läikkyy yli. Etenki, ku huomaavat, et en todellakaa nouse täst tuolilta mihinkään!

Vähän lyhyet työpäivät sulla. Mutta kuulostaa kyllä ihan hullulta työpäivältä. Pakko arvostaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kyllä muumiremixien ehdotonta eliittiä on "yksinäiset vuoret" -saaga.

Yksinäiset vuoret Reupload - YouTube
Yksinäiset Vuoret 2- Miehet eivät itke. Reupload - YouTube
Yksinäiset vuoret 3 - Kaksoiselämää 1/2 - YouTube
Yksinäiset vuoret 3: Kaksoiselämää (osa 2/2) - YouTube

Siinä on jollain mennyt tunti jos toinenkin muumeja katsellessa ja klippejä leikellessä...
Melkoista Brokeback Mountain -meininkiä Nuuskamuikkusen ja Muumipeikon keskinäisessä ystävyydessä... Hyvin on kyllä leikattu ja valittu Muumi-klipit näitä videoita varten, näihin on siis jopa panostettukin.

Sitten on näitä STP-videoita, joissa on vain liitetty ääniä ja erinäisiä klippejä ilman minkäänlaista logiikkaa yhteen, sellainen roska ei oikein iske, mutta nämä Yksinäisten vuorten tarinat räjäyttivät nauruhermot totaalisesti.

Myöskin nimimerkin @MustatKortit linkittämä muumiremix oli hyvää settiä!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Nauran kuinka nimimerkki Kai Nu Laine sai koko jatkoajan Lukkofanit sekaisin yhdellä kommentillaan otteluseurantaketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös