Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 061
  • 50 414

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Piti virittää niin aikaisin, että varmasti löytyy googlettamalla.

Jep, hiffasin kyllä. Just sen takia se onkin niin hienoa työtä, selkeästi eivät ole osanneet aavistaa yhtään astuvansa ansaan.

Toki tämä keissi viimeistään pistää miettimään, että onko mitään järkeä järjestää mitään tietovisoja, jos noin 30% osallistujista huijaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huvittaa tuo Dekon tietokilpailun miina. 7/22 ajeli siihen tyylikkäästi ja hommahan on ihan päivänselvä. Hienoa työtä kyllä, kun ansa on viritetty jo toukokuussa wikiin.
Paras vastaus:
Asuin noihin aikoihin Ruotsissa kun nämä sanat lausui (tosin ruotsinkielellä) Olof Palme.

Tiesi työn puolesta vai miten se olikaat?
 
Toki tämä keissi viimeistään pistää miettimään, että onko mitään järkeä järjestää mitään tietovisoja, jos noin 30% osallistujista huijaa.
Tuohon huijareiden osuuteen on laskettu vasta googlettajat. Joku kun huvikseen kirjaisi oikeiden vastausten jakaumat suhteessa vastausjärjestykseen, niin veikkaan että tuloksen perusteella voitaisiin haarukoida toinen 30 % vastausten kopioijiksi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huvittaa tuo Dekon tietokilpailun miina. 7/22 ajeli siihen tyylikkäästi ja hommahan on ihan päivänselvä. Hienoa työtä kyllä, kun ansa on viritetty jo toukokuussa wikiin.

Ei voi kyllä käsittää näitä googlettajia. Mitä hemmetin mielihyvää tuo vastausten etsiminen oikein tuo?
Katselin huvikseni pistetilannetta seitsemännen osan jälkeen ja aika vahvasti selkeintä kärkipäätä nämä kiinnijääneet edustavat. Huonoimmalla taisi olla 16 pistettä. Hän on siis porukan huonoin googlettaja.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Heh, eilinen iltapuli esitteli suurenakin ihmeenä kaverin, joka oli katsonut sunnuntaina päättyneiden mm-kisojen 64:stä matsista 52. Siis 52/64..

Mitäs erikoista tuossa on?

Minä ainakin katsoin enemmän pelejä. Katsomatta jäivät kello 4 aamuyöstä alkanut Norsunluurannikko-Japani sekä yksi kello yhdeltä alkaneet matsit Venäjä-E-Korea sekä Honduras-Equador.

Lohkovaiheen päätökierroksella pelejä tuli päällekkäin, mutta noista tallensin jokaisen ja katselin ottelut kokonaisuudessaan jälkikäteen.

Oma saldoni siis 61/64.

En silti menisi rehentelemään saldolla, olen kohtuu varma, että maasta löytyy sellaisiakin, jotka näkivät jokaisen matsin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi kyllä käsittää näitä googlettajia. Mitä hemmetin mielihyvää tuo vastausten etsiminen oikein tuo?

Joo ihmetyttää.

Kehtasikohan muuten monikaan viime kisassa huijannut kirjoitella tänne enää sen jälkeen? Tai osallistua noihin myöhempiin visailuihin?

Kaikki eivät kyllä tunne häpeää...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Naureskelen tuolle erään nimimerkin puusilmäiselle suomalaisiin pelaajiin kohdistuvalle halveksunnalle. Puusilmät ovat niin vahvat, että selvääkin selvempi sarkasmikin paukkuu ohi. Aika väsynyttähän tuo alkaa jo olemaan, mutta jokainen tietysti tavallaan. Suomalaiset NHL:ssä -ketjussa vaikka lisää.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Heh, eilinen iltapuli esitteli suurenakin ihmeenä kaverin, joka oli katsonut sunnuntaina päättyneiden mm-kisojen 64:stä matsista 52. Siis 52/64..

Jep, 52/64 ei ole edes erityisen paljon, kun alkulohkojen päätöskierroksen toisen ottelun lisäksi on voinut skipata vaikkapa "huippuottelut" Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador ja Etelä-Korea-Venäjä sekä neljältä alkaneen Japani-Norsunluurannikon.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jep, 52/64 ei ole edes erityisen paljon, kun alkulohkojen päätöskierroksen toisen ottelun lisäksi on voinut skipata vaikkapa "huippuottelut" Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador ja Etelä-Korea-Venäjä sekä neljältä alkaneen Japani-Norsunluurannikon.
Jep samaa naureskelin. En ole itse edes mikään futisfani ja katsoin muutamaa vaille kaikki pelit, ehkä 58.

Suomessakin on varmasti satoja ellei tuhansia jotka katsoivat jokaisen matsin alusta loppuun.

Kovempi juttu nyt olisi ollut edes muistaa jokaisen pelin lopputulos ulkoa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jep, 52/64 ei ole edes erityisen paljon, kun alkulohkojen päätöskierroksen toisen ottelun lisäksi on voinut skipata vaikkapa "huippuottelut" Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador ja Etelä-Korea-Venäjä sekä neljältä alkaneen Japani-Norsunluurannikon.

Mä en muuten ymmärtänyt, miksi tämä lehtiartikkelin kaveri kertoi, että oli jäänyt tuossa lohkovaiheen lopussa väkisin näkemättä se samaan aikaan pelattu matsi...

Mulla ainakin oli telkun vieressä toisella näytöllä se toinen (vähemmän kiinnostava) matsi pyörimässä.

Mielestäni ei ole mitenkään vaikeaa seurata kahta ottelua yhtä aikaa.

Ja tuskinpa minä tässäkään asiassa kovin ainutlaatuinen olen. Päin vastoin, ainakin yksi oma kaverini katsoi kahta matsia yht'aikaisesti ja taisi olla vielä kolmas näyttö tuo "taktinen kuva" ja neljäs näyttö sitten tämä palsta ;)
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Mulla ainakin oli telkun vieressä toisella näytöllä se toinen (vähemmän kiinnostava) matsi pyörimässä.

Mielestäni ei ole mitenkään vaikeaa seurata kahta ottelua yhtä aikaa.

Ja tuskinpa minä tässäkään asiassa kovin ainutlaatuinen olen. Päin vastoin, ainakin yksi oma kaverini katsoi kahta matsia yht'aikaisesti ja taisi olla vielä kolmas näyttö tuo "taktinen kuva" ja neljäs näyttö sitten tämä palsta ;)

Jalkapallo ei nyt tietysti mitenkään kovatempoinen laji ole, mutta MINUN mielestäni kahden ottelun samaan aikaan "tosissaan" seuraaminen on hankalaa, tai typerää, tai miten sen nyt haluaisi ilmaista (joo, kyllä itsekin tätä harrastin, mutta "tylsemmän" ottelun seuraaminen kiinnittyi vain maaleihin ja vastaaviin). Usein onkin naurattanut nämä Twitterin suurkuluttajat, jotka olettavat olevansa jollain Jumal -levelillä urheilun seuraamisen suhteen. Valavuoret ja vastaavat. Miten helvetissä ne muka itse otteluita seuraavat, kun twiittejä tulee tyyliin kolmen minuutin välein, varmaan useamminkin. Taitaa mennä ennemminkin ottelun seuraaminen uusintojen kautta, kun älypuhelinta pitää räpeltää ja päteä somessa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla ainakin oli telkun vieressä toisella näytöllä se toinen (vähemmän kiinnostava) matsi pyörimässä. Mielestäni ei ole mitenkään vaikeaa seurata kahta ottelua yhtä aikaa.

Ei kai tuossa mitään mystistä ole. Minullakin on kotityöhuoneen nurkassa kaksi ruutua. Molemmat ovat tietsikka- ja teeveeruutuja.
Ämmis kutsuu paikkaa makuuhuoneeksi, mutta hän on näin urheilukesänä muutenkin rajoittunut.
Jos on kaksi peliä samaan aikaan, niin kyllä niitä voi samaan aikaan katsoa.
Mitkä hemmetin tangokuninkaalliset ovat olleet samaan aikaan? Sitä varten on olohuone ja makuupussit!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vahvasti kohti divaria marssiva ja jo valmiiksi konkurssin partaalla keikkuva futis-Tepsi palkkaa taloudelliseksi neuvonantajaksi Juhani Tammisen. Voiko surkeampaa peliliikettä enää tehdä? Tammisen näytöt kun viime vuosilta erityisesti talouden hanskassa pidossa ovat vähintäinkin huonot. Muillakin saroilla herran ansiot ovat olleet aina enemmän puhe- kuin tekoasteella.

Toisaalta vähän kyllä itkettääkin, kun perinteikkään turkulaisen futisseuran tie vie taas divariin ja takaisin liigaan nouseminenkin taitaa olla ilman taivaalta tipahtavia europinoja todella kiven takana, mutta taustaryhmien jatkuva sekoilu, viimeisenä tää Aurinkojumalan rekrytointi, ja junnuilla miesten sarjaan lähteminen naurattaakin aika paljon.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Käsittämättömän paska vuorokausi Kremlin fasisteille.

Uudet talouspakotteet vetivät ensin naamat vakaviksi ja illalla aseistettujen Ukraina-separatistien iloinen yllätys pudotetun matkustajakoneen muodossa.

Lentoturma itsessään on traaginen, eikä sitä sovi vähätellä, sen sijaan naurattaa ajatus siitä, saako Putin unen päästä kiinni.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vahvasti kohti divaria marssiva ja jo valmiiksi konkurssin partaalla keikkuva futis-Tepsi palkkaa taloudelliseksi neuvonantajaksi Juhani Tammisen. Voiko surkeampaa peliliikettä enää tehdä? Tammisen näytöt kun viime vuosilta erityisesti talouden hanskassa pidossa ovat vähintäinkin huonot. Muillakin saroilla herran ansiot ovat olleet aina enemmän puhe- kuin tekoasteella.

Toisaalta vähän kyllä itkettääkin, kun perinteikkään turkulaisen futisseuran tie vie taas divariin ja takaisin liigaan nouseminenkin taitaa olla ilman taivaalta tipahtavia europinoja todella kiven takana, mutta taustaryhmien jatkuva sekoilu, viimeisenä tää Aurinkojumalan rekrytointi, ja junnuilla miesten sarjaan lähteminen naurattaakin aika paljon.

Tamihan lupasi vain osallistua osakeantiin ja pitää esitelmän seminaarissa, jonka tuotto menee Tepsille. Ei siinä kummempaa talousosaamista tarvita.
Ei TPS tietääkseni Tammista mihinkään palkannut. Kahvikupin hinnalla lupasi tuon tehdä.
Hyvän asian puolesta Tami liikkeellä. Ei naurata mutta hymyilyttää kuitenkin näin TPS-ihmistä.

TPS elää todella tiukoille tällä hetkellä ja noin nuorella joukkueella kauteen lähteminen oli ainut vaihtoehto. Syyt ja seurauksethan kaikki tietää: Edellisillä kausilla kulutettiin yli varojen yrityksenä kuroa HJK kiinni. Nyt maksetaan siitä hinta.
 
Viimeksi muokattu:

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itä-Ukrainan separatisti huolestuneena: "En se ollut minä, sitä paitsi se oli vahinko."
Tämä Separatisti-Seppojen eeppinen moka on kyllä sellainen, että ellei lopputulos olisi näin hirvittävän traaginen ja seuraukset hämärän peitossa, niin pistäisi kyllä naurattamaan aivan helvetisti.

Siis mitä vittua nyt taas. Siinä on pienissä vodkahuuruissa vähän leikitty Vladi-sedän kustantaman leikkikalun kanssa ja hupsista. Kaiken kruunaa se, että ensin spämmätään kuvia tästä uudesta lelusta nettiin ja kerskaillaan ukrainalaisen rahti(?)koneen pudottamisesta, ja kun huomataan että nyt osuikin paska tuulettimeen niin "ei meillä mitään ollu ja jos joku väittää että on ollu ni valehtelee".

Eeppinen, eeppinen fuckup.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
En naura, mutta hymähtelen sille, että venäläinen kollega on sitä mieltä, että syy eiliseen iskuun on Kiovan. Ei toki siksi, että on venäläinen ja on varmaan koko eilisillan katsonut taas venäläistä propaganda-tv:tä - Ei toki.

Sama henkilö juo aamukahvinsa Sotshi -mukista ja ihannoi monarkiaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En naura, mutta hymähtelen sille, että venäläinen kollega on sitä mieltä, että syy eiliseen iskuun on Kiovan. Ei toki siksi, että on venäläinen ja on varmaan koko eilisillan katsonut taas venäläistä propaganda-tv:tä - Ei toki.

Sama henkilö juo aamukahvinsa Sotshi -mukista ja ihannoi monarkiaa.

Mulla on kans yks tuollainen tuttu. Pari kertaa on pistänyt vihaksi.

Sillä tytöllä muuten on sellainen harrastus että miesten rahoilla lentelee ympäri Eurooppaa. Pari kertaa se on mullekin ehdotellut näkemistä. Vittu euron juuston voin sille Mäkkäristä ostaa, kaksikin ehkä jopa, siis aivan totaalinen maksimi on kolme jos se käsi Raamatulla tai millä lie Koraanilla lupaa ja vannoo että antaa peppureikää. Ja itse maksaa matkat.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Neuvostoliittolaiselle neroudelle. Radiosta tuli juuri juttua Hell Hole -nimisestä "matkakohteesta". Joskus muinoin alueelta oli tupsahtanut kaasua maan pinnalle ja Nobel-luokan neuvostotiedemiehet olivat keksineet aivan vitun loistavan idean. "Njet problem, onko toimivia, ei neuvostoliittolaisia, tulitikkuja. Hjuva"
Se saatanan reikä on ollut siitä asti tulessa. Ja tämä tapahtui 1971.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös