H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Vain toinen noista tapaa talossa ja puutarhassa.
(vinkki: se, jolla on teipattu rynnäkkölipas)
(vinkki: se, jolla on teipattu rynnäkkölipas)
Huvittaa tuo Dekon tietokilpailun miina. 7/22 ajeli siihen tyylikkäästi ja hommahan on ihan päivänselvä. Hienoa työtä kyllä, kun ansa on viritetty jo toukokuussa wikiin.
Piti virittää niin aikaisin, että varmasti löytyy googlettamalla.
Paras vastaus:Huvittaa tuo Dekon tietokilpailun miina. 7/22 ajeli siihen tyylikkäästi ja hommahan on ihan päivänselvä. Hienoa työtä kyllä, kun ansa on viritetty jo toukokuussa wikiin.
Tuohon huijareiden osuuteen on laskettu vasta googlettajat. Joku kun huvikseen kirjaisi oikeiden vastausten jakaumat suhteessa vastausjärjestykseen, niin veikkaan että tuloksen perusteella voitaisiin haarukoida toinen 30 % vastausten kopioijiksi.Toki tämä keissi viimeistään pistää miettimään, että onko mitään järkeä järjestää mitään tietovisoja, jos noin 30% osallistujista huijaa.
Paras vastaus:
Asuin noihin aikoihin Ruotsissa kun nämä sanat lausui (tosin ruotsinkielellä) Olof Palme.
Tiesi työn puolesta vai miten se olikaat?
Huvittaa tuo Dekon tietokilpailun miina. 7/22 ajeli siihen tyylikkäästi ja hommahan on ihan päivänselvä. Hienoa työtä kyllä, kun ansa on viritetty jo toukokuussa wikiin.
Ei voi kyllä käsittää näitä googlettajia. Mitä hemmetin mielihyvää tuo vastausten etsiminen oikein tuo?
Heh, eilinen iltapuli esitteli suurenakin ihmeenä kaverin, joka oli katsonut sunnuntaina päättyneiden mm-kisojen 64:stä matsista 52. Siis 52/64..
Jep samaa naureskelin. En ole itse edes mikään futisfani ja katsoin muutamaa vaille kaikki pelit, ehkä 58.Jep, 52/64 ei ole edes erityisen paljon, kun alkulohkojen päätöskierroksen toisen ottelun lisäksi on voinut skipata vaikkapa "huippuottelut" Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador ja Etelä-Korea-Venäjä sekä neljältä alkaneen Japani-Norsunluurannikon.
Jep, 52/64 ei ole edes erityisen paljon, kun alkulohkojen päätöskierroksen toisen ottelun lisäksi on voinut skipata vaikkapa "huippuottelut" Iran-Nigeria, Honduras-Ecuador ja Etelä-Korea-Venäjä sekä neljältä alkaneen Japani-Norsunluurannikon.
Mulla ainakin oli telkun vieressä toisella näytöllä se toinen (vähemmän kiinnostava) matsi pyörimässä.
Mielestäni ei ole mitenkään vaikeaa seurata kahta ottelua yhtä aikaa.
Ja tuskinpa minä tässäkään asiassa kovin ainutlaatuinen olen. Päin vastoin, ainakin yksi oma kaverini katsoi kahta matsia yht'aikaisesti ja taisi olla vielä kolmas näyttö tuo "taktinen kuva" ja neljäs näyttö sitten tämä palsta ;)
Mulla ainakin oli telkun vieressä toisella näytöllä se toinen (vähemmän kiinnostava) matsi pyörimässä. Mielestäni ei ole mitenkään vaikeaa seurata kahta ottelua yhtä aikaa.
Vahvasti kohti divaria marssiva ja jo valmiiksi konkurssin partaalla keikkuva futis-Tepsi palkkaa taloudelliseksi neuvonantajaksi Juhani Tammisen. Voiko surkeampaa peliliikettä enää tehdä? Tammisen näytöt kun viime vuosilta erityisesti talouden hanskassa pidossa ovat vähintäinkin huonot. Muillakin saroilla herran ansiot ovat olleet aina enemmän puhe- kuin tekoasteella.
Toisaalta vähän kyllä itkettääkin, kun perinteikkään turkulaisen futisseuran tie vie taas divariin ja takaisin liigaan nouseminenkin taitaa olla ilman taivaalta tipahtavia europinoja todella kiven takana, mutta taustaryhmien jatkuva sekoilu, viimeisenä tää Aurinkojumalan rekrytointi, ja junnuilla miesten sarjaan lähteminen naurattaakin aika paljon.
Tämä Separatisti-Seppojen eeppinen moka on kyllä sellainen, että ellei lopputulos olisi näin hirvittävän traaginen ja seuraukset hämärän peitossa, niin pistäisi kyllä naurattamaan aivan helvetisti.Itä-Ukrainan separatisti huolestuneena: "En se ollut minä, sitä paitsi se oli vahinko."