Naurahdin tuolla viestin loppuosalle. Nämä asiat on kylläkin parempi hoitaa face to face - tai tässä tapauksessa thumb to asshole - kuin puhelimessa.
Mahtaisiko sama keino auttaa ongelmaan kappalejaon muodostamisen kanssa?
Naurahdin tuolla viestin loppuosalle. Nämä asiat on kylläkin parempi hoitaa face to face - tai tässä tapauksessa thumb to asshole - kuin puhelimessa.
Maikkarin tekstitv:n jutulle. Lukko-pakki pitkään sivussa ja jutun ensimmäinen lause alkaa- Lukon hyökkääjä Joni Nikko palaa kiekkokaukaloihin vasta ensi vuoden puolella. No, eihän kaikilla urheilutoimittajilla voi nuo lätkän pelipaikat olla selvillä.
Lukko-pakki.
Täh? Eikös Joni Nikko ole hyökkääjä vai mitä mä ymmärsin väärin?
Maikkarin tekstitv:n jutulle. Lukko-pakki pitkään sivussa ja jutun ensimmäinen lause alkaa- Lukon hyökkääjä Joni Nikko palaa kiekkokaukaloihin vasta ensi vuoden puolella. No, eihän kaikilla urheilutoimittajilla voi nuo lätkän pelipaikat olla selvillä.
Tuon kohdan ymmärsit väärin.
Luultavasti.Olenko ainoa joka ymmärtää ton tekstin niin, että Lorimer itse toteaa kyseessä olevan Lukko-pakin ja sitten Maikkari kirjoittaa Lukko-hyökkääjästä?
Και σκατά να τους πούλαγαν πάλι θα τα αγόραζαν. Για αυτό τους σιχαίνομαι τους fanboys
Pisti hymyilyttämään tämä ilmeisesti kreikkalainen kommentti tuosta Youtube-videosta. En ymmärrä kreikkaa, mutta luulen ymmärtäväni, mitä tuossa sanotaan.
Hetetetetete falia helle Chris Waddle.
Kai tässä kaikkein surullisinta on se, että sokeat Apple-fanit uskoo aivan kaiken mitä niille tuputetaan. Varsinkin se viimeinen naikkonen oli kyllä niin surullista kamaa että huhheijaa. Ja tämä siis sopii aivan kaikkiin merkki-sekopäihin, jotka hinnasta välittämättä ostavat aivan kaiken mahdollisen itselleen kyseiseltä brändiltä, vain koska: ihq brändi. Ostaisi varmaan peräaukon kutinavoidettakin, jos siinä vaan ois Applen logo kyljessä.
Eikö tämä sama sovellu kiekkofaneihinkin? Niihin Lukon kannattajiin jotka maksavat 12 euroa mainoksilla täytetyistä turnauspaidoista.Niihin Ilveksen kannattajiin jotka ovat valmiita laittamaan vajaan satasen retropaitaan joka ei kovinkaan komealta näytä. Tai niihin Jyp:n kannattajiin jotka kulkee niissä epäonnistuneissa ottelukohtaisissa paskakasoissa, sellaiset menneet ostamaan.
Tai niihin vasemmistolaisiin HIFK kannattajiin jotka luulevat että se on niiden joukkue.
Onnea retropaidan ennakkotilauksesta
Ookko nähny mulla jotain retropaitaa? Tunnetaan livenäkin.
Toi sun jatkuva lällättely Ipan menestymättömyydestä on hassua oman egon nostoa. Pitää tulla jopa Ilveksen omiin ketjuihin ilkkumaan. Edes Tapparan kannattajat ei alennu moiseen. Kasva aikuiseksi.
Olihan tuossa mukana Lukko ja JYP. Joukkueet joilta en ole useana viime vuotena ostanut kahta priimapaikan kausaria. Olen myös Sharen jäsen.
Yleisellä tasolla suuri osa liigajoukkueista rahastaa faneillaan tavaralla jota kukaan täysijärkinen ei ostaisi. Nuo tulivat mieleen ekana viime aikojen keskusteluista. Lukon paita juuri Twitterissa, Ipan paita täällä ja JYP:n paitasekoilu erään kannattajansa esille nostamana. Lisätä voisin esim HIFK:n joka laskuttaa maailman paskimmista tutista ja tuttipullosta noin 4 kertaa niiden käyvän hinnan.
Jos itsetunto koskien omaa seuraa on noin heikoilla niin harmin paikka.
Missä muuten mainittiin menestyksettömyys? Kävikö vahinko ja omat murheet nousi viestiin?
Eikö tämä sama sovellu kiekkofaneihinkin?
Viittasin viestiisi Ilvesristeilyyn liittyen, jossa kävit lällättelemässä et "Onpa hienoa, onks teil me säilyttiin liigassa risteily?". Jotenkin tullu fiilis että kun on paikka niin dissaat Ilvestä. Saattanut jäädä vähän herkälle tuosta yllämainitusta lainista. Muuten kaikki OK