Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 245
  • 50 365

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vituttaisi minuakin, mikäli Tuskassa soittaisi jotain Robineja kesken päivän päälavalla.

Tosiaan en ole varma siitä, millaisessa järjestyksessä artistit esiintyivät, helpostihan tuo telkkarissa esitettävä saadaan näyttämään artistijärjestyksen puolesta juuri siltä kuin halutaan. Esimerkkinä vaikka Robin, joka oli ensimmäisenä esiintymässä, sitten välissä pari muuta ja taas takaisin Robiniin. Luin jostain, että Stam1na olisi soittanut viimeisenä.

Kyllä mä ymmärrän erilaiset näkemykset, mutta sitä en, että miten vaikka tämä YlexPopissa kuultu ralli on poppia, koska mun mittarilla se ei sitä missään nimessä ole, olkoonkin, sttä Stam1nan tuotannosta löytyy kevyempiäkin kappaleita, mutta popiksi en niitäkään leimaisi. Mutta jos joku niin haluaa tehdä, niin siitä vaan. Tuon Panzerfaustin kohdalla kuulisin mielelläni perusteita, että miksi se on poppia? Ja jos vastaus on, että no joo tää ei ole, mut loppulevy on, niin ei tarvitse vastata ollenkaan.

Se mun osalta aiheesta ainakin tässä topicissa, kohta tulee kakkua ja sakkoa saatana, jos tämän luokan kansalaistottelemattomuus jatkuu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eräs muusikko kaverini tuli eilen kylään kassi täynnä virvokkeita. Siinä sitten illan aikana saatiin erittäin hyvä idea kun keskusteltiin yleisellä tasolla bändijutuista. Hommataan kummatkin peruukit. Sellaiset niskatukka mallit ja blondit. Kruunuksi vielä mustasankaiset silmälasit. Vedettäisiin duo setillä akustisesti. Kokoonpanon nimi olisi Virttu Askari. Eli kyseessä tietenkin Arttu Viskarin biisejä covereina.

Jotenkin asia tässä olotilassa nyt pakkaa naurattamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nauran tolle Stam1nan setille YleXPopissa.

Helvetti kun missasin. Oli Pahalammen peli samaan aikaan, joten keikan missasin. Tuleekohan tää Yle Areenaan/muualle videona, olisi huvittavaa nähdä tuo keikka.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tällä hetkellä YLE Teemalta uusintana.

Nyt kun tätä katson niin mä nauran näille kaiken maailman Sanneille. Okei, sillä on yksi hitti. Yksi iso hitti. Ja se on iso hitti radiosoitossa. Mutta on vain yksi ongelma, se on soitettu puhki. Moni biisistä tykkäävä on sanonut, että ei voi sietää enää biisiä koska radio on soittanut sen puhki. Sitten Sanni lähtee isolle lavalle. Pitäisi ottaa yleisö haltuun. Ei onnistu. Yrittää liikaa ja kikkailee, katsojalle ainakin tv:n ääressä tulee myötähäpeän myrsky vartaloon. Kertoo paljon jo se, että vaikka sen ison hitin intro lähtee soimaan, yleisö on yhtä jäykkänä ja hiljaa lavan edessä kuin on ollut aiemmat neljä muuta biisiä sitä ennen. Kaikki nää ilmaiskonsertit ovat suurimmaksi osaksi täyttä paskaa koska näillä esiintyy lähes aina nämä juuri pinnalle nousseet bändit / artistit joilla ei ole kokemuksia isoista lavoista ja esiintyminen + yleisön mukaan saaminen on sitten sen mukaista.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Helvetti kun missasin. Oli Pahalammen peli samaan aikaan, joten keikan missasin. Tuleekohan tää Yle Areenaan/muualle videona, olisi huvittavaa nähdä tuo keikka.

Löytyy Areenasta kokonaisuudessaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nauran jo valmiiksi sille videolle minkä joku tästä YLEX Popista editoi YouTubeen. Siinä Robin vetää jotain helvetin boomkahia ja videolla näkyy Staminan keikan yleisöstä "circle pit" : ) Eli vähän sama idea kuin näissä Slipknot / Dirlandaa yms. videoissa.

Olikohan muuten noi Staminan fanit odotelleet tuolla omiaan kuuntelemalla sitä ennen nää muut edellä olleet artistit eli Robinin ja Sannin? On mahtanut olla tuskaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki nää ilmaiskonsertit ovat suurimmaksi osaksi täyttä paskaa koska näillä esiintyy lähes aina nämä juuri pinnalle nousseet bändit / artistit joilla ei ole kokemuksia isoista lavoista ja esiintyminen + yleisön mukaan saaminen on sitten sen mukaista.

Ilmaiskonserteissa hinta on paras valtti. Nolla euroa. Ei varsinkaan nuorilla ole useimmiten varaa nykypäivän törkeän ylihinnoiteltuihin konsertteihin, joten ilmaiskonsertit ovat mukava ylimääräinen bonus, jossa on laidasta laitaan nuorisomusiikkia Robinista Stam1naan.

Kyllä, Stam1nakin on myös nuorisomusiikkia siinä missä nuo muutkin, vaikka se metallia onkin eikä poppia. Saa sitä nuoriso kuunnella modernia metalliakin, ja hyvä, että sitäkin tarjotaan ilmaiskonsertissa eikä vain poppia. Sama ideahan tuolla on pähkinänkuoressa kuin yleisfestareissakin, eli jokaiselle jotakin. Kaikkea ei tarvitse kuunnella.

Mitä jonkun Sannin (kuka lieneekään, en ole yhtään biisiä koskaan kuullut enkä naisen kuvaakaan nähnyt) esiintymiseen tulee, niin eipä ainakaan pettynyt yleisö vaadi rahoilleen vastinetta jos esiintyminen on vähän jäykkää, ja Sanni saa kokemusta siltä varalta, että vetää vielä joskus omia isompia konsertteja, joissa pitää olla jo esiintymisvarmuutta.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Stam1na, Mokoma ja Kotiteollisuus ovat varmaan Suomen turvallisimpia bändejä tuollaisille lavoille. Bändeillä on jonkinlaista uskottavuutta, musiikki sopii hyvin suomalaisen virsi- ja iskelmäperinteen jatkoksi ja lisäksi bändit osaavat juuri sopivasti keikuttaa venettä, heiluvat munasillaan tai kiroilevat juuri niin paljon kuin järjestäjät haluavat ja huomion saamiseksi on tarpeen. Kaikki hoidetaan ammattitaidolla ja turvallisuushakuiset teinit tykkäävät.

Mitä musiikkiin tulee, niin kaikilla on hyviä piisejä ja aikamoisia itkujollotuksia. Stam1nan tunnen huonoiten, mutta olen nähnyt livenä. Mokomaa en ole nähnyt livenä.
 

dorka

Jäsen
Selvisikö kenellekkään minkä takia oululaisia jääkiekkoilijoita oli ainakin JVG: n keikan aikana siellä lavan takaosassa - Vallin oli ainakin 'kesätöissä' heittelemässä lippalakkeja ja t-paitoja, mutta mites ne muut? En pystynyt katsomaan keikkaa loppuun.

JVG:n pojat olivat Kärppien mestaruusjuhlissa vetämässä muutaman biisin ja keikan jälkeen taisivat ottaa yhdessä Kärppien joukkuuen kanssa viinaa. Eli olivat varmaan päättäneet maistella taas porukalla hieman alkomaholia.

Jare ja Ville ovat muutenkin mukana noissa jääkiekkopiireissä todella vahvasti, joten en ihmettelisi vaikka olisivat hyviäkin ystäviä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis kamoon! Tuossa iässä meikäläinen veti 30 leukaa ja nuo on sentään ammattiurheilijoita. Tosin tuolloin jopa paikallisen koripallojoukkueemme valmentaja hämmästeli suuresti leuanvetotuloksiani, mitä minä hämmästelin vielä enemmän. Onko se muka sitten jotain vaikeaa hommaa ammattiurheilijoille? Vieläkin menee joku 20 leukaa melkeinpä vain hyötyliikuntapohjilla.

Toi leuanveto on muuten kyllä kumma juttu. Toiset tuntuu vetävän niitä ilman mitään treeniä semmosen 10kpl, kun meikäläinen ei koskaan ole saanut yli 12 varmaan, vaikka jossain vaiheessa tuli oltua melko kovassa kunnossa. Muutenkin tuntuu olevan voiman saaminen hauksiin täysin mahdotonta. Toisille vaan tulee voimaa helpommin kuin toisille. 0 on kyllä silti melko nolo tulos.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Toi leuanveto on muuten kyllä kumma juttu. Toiset tuntuu vetävän niitä ilman mitään treeniä semmosen 10kpl, kun meikäläinen ei koskaan ole saanut yli 12 varmaan, vaikka jossain vaiheessa tuli oltua melko kovassa kunnossa. Muutenkin tuntuu olevan voiman saaminen hauksiin täysin mahdotonta. Toisille vaan tulee voimaa helpommin kuin toisille. 0 on kyllä silti melko nolo tulos.

Liikaa (lihas)massaa jaloissa ja keskiruumiissa, ei jaksa hilata itseään ylös? Itsellenikin leuanveto on täysin mysteeri, en ole ikinä saanut varmaan viittä enempää samaan aikaan kun jotkut liikuntaa harrastamattomat kaverit on vetäneet yli 10. Kyllähän tuohon pakosti vaikuttaa ihan ihmisen perus ruumiinrakenne. Itse on tullut salilla käytyä elämän aikana, mutta jotenkin tuntuu että hauikset ovat se viimeinen paikka johon tulee yhtään voimaa.
 
Nuo leuat vedettiin myötä-otteella ja hitaalla temmolla, joten mitään nytkyleukoja ei voinnut vetää missä saadaan se 20:ntä helpostikin. Silti onhan tuo nyt melko outoa, että ei mene yhtään leukaa. Kai se tuon ikäisillä on vähän niin, että massaa on paljon muualla kuin selässä ja keskivartalossa, jolloin ei vaan kertakaikkiaan oma paino nouse.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liikaa (lihas)massaa jaloissa ja keskiruumiissa, ei jaksa hilata itseään ylös? Itsellenikin leuanveto on täysin mysteeri, en ole ikinä saanut varmaan viittä enempää samaan aikaan kun jotkut liikuntaa harrastamattomat kaverit on vetäneet yli 10. Kyllähän tuohon pakosti vaikuttaa ihan ihmisen perus ruumiinrakenne. Itse on tullut salilla käytyä elämän aikana, mutta jotenkin tuntuu että hauikset ovat se viimeinen paikka johon tulee yhtään voimaa.
Leuanvedossa käytetään hauiksen lisäksi/sijaan yläselän lihaksia. Itse olen käynyt salilla viikottain nyt kaksi vuotta ja minun hauiksia on sanottu isoiksi, mutta pystyn silti vetämään vain kaksi leukaa. Johtunee siitä, että painoa on 101 kg. Ennätys leuanvedossa on 9 leukaa (72 kilolla), silloin kun olin samassa iässä kuin tänä vuonna varattavat NHL-lupaukset ovat nyt :D
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Leuanvedossa käytetään hauiksen lisäksi/sijaan yläselän lihaksia. Itse olen käynyt salilla viikottain nyt kaksi vuotta ja minun hauiksia on sanottu isoiksi, mutta pystyn silti vetämään vain kaksi leukaa. Johtunee siitä, että painoa on 101 kg. Ennätys leuanvedossa on 9 leukaa (72 kilolla), silloin kun olin samassa iässä kuin tänä vuonna varattavat NHL-lupaukset ovat nyt :D

Totta joo, yläselän lihakset ovat toki isossa osassa leuanvedossa. Mutta kaikki on suhteellista: ei ne yläkropan isotkaan lihakset riitä mikäli muuten on liikaa massaa. Vaikea kuvitella monienkaan salilla ähertävien raavaiden karjujen kovin montaa leukaa tekevän vaikka hauis on paksumpi kuin laihemman salilla kävijän keskiruumis. Enkä tuollaisia mörssäreitä kyllä ikinä leuanvetotangolla olekaan salilla käydessä nähnyt.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
0 leukaa on kummallinen tulos NHL:n varaustilaisuudessa olevalta junnulta, oli hän kuinka pahasti ennakkorasitettu tai hengästynyt tahansa.
 

Timppa73

Jäsen
Totta joo, yläselän lihakset ovat toki isossa osassa leuanvedossa. Mutta kaikki on suhteellista: ei ne yläkropan isotkaan lihakset riitä mikäli muuten on liikaa massaa. Vaikea kuvitella monienkaan salilla ähertävien raavaiden karjujen kovin montaa leukaa tekevän vaikka hauis on paksumpi kuin laihemman salilla kävijän keskiruumis. Enkä tuollaisia mörssäreitä kyllä ikinä leuanvetotangolla olekaan salilla käydessä nähnyt.

Itsellä oli sama "vaiva" nuoruudessa enemmäinkin urheillessani. Leuanveto ei vain sujunut, intissä sain 6 - oma ennätys koskaan tuolloin. Lisäsin ylätaljaa tangolla eteen ja niskantaakse ohjelmaan (4x10 sarjaa, aikaisemmin vain oli niskantaakse) ja puolen vuoden kuluttua ennätyksenä meni 10 leukaa. Ensimmäisen kaksi viikkoa kyllä löysi kropasta sellaisia pieniä lihaksia kipeinä, joita ei tiennyt olevan olemassa.
 

Ralph

Jäsen
Minä sain yläasteella muutaman leuan vedettyä, vaikken mitenkään lihaksikas ole ikinä ollut. Voitan jossain siis NHL-tulokkaan, mielenkiintoista.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Käsittääkseni Bennet ja kumppanit vetivät leukoja tällä tyylillä, joka on paljonkin raskaampi kuin tälläinen vastaotteella suoritettu liike. Nuo chin-upit, joissa kämmenet ovat kasvojasi päin, ovat paljon helpompia kuin pull-upit joissa kämmenet ovat kasvoista poispäin. Chin-uppeja me vedettiin koulussa ja niitä joku äijä veti yli kolmekymmentä.

edit. joo siis ne linkit vievät googlen kuvahaun tuloksiin.
 
Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Käsittääkseni Bennet ja kumppanit vetivät leukoja tällä tyylillä, joka on paljonkin raskaampi kuin tälläinen vastaotteella suoritettu liike. Nuo chin-upit, joissa kämmenet ovat kasvojasi päin, ovat paljon helpompia kuin pull-upit joissa kämmenet ovat kasvoista poispäin. Chin-uppeja me vedettiin koulussa ja niitä joku äijä veti yli kolmekymmentä.

Kyllä me ainakin aikoinaan sekä lätkä- että armeijatouhuissa vedettiin juuri ihan samoja leukoja ja ihan jok'ikinen kerta se läskiposkisin höttöpallerokin veti sen pari-kolme. Ilmeisesti nykyjunnut reenaa jollain high-tech hokipohje-vehkeillä lihaskuntoaan eikä tuollaisia vanhan liiton leuanvetotankoja käytetä. Silloin joskus tuollaiset löytyi joka kodista ja puutarhasta.

Hyvin pitkältihän tuossa on kyseessä lihakset, joiden tuollainen käyttö on normaalisti ihan olematonta. Joten jos ei koskaan leukoja ole vetänyt niin vaikeaahan se on, vaikka voimaa lihoissa todellisuudessa olisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös