Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 869
  • 50 390

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen pari tuntia bongaillut huvittavia ehdotuksia Avoimen Ministeriön sivuilta. On se hienoa, että kaikilla on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin. Osaan kuvitella, että tuolle sivustolle vuodatetut ehdotukset kiinnostavat päättäjiä ihan saatanasti. Vai mitä sanotte esim. tästä:

kannabis kieltolain kumoaminen

"kannabiskielto laki tulisi kumota, ja lailistaa se täysin, niin vähittäis myynti "jonka voisi toteutaa kannabis kahvila toteutuksena tai samaan tyyliin kuin alko nykyään" sekä koti kasvatus lailistaa, itse polttelu on täysin uhriton rikos " ei muuta kuin haitaa ja aiheutaa poliisille työtä jonka voisi käytää oikeiden rikosten selvitämiseen´ja saada niistä rahat pois järjestäytyneeltä rikoliisuudelta.

Ja tuo jatkuu vielä. Joilla ei vielä tuosta alkanut pää särkemään, klikatkaa ihmeessä linkkiä. Sivustolla on myös sellaisia trolleja, että tämänkin palstan eliittitrollit voisivat käydä ottamassa oppia tuosta arvostetusta taiteenlajista.

*edit*

Nauran vielä jostain syystä tälle vanhojentanssivideolle. Kyseessä Jämsän lukion poikien tanssi.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vähän roisimpaa kamaa, uusi löytö standupin puolelta: Jim Jefferies. Linkki vie YouTubeen. Itse diggaillut näistä mustemman huumorin pojista, Bill Hicksistä ja Sam Kinisonista, ja tässä on vähän jatketta noille mestareille. Ei ehkä ihan noitten tasolla, mutta silti ihan hyvää settiä välillä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jumalauta mitä tykitystä oli tämän illan jakso, loistava parivaljakko!

"Että pussailtu on?" "Niin" "Onko pussattu pippeliin?"

"Mitä semmosta ilmottaa, olis jääny kattomaan ja vedelly käteensä." :)

Oikeastaan koko kausi on ollut loistava Kuopion poliisien osalta.

"Lokinsilmäkivittäjä"
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Oltiin erään kaverin kanssa ajamassa kauppaan. Niin se samalla lohkaisi jos haluat jonkun hyvän paikan missä käydä syömässä se on tämä meidän k-kauppa. Sielt saa hyvää ruokaa kg/hinnnalla. Mä ajattelin että se olis ehdottanut edes jotain ravintolaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oltiin erään kaverin kanssa ajamassa kauppaan. Niin se samalla lohkaisi jos haluat jonkun hyvän paikan missä käydä syömässä se on tämä meidän k-kauppa. Sielt saa hyvää ruokaa kg/hinnnalla. Mä ajattelin että se olis ehdottanut edes jotain ravintolaa.

Joskus muuten hetken mielijohteesta ostettiin emännän kanssa jostain marketin tiskiltä niitä ihme valmiita ruokia semmosiin purkkeihin ja mentiin kaupan pystypöydille syömään. Se oli oikeesti aika hyvää, eikä pahan hintaista.

Pitäis joskus mennä oikein ykköset yllä johonkin K-Kauppaan syömään. Saakohan sinne tehdä pöytävarauksia?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lions-liitto järjestää nuorille Skeba-bändikilpailun:

Suomen Lions-liitto r.y. - SKEBA - Nuorten bändiskaba - Arvosteluperusteet

Linkki Lions-sivustolle arvosteluperusteihin.

Ihan peruspunkilla ei taida pytty irrota...?...:)
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.

Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.

Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.
Mulle tuli mieleen, että tässä nyt etsitään Suomen Totoa tai uutta Yötä. Jotain sellaista, josta olisi kaikki kulmat hiottu pois, ettei se vaan ketään ärsyttäisi. Minua, luonnollisesti, ärsyttää sellainen kaikista eniten.

Iltapäivätansseissa muuten esiintyy varmaankin paljon särmikkäämpiä ja anarkistisempia yhtyeitä kuin mitä nämä nykyiset "rock"bändit ovat. Olevinaan rockia, mutta särökitaran alla niin puleerattua iskelmää, ja ulkomuotokin jostain Stailaajat ry:n kopiokoneesta.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.

Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.

Joo, kyllä valitettavasti tuo ei ollut Pohjois-Korean vapaa-aikaministeriön järjestämä eventti, vaan ihan Suomessa tapahtuvaa toimintaa. Hersyvää oli myös, että tapahtumaa varten oli ihan piirivastaavatkin nimitetty...:)

Olisiko Lionsien aika hommata joku nuorisovastaava tai ainakin konsultointipalvelua joltain ammattilaiselta...?....:) Voe helevettiläänen, ei tästä repeilystä tule loppua....:)

Näen kyllä jo sieluni silmin, kun arvovaltainen tuomaristo odottaa avausorkesteria ja espoolainen 15-vuotias Kim-Sebastian alias VirginCuntButcher luotsaa Mutilated Goat Anal Destruction-orkesterinsa underground/black/death/grind-metallin arvioitavaksi....
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olisiko Lionsien aika hommata joku nuorisovastaava tai ainakin konsultointipalvelua joltain ammattilaiselta...?....:) Voe helevettiläänen, ei tästä repeilystä tule loppua....:)
Tekstistä päätellen varmaan on jo. Minulla on tähän jonkinmoinen teoriakin olemassa.

Luulen että Lionsien nuorisoasioita hoitaa joku ex-voimistelunopettaja ja paikallisen osuuspankin johtokunnan jäsen 74 vee. Tietenkin, koska ukolla on ammatillista tuntumaa nuoriin puolen vuosisadan ajalta. Musiikista eläkeope taas ei ymmärrä hevonvittua ja tietää asian itsekin. Siksi hän käyttää bändiskabassa konsulttina vaimon siskontyttären miestä. Tyyppi keikkaili nuorempana tanssibändissä, mutta teki soittohommia myöhemmin enää sivubisneksenä saatuaan toimistohommia. Myöhemmin siskontyttären mies ryyppäsi työnsä, käväisi katkolla ja Myllyhoidossa ynnä oli puoli vuotta uskossakin jossain välissä, mutta palasi lopulta viihdebisnekseen eli keikkamyyjäksi. Siinä sivussa kaveri opettaa työväenopistossa junnuille sähköbasson alkeita, sikäli kun kurssille ilmoittautuu riittävästi porukkaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piti käydä ihmettelemässä missä pelataan parhaillaan jalkapalloa kun liveseuranta-ketjuun pukkasi viestejä. Yllätys yllätys, siellä oli Espanja vs Englanti -keskustelu meneillään!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Oli kyllä hulvattomia nuo Lions-kriteerit! Heräsi jopa pieni epäilys oivaltavasta itseironiasta, mutta tuskinpa noin arvovaltaiselta klubilta sellaista uskaltaa odottaa. Pitäisiköhän itse käydä vetämässä akustisen tukemana herkästi tulkiten joku Immigrant Song.

Iltapäivätansseissa muuten esiintyy varmaankin paljon särmikkäämpiä ja anarkistisempia yhtyeitä kuin mitä nämä nykyiset "rock"bändit ovat. Olevinaan rockia, mutta särökitaran alla niin puleerattua iskelmää, ja ulkomuotokin jostain Stailaajat ry:n kopiokoneesta.
Tapasi mukaan olet nykymusiikista puhuessasi totaalisen kassalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tapasi mukaan olet nykymusiikista puhuessasi totaalisen kassalla.
Jos nyt tarkoitit sitä, että valtavirran ulkopuolella on paljon mielenkiintoista ja särmikästä tavaraa, niin myönnän että olet oikeassa. Jos tarkoitit, että listamusiikki Happoradiosta Sunrise Avenueen ja johonkin Mullet For My Valentineen on oikeasti kapinallista ja uutta luovaa musiikkia niin olet itse kassalla. Assanvessankassalla.

Jopa ROCKbändeiksi itseään tituleeraavat yhtyeet - otetaan vaikka joku 69 Eyes tai mitä näitä nyt on joita rokkiradiot soittaa, Apulannat, Mustaschit, Kornit, Chili Peppersit - ovat jotenkin niin turvallisia. Ei ne mitään kapinaa edusta tai luo uutta, ne on taantumuksellisia. Mukavaa muovirokkia kompressorin läpi latistettuna.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jos nyt tarkoitit sitä, että valtavirran ulkopuolella on paljon mielenkiintoista ja särmikästä tavaraa, niin myönnän että olet oikeassa. Jos tarkoitit, että listamusiikki Happoradiosta Sunrise Avenueen ja johonkin Mullet For My Valentineen on oikeasti kapinallista ja uutta luovaa musiikkia niin olet itse kassalla. Assanvessankassalla.

Jopa ROCKbändeiksi itseään tituleeraavat yhtyeet - otetaan vaikka joku 69 Eyes tai mitä näitä nyt on joita rokkiradiot soittaa, Apulannat, Mustaschit, Kornit, Chili Peppersit - ovat jotenkin niin turvallisia. Ei ne mitään kapinaa edusta tai luo uutta, ne on taantumuksellisia. Mukavaa muovirokkia kompressorin läpi latistettuna.
Noniin, samoilla linjoilla ollaan, ei tästä sen enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös