Mille naurat juuri nyt?

  • 13 226 191
  • 50 386

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ahvenanmaalle, Ifkille ja Wallinille. Mopo lähtenyt käsistä ja vähän väärään aikaan. Lycka till.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Urheiluruudun TPS-Kärpät ottelun koosteessa alkoi naurattaa siinä kohdassa kun TPS vaihtoi maalivahtia. Tuli nimittäin heti mieleen se YouTube-video, jossa nuori turkulaisveskari imitoi Jortsua:

"Shitä varte meil on shiäl maalivahti, et sää saash jottain kii. Yks riittää, Ortio maaliin!"
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ihmebantu - Samaan tahtiin kävelijät

Olen tuon varmasti jo sata kertaa nähnyt, mutta aina vaan jaksaa naurattaa, ja nimenomaan samastumisen takia. Kyllähän sitä varmaan jonkun autistin maineen saa myöntämällä, että itse tulee tuskailtua samanlaisten ongelmien kanssa harva se päivä, mutta mitäpä tuosta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei saatana. TPS:n pelaajien vmp-pipot naurattavat niin perkeleesti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Esbålainen kiekkokulttuuri se nostelee päätään otteluketjussa. Koettaisivat nyt edes vähän. Jokainen joka klikata sinne saakka jaksaa saanee hetkittäisiä naurahduksia ja naamapalmuhetkiä. Suosittelen.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Esbålainen kiekkokulttuuri se nostelee päätään otteluketjussa. Koettaisivat nyt edes vähän. Jokainen joka klikata sinne saakka jaksaa saanee hetkittäisiä naurahduksia ja naamapalmuhetkiä. Suosittelen.

Joo - koin kovin nostalgisia hetkiä lukiessani noita kommentteja ko. ketjussa ja tuota hauskuutta on jaossa vielä ainakin kertaalleen. Joten - arvon jatkoaikalaiset, hankkikaapa sipsit ja kaljat valmiiksi jo tiistaita varten ;-)
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eilisen Lukko-Blues -otteluketjulle :D Huikeaa tykitystä!

Mä oikeesti innostuneena lähdin katsomaan että mitä siellä tapahtuu kun useampikin raumalainen täällä sitä nauraa. No ei oikein mitään, muutama suht väsynyt provo, Shaynen ihan hyvä provo ja typerää kinastelua. Aika helvetin tylsäksi on meno mennyt täällä jos tuosta saa huikeaa tykitystä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oikeesti innostuneena lähdin katsomaan että mitä siellä tapahtuu kun useampikin raumalainen täällä sitä nauraa. No ei oikein mitään, muutama suht väsynyt provo, Shaynen ihan hyvä provo ja typerää kinastelua. Aika helvetin tylsäksi on meno mennyt täällä jos tuosta saa huikeaa tykitystä.
No en mä kyllä näe kuin yhden raumalaisen.

Sen sijaan se on kiva katsella provojen lentelevän sinne tänne, kun ei ole kyse omasta joukkueesta ja faneista. Eli siis tuo HIFK-Jokerit -ketju on ihan viihdyttävää seurattavaa lipunmyynti-kiintiöineen.

Niin ja muuten, kyllähän HIFKin fanit tuossa oikeassa ovat.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No en mä kyllä näe kuin yhden raumalaisen.

Sen sijaan se on kiva katsella provojen lentelevän sinne tänne, kun ei ole kyse omasta joukkueesta ja faneista. Eli siis tuo HIFK-Jokerit -ketju on ihan viihdyttävää seurattavaa lipunmyynti-kiintiöineen.

Niin ja muuten, kyllähän HIFKin fanit tuossa oikeassa ovat.

Kappas, taisikin olla ne pari muuta jossain toisessa ketjussa. Samapa tuo. Paskaa vääntöä siellä silti oli.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tuo ole jossain suomennettu Erkki-Petteri Köyrijäkikkeliksi?

Ainakin Jake Nyman käytti tuota käännöstä jossain, en muista oliko Onnenpäivät-kirjoissa vaiko Soundin palstallaan.

Vai on Engelbert vielä hengissä? Niille, joille nimi ei sano mitään, kerrottakoon että Fast Shown tunnarinakin tutuksi tullut Release Me on tämän herrasmiehen tuotos. Se joka esti Beatlesin Strawberry Fields Forever/Penny Lane-sinkun nousun brittilistan ykköseksi. Siihen se meikäläisen tuntemus asiasta loppuukin...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siihen se meikäläisen tuntemus asiasta loppuukin...
Mie muistan sen verran jostain tietokilpailusta oppineeni, että Engelbert ei ole oikeasti Engelbert vaan Arnold George Dorsey.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös