Mille naurat juuri nyt?

• 13 412 298
  • 50 846

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Välillä kyllä vituttaakin, mutta nyt taas enemmän naurattaa Lukko-puolella tuo mielipiteiltään aika lailla ääripäitä edustava kirjoittajakaksikko joista toinen näkee kaiken ruusunpunaisena, ja toinen taas niin negatiivisena että ei suostu edes kirjoittamaan palstalle silloin kun Lukolla menee hyvin.

psychodad kirjoittikin aika osuvasti tuosta parivaljakosta:
On varmasti epasuhtaisin parivaljakko koko lukkokannattajien kirjossa. Olisi hauskaa nahda kun nama kaksi laitettaisiin samaan huoneeseen tavoitteenaan keskustella siita mita lukossa voitaisiin tehda asioiden parantamiseksi. Toisen mielesta ei yhtaan mitaan koska kaikki on helvetin hyvin ja kultainen vuosisata alkaa tana kevaana, ja toinen lahtisi suurinpiirtein siita etta viedaan joukkue ja sen johtajat aijansuolle, poltetaan halli ja sita kautta koko joukkue, rakennetaan kaikki uusiksi, ja ensimmaisen tappion tullessa toistetaan sama kaava koska ei siita tullut tallakaan kertaa vittu yhtaan mitaan.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Bill Maher haastatteli eilisessä show:ssaan Israelin USA:n suurlähettilästä. Teemana oli Iranin ydinaseohjelma.

Maher: Somebody has been killing Iranian scientists. We don't know who, I think it's Finland.

Jos muuten Jatkoajasta löytyy minun lisäkseni muitea Maherin faneja, kannattaa bookmarkata tämä blogi. Sieltä löytyvät joka lauantai Real Timen edellisen päivän jaksot.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Veikkauksen live-vedossa (Mestisfinaali)

Missä ajassa tehdään 4. erän 1. maali?

Kysymyksen asettelu loisi sen kuvan, että erässä tehtäisiin useampia maaleja.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Veikkauksen live-vedossa (Mestisfinaali)

Missä ajassa tehdään 4. erän 1. maali?

Kysymyksen asettelu loisi sen kuvan, että erässä tehtäisiin useampia maaleja.

Olen melkoisen varma, että jos siellä olisi kohteena "Missä ajassa tehdään 4. erän 2. maali?", niin vielä löytyisi tästä maasta torspoja, joilta voisi näin kerätä ylimääräiset rahat pois.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Olen melkoisen varma, että jos siellä olisi kohteena "Missä ajassa tehdään 4. erän 2. maali?", niin vielä löytyisi tästä maasta torspoja, joilta voisi näin kerätä ylimääräiset rahat pois.

Tai sitten niitä fiksuja, jotka valitsisivat "erässä ei tehdä maalia" ja keräisivät helpot rahat lojumasta pois.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen pari tuntia bongaillut huvittavia ehdotuksia Avoimen Ministeriön sivuilta. On se hienoa, että kaikilla on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin. Osaan kuvitella, että tuolle sivustolle vuodatetut ehdotukset kiinnostavat päättäjiä ihan saatanasti. Vai mitä sanotte esim. tästä:

kannabis kieltolain kumoaminen

"kannabiskielto laki tulisi kumota, ja lailistaa se täysin, niin vähittäis myynti "jonka voisi toteutaa kannabis kahvila toteutuksena tai samaan tyyliin kuin alko nykyään" sekä koti kasvatus lailistaa, itse polttelu on täysin uhriton rikos " ei muuta kuin haitaa ja aiheutaa poliisille työtä jonka voisi käytää oikeiden rikosten selvitämiseen´ja saada niistä rahat pois järjestäytyneeltä rikoliisuudelta.

Ja tuo jatkuu vielä. Joilla ei vielä tuosta alkanut pää särkemään, klikatkaa ihmeessä linkkiä. Sivustolla on myös sellaisia trolleja, että tämänkin palstan eliittitrollit voisivat käydä ottamassa oppia tuosta arvostetusta taiteenlajista.

*edit*

Nauran vielä jostain syystä tälle vanhojentanssivideolle. Kyseessä Jämsän lukion poikien tanssi.

Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vähän roisimpaa kamaa, uusi löytö standupin puolelta: Jim Jefferies. Linkki vie YouTubeen. Itse diggaillut näistä mustemman huumorin pojista, Bill Hicksistä ja Sam Kinisonista, ja tässä on vähän jatketta noille mestareille. Ei ehkä ihan noitten tasolla, mutta silti ihan hyvää settiä välillä.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jumalauta mitä tykitystä oli tämän illan jakso, loistava parivaljakko!

"Että pussailtu on?" "Niin" "Onko pussattu pippeliin?"

"Mitä semmosta ilmottaa, olis jääny kattomaan ja vedelly käteensä." :)

Oikeastaan koko kausi on ollut loistava Kuopion poliisien osalta.

"Lokinsilmäkivittäjä"

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Oltiin erään kaverin kanssa ajamassa kauppaan. Niin se samalla lohkaisi jos haluat jonkun hyvän paikan missä käydä syömässä se on tämä meidän k-kauppa. Sielt saa hyvää ruokaa kg/hinnnalla. Mä ajattelin että se olis ehdottanut edes jotain ravintolaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oltiin erään kaverin kanssa ajamassa kauppaan. Niin se samalla lohkaisi jos haluat jonkun hyvän paikan missä käydä syömässä se on tämä meidän k-kauppa. Sielt saa hyvää ruokaa kg/hinnnalla. Mä ajattelin että se olis ehdottanut edes jotain ravintolaa.

Joskus muuten hetken mielijohteesta ostettiin emännän kanssa jostain marketin tiskiltä niitä ihme valmiita ruokia semmosiin purkkeihin ja mentiin kaupan pystypöydille syömään. Se oli oikeesti aika hyvää, eikä pahan hintaista.

Pitäis joskus mennä oikein ykköset yllä johonkin K-Kauppaan syömään. Saakohan sinne tehdä pöytävarauksia?

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lions-liitto järjestää nuorille Skeba-bändikilpailun:

Suomen Lions-liitto r.y. - SKEBA - Nuorten bändiskaba - Arvosteluperusteet

Linkki Lions-sivustolle arvosteluperusteihin.

Ihan peruspunkilla ei taida pytty irrota...?...:)
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.

Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.

Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.
Mulle tuli mieleen, että tässä nyt etsitään Suomen Totoa tai uutta Yötä. Jotain sellaista, josta olisi kaikki kulmat hiottu pois, ettei se vaan ketään ärsyttäisi. Minua, luonnollisesti, ärsyttää sellainen kaikista eniten.

Iltapäivätansseissa muuten esiintyy varmaankin paljon särmikkäämpiä ja anarkistisempia yhtyeitä kuin mitä nämä nykyiset "rock"bändit ovat. Olevinaan rockia, mutta särökitaran alla niin puleerattua iskelmää, ja ulkomuotokin jostain Stailaajat ry:n kopiokoneesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy