Alvajärven Urho
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Arsenal
Oletko puhelinseksibisneksessä ?
Vanhalla Lenillä on niin pitkä, että yltää kotoa käsin puhelimessakin tehdä kauppaa.
Kuuluisi varmaan itsestäänselvyyshuumorin ketjuun?
Oletko puhelinseksibisneksessä ?
On varmasti epasuhtaisin parivaljakko koko lukkokannattajien kirjossa. Olisi hauskaa nahda kun nama kaksi laitettaisiin samaan huoneeseen tavoitteenaan keskustella siita mita lukossa voitaisiin tehda asioiden parantamiseksi. Toisen mielesta ei yhtaan mitaan koska kaikki on helvetin hyvin ja kultainen vuosisata alkaa tana kevaana, ja toinen lahtisi suurinpiirtein siita etta viedaan joukkue ja sen johtajat aijansuolle, poltetaan halli ja sita kautta koko joukkue, rakennetaan kaikki uusiksi, ja ensimmaisen tappion tullessa toistetaan sama kaava koska ei siita tullut tallakaan kertaa vittu yhtaan mitaan.
Veikkauksen live-vedossa (Mestisfinaali)
Missä ajassa tehdään 4. erän 1. maali?
Kysymyksen asettelu loisi sen kuvan, että erässä tehtäisiin useampia maaleja.
Olen melkoisen varma, että jos siellä olisi kohteena "Missä ajassa tehdään 4. erän 2. maali?", niin vielä löytyisi tästä maasta torspoja, joilta voisi näin kerätä ylimääräiset rahat pois.
True Norwegian Black Metal from Finland.
The Black Satans - The Satan Of Hell
The Black Satans - The Satanic Darkness
Jumalauta mitä tykitystä oli tämän illan jakso, loistava parivaljakko!
Tämän kaverin Youtubeprofiilille. On siinäkin harrastus.
Tämän kaverin Youtubeprofiilille. On siinäkin harrastus.
Täytyypä pistää kanava tilaukseen.Tuli vähän yksi JA:n nimimerkki mieleen tuota ihmetellessä. Heh, Viidakon Tähtöset lienee vuoden kohokohta tuolle, sitä odotellaan jo varmaan muna kädessä.
Jumalauta mitä tykitystä oli tämän illan jakso, loistava parivaljakko!
"Että pussailtu on?" "Niin" "Onko pussattu pippeliin?"
"Mitä semmosta ilmottaa, olis jääny kattomaan ja vedelly käteensä." :)
"Lokinsilmäkivittäjä"
Oltiin erään kaverin kanssa ajamassa kauppaan. Niin se samalla lohkaisi jos haluat jonkun hyvän paikan missä käydä syömässä se on tämä meidän k-kauppa. Sielt saa hyvää ruokaa kg/hinnnalla. Mä ajattelin että se olis ehdottanut edes jotain ravintolaa.
Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.Lions-liitto järjestää nuorille Skeba-bändikilpailun:
Suomen Lions-liitto r.y. - SKEBA - Nuorten bändiskaba - Arvosteluperusteet
Linkki Lions-sivustolle arvosteluperusteihin.
Ihan peruspunkilla ei taida pytty irrota...?...:)
Mulle tuli mieleen, että tässä nyt etsitään Suomen Totoa tai uutta Yötä. Jotain sellaista, josta olisi kaikki kulmat hiottu pois, ettei se vaan ketään ärsyttäisi. Minua, luonnollisesti, ärsyttää sellainen kaikista eniten.Messevää. Kuvaus vastaa melkeinpä Eläkeläiset -humppaorkesteria, asialliset ja hillityt välispiikit mukaan lukien.
Tuollaisilla kriteereillä operoiva yhtye olisi liian särmätön jopa seniorien iltapäivätansseissa.