Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Meinasin ensin laittaa HIFK-osion "Petulle kenkää ketjuun" mutta siitä tulisi varmaan mukahassuttelubannia. Pohjanmaalta löytynyt todellinen paskansyöjä; linkki Seinäjoen Sanomiin.
Meinasin ensin laittaa HIFK-osion "Petulle kenkää ketjuun" mutta siitä tulisi varmaan mukahassuttelubannia. Pohjanmaalta löytynyt todellinen paskansyöjä; linkki Seinäjoen Sanomiin.
Eipä ollut mainintaa, oliko kyseessä ajokoira.
Joukkueella tekee tiukkaa päästä edes kymmenen joukkoon ja valmentajakin on vaihdettu.
Aloittaisin itse molempien pelaajien lapsuudesta. Itä-Suomen Varkaudessa syntynyt Kim Hirschovits tunnettiin jo leikkikoulussa johtajan asenteesta ja parhaista hiekkakakuista, kun taas jossain Kanadan tundralla syntynyt Redenbach toimi ensimmäiset vuotensa hylkeensyöttinä. Hänet tunnettiin kuitenkin tunnollisena treenaajana ja kivana ihmisenä.........
JHagin kliininen ja tasapuolinen kuvaus Hirson ja Tyler Redebachin lapsuudesta hörähdytti. Etenkin Tyllerön lapsuuden ammatti.
:D
Yks ilotyttö ei kuulemma enää halua tavata mua. Siis väkisinkin hymyilyttää, jostain kumman syystä.
Tästä olisi hauska kuulla lisätietoja, koska kiinnostaa millä sait porttikiellon häneen?
Yks ilotyttö ei kuulemma enää halua tavata mua. Siis väkisinkin hymyilyttää, jostain kumman syystä.
Älä rakastu pokaan.
Noh.. Sanotaanko nyt vaikka näin, että sinä iltana en varmaankaan ollut kaikista hellin rakastaja. Mutta ei siinä nyt mitään kovinkaan erikoista edes tapahtunut. Ja etukäteen kyllä sovittiin asioista.Tästä olisi hauska kuulla lisätietoja, koska kiinnostaa millä sait porttikiellon häneen?
Heh. Kerran erehdyin kännipäissäni lähettämään keskellä yötä "sä olit kiva" -tekstiviestin päivällä tapaamalleni tytölle. Ei vastannut mitään. Oon mä kyllä mesessä ja facebookissa jutellut myöhemmin muutamankin tytön kanssa. Jännää.Älä rakastu pokaan.
Oot tietenkin antanut Vanha Lenin käydä asialla nimissäsi ja nyt tytön värkit on telakalla pari kuukautta - ettäs kehtaat vielä hymyilläkin!
Tuli aamunaurahdus nimimerkin -Niks- lausahdukselle tuolla ketjussa, jossa keskustellaan netin käytön rajoittamisesta. Teksti meni näin:
Mielestäni netin pitää olla vapaa myös lapsilla, siinähän sitä oppii kun näkee kiinalaisen kääpiönaisen kusevan toisen naamalle.
Mitä tämä sitten kertoneekaan meikäläisen huumorista...
Puolestaan se, miten monesta ketjusta ja miten monella viestillä olen sinut lähiaikoina pongannut, viestittää siitä, että sinulla on runsaasti vapaa-aikaa.
Tosin tein eilen kolme kauppaa mutta hoituivat puhelimen välityksellä ja aikaa meni noin tunti.
Oletko puhelinseksibisneksessä ?