Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 471
  • 50 414

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Bandana kirjoitti:
Ja kyllä, oon yksi niistä, jotka boikotoi porkkanoita eikä suostu kulkemaan kahvallisista ovista. Oon vaihtanut kotini kaikki ovet sellaisiin hippimäisiin helmiverho-oviin.

Eiks sua pelota lähteä ulos kun kotisi kaikki irtaimisto jää hippimäisen helmiverho-oven taakse?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
mikkoz kirjoitti:
Sama, ihan sama.


Kevyttä sähläystä.

Itsekin meinasin ottaa osaa tohon touhuun, mutta totesin sen helvetin hankalaksi eliminoinnin suosion takia.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kuuluu asiaan, harmittaa vaan puusilmät jotka eivät osaa noudattaa yksinkertaisia ohjeita. Mutta ei se mitään, kyllä voittaja selviää!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vuokralainen kirjoitti:
Kevyttä sähläystä.

Itsekin meinasin ottaa osaa tohon touhuun, mutta totesin sen helvetin hankalaksi eliminoinnin suosion takia.
Ota kantaa vaan rohkeasti, mutta tarkkana koska painaa sitä lähetä-nappia.
Ylläpidolle tästä pitäisi antaa vinkki, että rakentaa äänestys-osioon sellaisen mahdollisuuden, että tämän tyyppinen äänestys onnistuu koneen valvoman silmän alla.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Juuri päättyneelle Uutisvuodon jaksolle. Aika huikeaa komiikkaa oli kyllä todella runsaasti. Pekkarinen, Haatainen ja Katainen olivat samalla puolella kapteeneja vastaan. Monet hyvät naurut irroittanut kohta johtui ihan vaan ehdokkaiden pihalla olosta. Esim. Pekkarinen puhui Papua-Uusi-Kiinasta, kun kyse oli tietysti Papua-Uudesta-Guineasta. Ehdokkailla oli myös erittäin suuria vaikeuksia tunnistaa omista puolueohjelmistaan napattuja kohtia, narua irtosi kyllä melkoisen hyvin Teron läppien ryydittämänä. Lopussa oli aika huikea urheiluruudun pätkä, jossa Marko Terva-Aho väänsi kielisolmussa Gardifilla pelatusta futisottelusta, ja heitti sitten juonnon aivan läskiksi ja repeili vielä päälle. Ei ole tullut ko. pätkää nähtyäkään aikaisemmin. Onkohan saatavilla jostakin?

Edit:Löytyikin jo. Tässä, noin 35 sekunnin kohdalla ko. kohta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Cmprs kirjoitti:
Lopussa oli aika huikea urheiluruudun pätkä, jossa Marko Terva-Aho väänsi kielisolmussa Gardifilla pelatusta futisottelusta...
Kyseessä siis Cardiff, Walesin pääkaupunki.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tommi Santalalle. Kaksi kovaa niittiä Dustin Penneriltä, yksi joltain muulta Duksilta, ekan ja kolmas niitti pakottivat Tommin pukukoppiin. Ja kaiken aikaa HFBoardsin Canuks-fanit dissaa. Edes syöttöpisteen saaminen Nucksien ekaan maaliiin ei lopettanut "Fuck you Santala" -viestejä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nisse Nurmi julkaisee musiikkia!! Voi elämän kevät, tulee varmasti sellaista kuraa ulos, että oksat pois..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Arttu#29 kirjoitti:
Nylon Beat toimii Toton lämppärinä.

Kuten YleX:llä totesivat niin tuohan oikeasti tarkoittaa että Toto toimii Nylon Beatin lämppärinä.

Tai oikeastaan Toto pääsee ns itse pää-aktin jälkiliukkaille.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jumalauta...no tosiaan naurattaa! Olette varmaan aina tienneet että kohdattuani kerran Jonnan mä haluun olla Nylon Beat!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Golden AWe kirjoitti:
Jumalauta...no tosiaan naurattaa! Olette varmaan aina tienneet että kohdattuani kerran Jonnan mä haluun olla Nylon Beat!

Näpit irti!!

Jonna on mun tyttö, Erinin saat pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös