Orman Mollis kirjoitti:Minä luulin että viime vuoden Porilaisten mohikaani oli hirvein play-off kampaus millaisen voi nähdä, väärässä olin!! Helsinki city boy...
Odotan innolla kuinka moni itselleen tuollaisen tekeleen saksii!!
Jykällähän oli viime pleijareissa sellainen hämeenlinnalainen transufleda, että olin ihan varma sen lähtevän ensimmäisenä kun Jokerien koppiin astuu. Nyt on näköjään vedetty vielä vähän tylymmäksi. Idea kopioitu porilaisten buumista, joka sekin aiheutti suurta myötähäpeää, ja lisätty aavistus lomanmaista homomaisuutta.nastamuumio kirjoitti:Ei helvetti! Pakko se on nauraa tolle Jykän flödalle. Pohjalaismiehestä tuli viimeistään nyt todellinen narri...
Pienet kipukorvaukset?!? Itse veikkaan että Jyrki on huumattu..Mietsuslav kirjoitti:Eiköhän tämä ollut ihan Nelosen idea, josta Jykälle annettiin pienet kipukorvaukset. Ei voi levitä muille pelaajille, eikä varsinkaan faneille.
Orman Mollis kirjoitti:Miksi ei voi kasvattaa Louhikin rehellistä play-off partaa?!? Olisi jollain tapaa uskottavampi ja miehisempi kuin Teuvo Lomanin riiikinkukko.. Voin jo sieluni silmin nähdä Sheddenillä ja Hjalliksella samankaltaiset äijäkampaukset!!
Golden AWe kirjoitti:Jyrki Louhi nyt on muuten niin hyvän, spedeilemättömän maineen omistava kiekkopoitsu jota arvostetaan etenkin asiakirjoittajana.
Kapo kirjoitti:ervatsalo 0
Master God 0
Golden AWe 0
Rontti 0
Tilatiili 0
Morrow10 0
Gagne 0
mikkoz 0
Jomppa 0
TJ MACKEY 0
Twite 0
Te ootte kaikki perseestä.
Trenchtown kirjoitti:Lopetus nauratti, enkä tiedä yhtään miksi. Ehkä minä olen sitten tuollaisen lyhyen ja yksinkertaisen huumorin ystävä, yksinkertainen jannu kun olen. Toki jos Kapo on ihan tosissaan niin se tekee tuosta vieläkin hauskemman.
Kapo teki ryhdikkään ratkaisun. Koko tuo ketju on muutenkin näköjään omiaan lisäämään vitutusta ei-niin-turenkilaisten keskuudessa.Golden AWe kirjoitti:Kapo ei malttanut kiduttaa hitaasti vaan tarttui rynnäkkökivääriin kuin eräs vartija tässä taannoin.
Trenchtown kirjoitti:Kapo teki ryhdikkään ratkaisun. Koko tuo ketju on muutenkin näköjään omiaan lisäämään vitutusta ei-niin-turenkilaisten keskuudessa.
Kinuski kirjoitti:
Ei ole helppoa, jos on erisanpurkin ja talouspaperirullan kanssa odottanut koko illan lapsenkasvoisen Annan esitystä, ja sitten esiin tuleekin jotain joka ei sovi mielikuvaan.
Morrow10 kirjoitti:Urheiluruutu tarjosi naurut, tai ainakin hymyt hetki sitten.
Ensin Brucklerin imaisu ja heti perään lause "Sm-liiga -mestaruutta puolustava Oulun Kärpät sai vastaansa Pelicansin".
Jukan takahiukset kirjoitti:Noille elimination jutuille tai oikeastaan tuolle nimimerkki elimination äänestykselle. Aika turhaa hommaa...
Nuo kunnon aiheeseen liittyvät elimination gamet ovat ihan mielenkiintoisia.
Nyt nauran tälle, ei helevettiläinen sentään.Jukan takahiukset kirjoitti:Nuo kunnon aiheeseen liittyvät elimination gamet ovat ihan mielenkiintoisia.
koohela kirjoitti:En ole vieläkään päässyt exästä yli...
Ohmi kirjoitti:Peruuta ja ota kovempi vauhti.