Mille naurat juuri nyt?

• 13 424 065
  • 50 879

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Juuri päättyneelle Uutisvuodon jaksolle. Aika huikeaa komiikkaa oli kyllä todella runsaasti. Pekkarinen, Haatainen ja Katainen olivat samalla puolella kapteeneja vastaan. Monet hyvät naurut irroittanut kohta johtui ihan vaan ehdokkaiden pihalla olosta. Esim. Pekkarinen puhui Papua-Uusi-Kiinasta, kun kyse oli tietysti Papua-Uudesta-Guineasta. Ehdokkailla oli myös erittäin suuria vaikeuksia tunnistaa omista puolueohjelmistaan napattuja kohtia, narua irtosi kyllä melkoisen hyvin Teron läppien ryydittämänä. Lopussa oli aika huikea urheiluruudun pätkä, jossa Marko Terva-Aho väänsi kielisolmussa Gardifilla pelatusta futisottelusta, ja heitti sitten juonnon aivan läskiksi ja repeili vielä päälle. Ei ole tullut ko. pätkää nähtyäkään aikaisemmin. Onkohan saatavilla jostakin?

Edit:Löytyikin jo. Tässä, noin 35 sekunnin kohdalla ko. kohta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Cmprs kirjoitti:
Lopussa oli aika huikea urheiluruudun pätkä, jossa Marko Terva-Aho väänsi kielisolmussa Gardifilla pelatusta futisottelusta...
Kyseessä siis Cardiff, Walesin pääkaupunki.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tommi Santalalle. Kaksi kovaa niittiä Dustin Penneriltä, yksi joltain muulta Duksilta, ekan ja kolmas niitti pakottivat Tommin pukukoppiin. Ja kaiken aikaa HFBoardsin Canuks-fanit dissaa. Edes syöttöpisteen saaminen Nucksien ekaan maaliiin ei lopettanut "Fuck you Santala" -viestejä.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nisse Nurmi julkaisee musiikkia!! Voi elämän kevät, tulee varmasti sellaista kuraa ulos, että oksat pois..

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Arttu#29 kirjoitti:
Nylon Beat toimii Toton lämppärinä.

Kuten YleX:llä totesivat niin tuohan oikeasti tarkoittaa että Toto toimii Nylon Beatin lämppärinä.

Tai oikeastaan Toto pääsee ns itse pää-aktin jälkiliukkaille.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jumalauta...no tosiaan naurattaa! Olette varmaan aina tienneet että kohdattuani kerran Jonnan mä haluun olla Nylon Beat!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Golden AWe kirjoitti:
Jumalauta...no tosiaan naurattaa! Olette varmaan aina tienneet että kohdattuani kerran Jonnan mä haluun olla Nylon Beat!

Näpit irti!!

Jonna on mun tyttö, Erinin saat pitää.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
flintstone kirjoitti:
Näpit irti!!

Jonna on mun tyttö, Erinin saat pitää.

Olen kertonut tämän tuhat kertaa, ja aion kertoa toiset tuhat, tästä saa tuskin edes märkiä unia aikaiseksi, mutta aikanaan Audioslaven keikalla Jonna pamahti viereen poikakamunsa kanssa kaljapaikalla. Otti tupakan huulilleen, ja rupesi kaivamaan tulta laukustaan, samoin poikakaveri. Olin valppaana ja tarjosin tulet, vieden poikakaveria reagoinnissa 100-0. Jonna kiitteli hymyillen ja niiasi.

Pistä paremmaksi! ~HANDS OFF FLINTSTONE!!!

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mjr:n pohdinnoille erilaisten kidutusmenetelmien käytännöllisyydestä. Kyseessä siis raiskausketju ja sen innoittama pohdinta sopivista rangaistuskäytännöistä.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
sampio kirjoitti:
Mjr:n pohdinnoille erilaisten kidutusmenetelmien käytännöllisyydestä. Kyseessä siis raiskausketju ja sen innoittama pohdinta sopivista rangaistuskäytännöistä.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mjr:n postaukset ovat se järjen ääni kys. ketjussa. Mikä tekee niistä vielä hauskempia.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
JAT kirjoitti:
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mjr:n postaukset ovat se järjen ääni kys. ketjussa. Mikä tekee niistä vielä hauskempia.
Tarkennukseksi, että minua huvittaa nimenomaan pohdinnan ironisuus ja piiloaukominen. Tämä siltä varalta, että naureskeluni käsitetään (jälleen) väärin.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
sampio kirjoitti:
Tarkennukseksi, että minua huvittaa nimenomaan pohdinnan ironisuus ja piiloaukominen. Tämä siltä varalta, että naureskeluni käsitetään (jälleen) väärin.

Kyllä tuossa minunkin mielestäni jäsen JAT totesi, eikä kysynyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy