Moderaattorit kirjoitti:Nyt olette kaikki varoitettuja. Miten Espoon kaupunkimaisuus tai joku baari liittyy playoff-sarjaan Tappara-Blues? Jos ette tiedä, älkää kirjoittako kuin itse ottelusarjasta. Muuten saattaa tapahtua "kummia".
Ystävänne,
Moderaattorit
Simon kirjoitti:Naureskelin äskettäin hehkeiden hempukoiden perseenketkutukselle MTV:llä. Kyseessä siis kaksi aikamme suurta muusikkoa, jotka ovat yhdistäneet voimansa, eivätkä juuri koskaan tuo ulkonäköään pahemmin esille musavideoissaan, eli Beyoncé ja Shakira. Molemmat toki osaavat laulaa, varsinkin Beyoncé, eikä heidän esiintymisessään muutenkaan mitään vikaa ole, vaikkei heidän musansa iskekään meikäläiseen. Nauratti vain nähdä näiden kisuleiden yhteinen musavideo, kun kumpikin neito kiemurteli kuin kohtauksen saaneena kaiken aikaa, eli molempien hanurit näyttivät jonkin sortin ikiliikkujilta.
Biisin nimi on 'Beautiful Liar'. Tiedä sitten, kumpaa tuolla tarkoitetaan, vai ovatko kenties molemmat nättejä paskapuhujia.flintstone kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta ja ensi viikon Shakiran konserttiin valmistaumiseksi kyselen että minkäs biisin ihanaiset Shakira ja Beyonce on tehneet?
Näin jo pelkän tekstin perusteella tuossa videossa on kyllä luvassa silmäkarkkia melkein yliannostukseksi asti.
Jude kirjoitti:Remu Aaltoselle, Eric Plankton :)
-japi- kirjoitti:Nauran nyt ja ainakin vielä hetken.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4000000000000035&posting=22000000024353104
Minä nauroin juurikin tuon takia.Murmeli kirjoitti:En siksi, että kyseessä olisi oivaltava, hauska läppä.
Blackie kirjoitti:Minä nauroin juurikin tuon takia.
Bandana kirjoitti:Ja kyllä, oon yksi niistä, jotka boikotoi porkkanoita eikä suostu kulkemaan kahvallisista ovista. Oon vaihtanut kotini kaikki ovet sellaisiin hippimäisiin helmiverho-oviin.
Sama, ihan sama.TML kirjoitti:Koutsin eliminointi touhuille.
mikkoz kirjoitti:Sama, ihan sama.
Ota kantaa vaan rohkeasti, mutta tarkkana koska painaa sitä lähetä-nappia.Vuokralainen kirjoitti:Kevyttä sähläystä.
Itsekin meinasin ottaa osaa tohon touhuun, mutta totesin sen helvetin hankalaksi eliminoinnin suosion takia.