Mille naurat juuri nyt?

  • 13 268 689
  • 50 460

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
flintstone kirjoitti:
Näpit irti!!

Jonna on mun tyttö, Erinin saat pitää.

Olen kertonut tämän tuhat kertaa, ja aion kertoa toiset tuhat, tästä saa tuskin edes märkiä unia aikaiseksi, mutta aikanaan Audioslaven keikalla Jonna pamahti viereen poikakamunsa kanssa kaljapaikalla. Otti tupakan huulilleen, ja rupesi kaivamaan tulta laukustaan, samoin poikakaveri. Olin valppaana ja tarjosin tulet, vieden poikakaveria reagoinnissa 100-0. Jonna kiitteli hymyillen ja niiasi.

Pistä paremmaksi! ~HANDS OFF FLINTSTONE!!!
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mjr:n pohdinnoille erilaisten kidutusmenetelmien käytännöllisyydestä. Kyseessä siis raiskausketju ja sen innoittama pohdinta sopivista rangaistuskäytännöistä.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
sampio kirjoitti:
Mjr:n pohdinnoille erilaisten kidutusmenetelmien käytännöllisyydestä. Kyseessä siis raiskausketju ja sen innoittama pohdinta sopivista rangaistuskäytännöistä.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mjr:n postaukset ovat se järjen ääni kys. ketjussa. Mikä tekee niistä vielä hauskempia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
JAT kirjoitti:
Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, mjr:n postaukset ovat se järjen ääni kys. ketjussa. Mikä tekee niistä vielä hauskempia.
Tarkennukseksi, että minua huvittaa nimenomaan pohdinnan ironisuus ja piiloaukominen. Tämä siltä varalta, että naureskeluni käsitetään (jälleen) väärin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
sampio kirjoitti:
Tarkennukseksi, että minua huvittaa nimenomaan pohdinnan ironisuus ja piiloaukominen. Tämä siltä varalta, että naureskeluni käsitetään (jälleen) väärin.

Kyllä tuossa minunkin mielestäni jäsen JAT totesi, eikä kysynyt.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi vauva on kyllä mainio. Tuleva Jean-Pierre Kusela kenties?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
aceman81 kirjoitti:
- I mean, it´s not the end of the world
- IQ 98? I´m a fucking idiot!
Tää oli huikee. Naurattaa varmasti kaikkia vauvasta vaariin. Itse ainakin hirnun kuin Histamiini.

Nimim. 'voisko sen asiayhteyden selittää kaltaisilleni kuolaaville vihanneksille, joilla on lepakoita tapulissa?'
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Simon kirjoitti:
Tää oli huikee. Naurattaa varmasti kaikkia vauvasta vaariin. Itse ainakin hirnun kuin Histamiini.

Nimim. 'voisko sen asiayhteyden selittää kaltaisilleni kuolaaville vihanneksille, joilla on lepakoita tapulissa?'

Oisko Alien3?

EDIT: eikun se olikin 85
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Simon kirjoitti:
Nimim. 'voisko sen asiayhteyden selittää kaltaisilleni kuolaaville vihanneksille, joilla on lepakoita tapulissa?'

Tehdäänpä uutiset (The Newsroom) tiistai-illalta, Findlay ja Walcott.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Liekö tästä ollut palstalla aiemmin puhetta, mutta laitetaan nyt vaalien kunniaksi. Googlessa tulee nimittäin ihan mielenkiintoinen hakutulos, kun kirjailee hakusanoiksi 'turha lehmä' ja painaa sitten namiskaa 'Kokeilen onneani'.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämänpäivän iltalehden Pertti Perusinsinöörille. Tästä herääkin kysymys, miksi alkuperäinen nimi on pitänyt "kääntää" suomeksi?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
HIFK-palstan Lundell keskustelulle. Aivan uskomatonta settiä, joka jatkuu tiettyjen käyttäjien toimesta tapahtui HIFK:n maalilla mitä tahansa. Ja mielestäni siellä on tapahtunut aika paljon enemmän positiivista kuin negatiivista tällä kaudella. No makukysymyksiähän nämä ovat, mutta silti naurattaa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Shelter kirjoitti:
Tälle Reetun vaalivideolle, jota ei ole päästetty telkkariin:

http://www.youtube.com/watch?v=Zy7KmwTG3hU

Onhan tuo Reetun puhetyyli aika helvetin naurettavan ja ärsyttävän kuulosta, mutta ihan hyviä teesejä lateli..Tulee vaan jotenkin mieleen viime vaaleissa arkadianmäelle päässyt julkkis, jolla oli myös kovat lupaukset, mutta kuinkas sitten kävikään..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
TML kirjoitti:
Odottaessa jatkoajan kirjoittaja elimination kisaa..

Eikös tämä ole käynnissä koko ajan? Moderaattorit eivät vaan ole kertoneet kirjoittajille sääntöjä pilkutarkasti, sillä salaisuuksienverho pitää pelin mielenkiintoisena.
Jännityksellä odotan kuka putoaa seuraavaksi.
 

TML

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Eikös tämä ole käynnissä koko ajan? Moderaattorit eivät vaan ole kertoneet kirjoittajille sääntöjä pilkutarkasti, sillä salaisuuksienverho pitää pelin mielenkiintoisena.
Jännityksellä odotan kuka putoaa seuraavaksi.
Joo no periaatteessa. Itse odotan tälläistä heikoin lenkki -tyyppistä elimination touhua, jossa kirjoittajat eliminoivat toisiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös