Mille naurat juuri nyt?

  • 13 237 328
  • 50 413

julle-jr

Jäsen
Kai sitä pakko on vielä sitten jaksaa. Ei me tosiaan olla mitään vanhoja kamuja, ja jos olen YV:llä kysellyt sinulta jotain, niin sinä et sitä saisi täällä edes tuoda julki. Korjatkaa jos olen väärässä. Mielestäni tästä on ennenkin ollut palstalla ankarat säännöt, mutta nyt kerrot kaikille, että mitä olen yksityisesti sinulta kysellyt. Huumoria se oli,
Sitähän se Ikekin aina väittää, että huumorilla kyselin kohublondin alusasuista ja niin edelleen...
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Totta kai on! Iso anteeksipyyntö, ei ollut tarkoitus loukata tunteitasi tai hermostuttaa. Minusta olet ihan hyvä jätkä.

Anteeksipyyntösi on hyväksytty. Tämä riittää minulle. Tiedät varmasti senkin, että vastaavanlaiset kommentit voivat loukata ketä vaan, tai aiheuttaa mielipahaa. Tuskin olet pohjimmiltasi sen luonteinen, että näin haluaisit toimia. Paha sanoa kenestäkään näin virtuaalisesti, että kuinka hyvä jätkä kukakin on, mutta otetaan tuo nyt sitten kohteliaisuutena.

Sovitaan että kunhan saan sen TV-shown tarjoan korillisen oikeaa olutta. Nyt puolikas keskari virtuaalisesti.

No, tätä odotellessa. Edelleenkään nuo virtuaalibisset ei putoa, mutta otetaan huikka tosta Fantasta, ja kuvitellaan että se on bisseä. Thanks!

julle-jr kirjoitti:
Miksi ette perusta uutta ketjua, esimerkiksi otsikolla "Tässä ketjussa puidaan Golden AWen huumoria ja hänen aiheuttamaansa mielipahaa ja mielihyvää"?

Ei ainakaan omalta kantilta ole tähän tarvetta, koska tämä homma oli nyt osaltani tässä.
 

Cube

Jäsen
Cube hey, mitäsvittua?

1. Mistä tiedät mihin pääsen sisään ja mihin en?

2. Mistä fitusta tiedät ikäni? (ilmeisesti et tiedä)

3. Perseennuolentaa tai ei, mutta AWen setit sattuvat itseäni välillä naurattamaan, ja tämä on kuitenkin "Mille naurat juuri nyt?" -ketju, joten päätin ilmoittaa että nauroin AWen jutuille Bongaa Liigakiekkoilija -ketjussa.

Hyvin. Sä. Urpo. Vedät.

PS. Nauran sille, että joku pitää naurattaa ettei tule penaltia Modeilta.
1. Ei nappiverskoissa kovin moneen mestaan käsittääkseni pääse.

2. Jotkut asiat vain ovat aika selviä. Lisäksi muistaakseni joskus kutsuin sinua "salolaisteiniksi", etkä asiaa silloin mitenkään korjannut. Voihan toki olla, että sen jälkeen olet jo päässyt viettämään riehakkaita 18-vuotissyntymäpäiviä.

3. Siinä tapauksessa päätän ilmoittaa, että nauran tälle Jatkoajan selkääntaputtelumeiningille. Oikein hienon terminkin olit GA:n toiminnalle keksinyt. Luulen, että sillä krokettipalstalla olisi tuollaiselle kysyntää.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
1. Ei nappiverskoissa kovin moneen mestaan käsittääkseni pääse.

2. Jotkut asiat vain ovat aika selviä. Lisäksi muistaakseni joskus kutsuin sinua "salolaisteiniksi", etkä asiaa silloin mitenkään korjannut. Voihan toki olla, että sen jälkeen olet jo päässyt viettämään riehakkaita 18-vuotissyntymäpäiviä.

3. Siinä tapauksessa päätän ilmoittaa, että nauran tälle Jatkoajan selkääntaputtelumeiningille. Oikein hienon terminkin olit GA:n toiminnalle keksinyt. Luulen, että sillä krokettipalstalla olisi tuollaiselle kysyntää.

1. Nappiverskat eivät ole kuuluneet vaatekokoelmaan ikinä.

2. Tarkka termi taisi olla "Salon Teini", ellen väärin muista. Ikää en ala kertoilemaan, alle 20 kuitenkin. Voit jatkossakin siis kutsua vapaasti minua teiniksi.

Ja naura vaan, eipä tuo minua kiinnosta. Kroketti ei kuulu harrastuksiin, joten sellaisella palstalla ei kiinnosta pyöriä. Hehheh.

Eikö nimen yhdistäminen nimimerkkiin ole rangaistavaa?

Pyydän anteeksi, pitää korjata samantien viesti.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Kotvan oon hihitelly yhdelle tutulleni, joka sai lauantain vakioveikkauksessa 2 oikein. Asian tekee hupaisemmaksi se, että kaveri on vielä himopelaaja.

Kaksi...apinakin saa enemmän.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Maanantai 24.3. Joukko turvapaikanhakijoita syömälakkoon

Tiistai 25.3. Kaksi turvapaikanhakijaa keskeytti syömälakon

Jälkimmäisessä uutisessa: "Nuutisen mukaan kaksi nälkälakossa ollutta henkilöä on osallistunut maanantaina iltapalalle ja käynyt sen jälkeenkin aterioimassa."

Kuulostaa syöpön dieetiltä.

Ei vittu, tuli nälkä!

Näen sieluni silmin huomisen iltapulun lööpin. AWe pyysi yöllä espoossa julkisesti anteeksi. "Hän oli tulossa synttäreilleni esiintymään ja minulla on lapsia, olihan minun pakko kysyä" "Ei ollut mitään alapään juttuja"
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kotvan oon hihitelly yhdelle tutulleni, joka sai lauantain vakioveikkauksessa 2 oikein. Asian tekee hupaisemmaksi se, että kaveri on vielä himopelaaja.

Kaksi...apinakin saa enemmän.

No niin, noh. On tästä jo kotvanen aikaa, kun sain seitsemän vaihtomerkin voimin peräti 1 oikein -tuloksen aikaiseksi. Aika surkuhupaisaahan se oli seurata pelien etenemistä, kun ihan tosissaan ja voittomielellä sitä lappua oli kuitenkin värkätty. Ei se vaan aina lähe.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Hesarissa oli jutta nälkälakossa olevista vastaanottokeskuslaisista. Yksi kaveri oli keksinyt "erilaisen" tavan olla nälkälakossa; oli "lopettanut" käynyt kai vetämässä päivällisen ja iltapalan, jonka jälkeen oli nälkälakko jälleen alkanut. Tuolla taktiikalla kaveri kestää kyllä pitkään.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Tälle: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?&p=2228444

GA:sta tulisi hyvä rikollinen: "Ai sen jälkeen, kun ryöstää eläkeläismummon rahat ja potkii hänet sairaalaan ja jää kiinni, ja pyytää anteeksi liian alas asetettua rimaa ja palauttaa vielä ryyppämättä jääneet 20 EUR ja on niinku tosi katuvainen ja saa kuulla poliiseilta olevansa ihan paska ja tyhmä jätkä, niin pitäisi vielä saada joku tuomiokin vai?"

Eipä tässä voi muuta kuin päätyä loppukaneetiksi toteamaan:

LOL! MILF!! BUTTBUDDY!!!

Täältä tähän.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Täällähän on hyvää settiä, KultaPoju vs. Hespeler. Taas saa porilaisille nauraa, mikä *ittu teitä vaivaa? Annas Häspeleri taas raportti kun torstaina POJAT pelaavat siellä patakattilassa, jookosta joo! Haluaisin tietää onko Ikun vekaroilla mitään KalPa-kuosia päällä tällä kertaa!

Yrityksesi olla hauska menee taas kerran pahasti metsään. KultaPoju? Häspeleri? Mikä sinua vaivaa? Porilaiset? Menen torstaina hallille, ja voin pelitapahtumista jotain raportoida. Jos bongaan hallilla liigakiekkoilijoita, tai vaikka julkkiksia, voin raportoida niistäkin niille kuuluviin ketjuihin. Sitä vartenhan ne ketjut on olemassa, eikö?

Jos haluat tietää jonkun ihmisen pukeutumisesta, niin mene itse paikalle, ja ota selvää. Olet ilmeisen tietämätön koko asian kulusta, ja siitä mistä tämä mielestäsi "hyvä setti" on lähtenyt käyntiin, niin anna olla. Louskutuksesi on aina ollut täysin tyhjää, eikä näköjään ole muuttunut mihinkään.

Eihän näihin kannattaisi edes tarttua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
BUTTBUDDY!!!

NOT TODAY THANK YOU!

Ehkä olisi taas ilmaistava itseään laulun sanoin:

"Minun pitäisi päästä tosi etäälle täältä,
joko heti tai sitten ei koskaan.
Olen kadulla paskiaisten pilailun kohde,
olen kaupungin naisille niin... vieras ja omituinen.
Minä aion näyttää niille mihin mä pystyn,
minä pakotan kaikki ne katsoon
mihin minä oon päässy - mihin ne taas on jääny;
olen menossa huipulle, tai pää eellä joen pohjaan.

Marat, Marat, me tullaan taas,
niin kuin on tultu monta kertaa.
Marat, Marat, me tullaan taas,
hyvästä syntyneet, pahassa kasvaneet,
vihaiset miehet, vihaiset miehet!

Olin tyranni kerran, olin menossa kylpyyn,
olin varomaton, ja niin - kuolin.
"


Huomenna Kauko Röyhkä ja Riku Mattila Tavastialla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä hetkellä näyttää siltä, että Danske Bank on tarjonnut minulle viikonlopun aikana mm. yhden ilmaisen junamatkan ja muuta pientä. Kelpuutan kyllä sellaisen uudistuksen jonka aikana voi heilutella Visa Electronia vapaasti ilman veloitusta.

Tosin se ei naurata, että olen tällaisen pankin asiakas. Taidan nostaa rahani pois ja pistää ne molemmat takaisin säästöpossuun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Välierien yleisömäärille. Ei helvetti tämä liiga tarvitsee IFK:ta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös