Mille naurat juuri nyt?

• 13 410 538
  • 50 843

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Huuliherpes???

Virallinen tarina

Tukiainen kirjoitti:
- Otan yleensäkin paljon aurinkoa ja se puhkeaa lähestulkoon aina, viime viikolla Dubaista palannut Johanna kertoo.

Noh, jokuhan voisi miettiä, että kuinka tervettä tuo auringon otto tuossa määrin on, jos se saa ihossa aikaan tuollaisia reaktiota lähestulkoon aina ja kannattaisiko sitä ehkä vähentää...

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nauran tuolle Radio Rockin jannujen puhelinsoitolle "Suskille". Suora puhe on paras puhe: "Tota, ihan tällanen täysin kepillä jäätä-osaston kysymys, mutta... Onko sua pantu viime yönä IFK:n saunaillassa?".

B

Brenahan

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osuiko joku kuulemaan itse lähetystä? Lähinnä kiinnostaisi tietää, soittivatko ne toivotun biisin, eli Hunajata ja/tai Se on siellä?
Hunajatahan siellä taisi soida. Itse avasin radion kun hunajata raikui, ja ihmettelin että mitä meininkiä tämä oikein on!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nauran tuolle Radio Rockin jannujen puhelinsoitolle "Suskille". Suora puhe on paras puhe: "Tota, ihan tällanen täysin kepillä jäätä-osaston kysymys, mutta... Onko sua pantu viime yönä IFK:n saunaillassa?".

Mikä oli vastaus? En pysty tarkistamaan itse, kun koneen kaiuttimet sun muut äänihärpättimet ovat olleet lakossa jo hyvän tovin.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän jutun otsikolle. Jotenkin minulle tulee tuosta mieleen jotain ihan muuta kuin mitä jutun sisältö sitten lopulta on.

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta

Onks tästä netissä jotain jossain...?

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ottelussa Frölunda-Färjestad joku Frölundan spugefani heitettiin käsittääkseni hallista ulos, kun heitti rikotun pullonkaulan jäälle. Lisäksi juuri tätä ennen joku hörökorva näyttää hienolla ilmeellä keskisormea... Näin Ruotsin puolella.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ottelussa Frölunda-Färjestad joku Frölundan spugefani heitettiin käsittääkseni hallista ulos, kun heitti rikotun pullonkaulan jäälle. Lisäksi juuri tätä ennen joku hörökorva näyttää hienolla ilmeellä keskisormea... Näin Ruotsin puolella.

Tätä samaa naureskelen ja ihmettelen itsekin.

Tosin hieno tunnelma muuten tuolla hallissa tuntuu olevan.

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tuolta taustalta kuuluu myös aika kuolematon "Penalle terveisiä!" ja räkäistä naurua päälle!
Susannahan ei nyt tainnut olla ihan SE suski jota nussittiin.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanhoille Pulttibois- ja Manitbois-sketseille, joita Youtubesta löytyy kosolti. Iippo Vinetto ja Gary The Pine ym. hahmot saavat edelleen hyvät naurut aikaan.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
No silloinhan oltiin molemmat ihan herran vallassa, mutta kyllä ne noin niinkun 15v kaverin näkökulmasta panna osas. Meitsi sentään alotti harjottelun joskus 14 vuotiaana, kun törkeä ~25 vuotias muija käytti mua hyväkseen tullessaan baarista, meikäläisen ollessa lapsenvahtina! Voisin sanoa, että ei haitannut.

Ja Kylen panemista alettiin harjoittamaan jo ajoissa, joskus 10-11 vuotiaana luettiin naapurin tytsin kanssa jotain jalluja, ja se imeskeli pikku mtuq:n meisseliä. Joskus 12 vuotiaana jo naitiin niin että paikat rysky. :)
Jos mtuq jatkaa vielä hetken muistelua pullon voimalla, saamme kuulla hänen panoretkistään synnytyslaitoksella...

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Raimon kommentílle. Toimittaja koittaa kysyä, että kerro nyt meille mikä paikka sulla oli rikki. Raimo kommentoi vaan, että ei mulla mikään ole rikki. Pietilä puhuu paskaa, mä olen terve kuin pukki. On se vaan niin loistava persoona. Toista samanlaista ei ihan heti kaukaloihin ole tulossa.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Allaolevalle viestille, jonka tuli ruutuun, kun klikkasin foorumin etusivulla erästä online-tilassa olevaa käyttäjän nimimerkkiä.

Aeroman, sinulla ei ole riittäviä käyttöoikeuksia tälle sivulle. Mahdollisia syitä:

1. Käyttäjätunnustasi ei ole vielä hyväksytty, tai käyttäjätunnuksesi on suljettu.

2. Käyttäjäoikeutesi ei riitä tämän sivun käyttöön. Yritätkö kenties editoida jonkun muun käyttäjän viestiä tai päästä käsiksi ylläpitotyökaluihin? Ei onnistu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy