Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 480
  • 50 364

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ottelussa Frölunda-Färjestad joku Frölundan spugefani heitettiin käsittääkseni hallista ulos, kun heitti rikotun pullonkaulan jäälle. Lisäksi juuri tätä ennen joku hörökorva näyttää hienolla ilmeellä keskisormea... Näin Ruotsin puolella.

Tätä samaa naureskelen ja ihmettelen itsekin.

Tosin hieno tunnelma muuten tuolla hallissa tuntuu olevan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tuolta taustalta kuuluu myös aika kuolematon "Penalle terveisiä!" ja räkäistä naurua päälle!
Susannahan ei nyt tainnut olla ihan SE suski jota nussittiin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanhoille Pulttibois- ja Manitbois-sketseille, joita Youtubesta löytyy kosolti. Iippo Vinetto ja Gary The Pine ym. hahmot saavat edelleen hyvät naurut aikaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
No silloinhan oltiin molemmat ihan herran vallassa, mutta kyllä ne noin niinkun 15v kaverin näkökulmasta panna osas. Meitsi sentään alotti harjottelun joskus 14 vuotiaana, kun törkeä ~25 vuotias muija käytti mua hyväkseen tullessaan baarista, meikäläisen ollessa lapsenvahtina! Voisin sanoa, että ei haitannut.

Ja Kylen panemista alettiin harjoittamaan jo ajoissa, joskus 10-11 vuotiaana luettiin naapurin tytsin kanssa jotain jalluja, ja se imeskeli pikku mtuq:n meisseliä. Joskus 12 vuotiaana jo naitiin niin että paikat rysky. :)
Jos mtuq jatkaa vielä hetken muistelua pullon voimalla, saamme kuulla hänen panoretkistään synnytyslaitoksella...
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Raimon kommentílle. Toimittaja koittaa kysyä, että kerro nyt meille mikä paikka sulla oli rikki. Raimo kommentoi vaan, että ei mulla mikään ole rikki. Pietilä puhuu paskaa, mä olen terve kuin pukki. On se vaan niin loistava persoona. Toista samanlaista ei ihan heti kaukaloihin ole tulossa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Allaolevalle viestille, jonka tuli ruutuun, kun klikkasin foorumin etusivulla erästä online-tilassa olevaa käyttäjän nimimerkkiä.

Aeroman, sinulla ei ole riittäviä käyttöoikeuksia tälle sivulle. Mahdollisia syitä:

1. Käyttäjätunnustasi ei ole vielä hyväksytty, tai käyttäjätunnuksesi on suljettu.

2. Käyttäjäoikeutesi ei riitä tämän sivun käyttöön. Yritätkö kenties editoida jonkun muun käyttäjän viestiä tai päästä käsiksi ylläpitotyökaluihin? Ei onnistu.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Huikea ketjunavaus

Nimimerkki Pee ei löytänyt vitutusketjua tms johon voisi avautua, ja oli päässyt varmaan ottelusarjaketjukin täyttymään. Siksipä seuraava avaus:

snippety...
_________________________________________________________
Me vihataan sua...
--------------------------------------------------------------------------------
..Pekka Tuokkola.
Miksi olet niin käsittämätön imurihomo?
Eli tähän ketjuun kaikkea, jota te vihaatte. Ja minä vihaan Pekka Tuokkolaa.
__________________________________________________________

...snip

Jääkiekko on kiihkeä peli, tunteet käy kierroksilla ja kohdistuvat toisinaan ihan yksittäiseen henkilöön.
Naurattaa silti.

Olisin käyttänyt lainaustoimintoa, mutta ketju on jo lukossa. Ihme kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Schollin diplomaattiselle vastineelle Ihmettelyketjussa

Golfissa ja lätkässä kädet ovat juuri päinvastoin. Siis oikeakätinen lyö golfia oikealta puolelta. Silloin oikea käsi on alhaalla ja se on se käsi, joka kääntyy tuonne ns. niskan taakse. Sen sijaan lätkässä oikea käsi on ylempänä oikeakätisellä ja pelataan vasemmalta puolelta. Ihan erityyppiset lajit, joten siinä mielessä ei voi verrata. Tennis ja golf ovat enemmän keskenään samanlaisia eli huidotaan vartalon oikealta puolelta.

Ei pidä paikkaansa. Itse olen oikeakätinen ja pelaan lätkää rightilta. Vaimoni on vasenkätinen ja pelaa lätkää (ihan oikeasti vaimoni pelaa lätkää) myös rightilta. Me molemmat pelaamme golfia oikealta puolelta.

Jotta nöyryytys olisi täydellinen niin kerrottakoon vielä että vaimoni tasoitus on selvästi omaani alempi.

Minä puhuin nyt normaali-ihmisistä...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Elokuvakaunotar Kate Beckinsale: Söisin mieluummin vaginan kuin sushia

Sama maku kun meikäläisellä..
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Virmasen sylkoiran ja värikynämiehen ilmeisesti kännissä kirjoittamille provoille tuolla Blues-Jokerit-ketjussa. Aika väsynyttä tavaraa. Bradkin on parempi...
 

Wings-

Jäsen
Savon Sanomissa Marko Ahoselta huikea arvostelu Kuninkaan paluusta:

Fantasia- ja seikkalutrilogia Taru sormusten herrasta päättyy Kuninkaan paluuseen(The Lord of the Rings: The Return of the King, 2003). J.R.R. Tolkienin mahtitarun loppu on yhtä tiedossa kuin se, että Jeesus ristiinnaulitaan ja että Titanic törmää jäävuoreen ja uppoaa. Ja jos joku ei satu tietämään, niin kerrottakoon myös se, että Darth Vader on Luke Skywwalkerin isä.

****/*****
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Savon Sanomissa Marko Ahoselta huikea arvostelu Kuninkaan paluusta...

Ahonen on kyllä eittämättä tämän maan paras ja kuluttajaystävällisin elokuvakriitikko. Jos Marko ei tykkää leffasta niin silloin sitä ei yleensä kannata katsoa. Eräs parhaita kommentteja, minkä Ahoselta muistan lukeneeni kuului:" Elokuva perustuu tositapahtumiin. Just joo ja minun takapuolestani lentää sinisiä apinoita":

Itseasiassa Marko Ahonen on lähestulkoon ainoita syitä, miksi edelleen tilaan kotiini Keskustapuolueen propaganda-airutta Keskisuomalaista. Esa Jokinen oli aikanaan toinen syy lehden tilaamiselle, mutta hänenkin äänensä on jotenkin onnistuttu vaientamaan. Kulmalasta en viitsi edes sanoa ääneen mitään.

No onneksi päätoimittaja vaihtuu ensi kesänä, kehiin astuu ainakin omasta näkökulmastani paras mahdollinen ehdokas tähän toimeen.
 
Viimeksi muokattu:

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Hannu Toivosen maski on poikkeuksellisen hauska.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Yle televisioi Mestiksen finaalit. Luvassa on jopa tunnin kooste joka ottelusta keskiyön aikaan, kanavana FST ja selostajana Hannulan Mikko. Voi ristus mitä touhua. Olisikohan ollut järkevää säilyttää se Yle extra vaikkapa tällaisia tapahtumia varten?

Nyt ei oikeasti tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös