Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Mille naurat juuri nyt?

• 13 464 375
  • 50 974

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaverin työkaveri rekisteröityi tuohon kristilliseen seuranhakusovellukseen
Valoon. Kuulemma poisti tunnuksensa sen jälkeen, kun ensin tuli vastaan Henry Saari ja myöhemmin vielä Mr. Lothar.
Tunnustaisit vain että ihan itse teit tunnarit.

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Seitsemän uutiset ja päivän uutisaiheet: "aihe - otsikko 1, aihe - otsikko 2, aihe - otsikko 3, aihe - otsikko 4 ja sää".
Aina ajankohtaisimmat aiheet.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kovasti on itellä tässä työnhaku päällä ja kävin nyt jopa sellasessa työkkärin rekry tilaisuudessa. No siellä oli myös tyyppi jolla oli pilves paita ja darras taas lippis. En tiedä saiko duunia vai oliko ns. työkkärin pakottamana paikalla, mua kyllä naurutti silti.

Liitteet

• images.jpeg.jpg
    images.jpeg.jpg
    7,4 KB · kertaa luettu: 344
  • images.png
    images.png
    10,5 KB · kertaa luettu: 346

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Hurjaan kuntoon veti lintuinfluenssa 11-vuotiaan tytön

Liitteet

• Screenshot_2023-02-25-12-08-41-545-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-25-12-08-41-545-edit_com.android.chrome.jpg
    277,1 KB · kertaa luettu: 411

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen olin perijättären kanssa paikallisessa laskettelukeskuksessa kun jollain isällä oli sellainen "ole ylpeä lapsestasi"-päivä...

Poika hinasi lasten rinteessa itseään hissin sompa jalkojen välissä mäkeä ylös ja huusi varsin kuuluvaan ääneen:
"Iskä, kato miten iso muna mulla on..."

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eilen olin perijättären kanssa paikallisessa laskettelukeskuksessa kun jollain isällä oli sellainen "ole ylpeä lapsestasi"-päivä...

Poika hinasi lasten rinteessa itseään hissin sompa jalkojen välissä mäkeä ylös ja huusi varsin kuuluvaan ääneen:
"Iskä, kato miten iso muna mulla on..."
Pojasta kul... polvi paranee.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tuli CDON:lta vähän tarjouksia

Liitteet

• Screenshot_2023-02-27-16-55-46-316-edit_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2023-02-27-16-55-46-316-edit_com.google.android.gm.jpg
    241,3 KB · kertaa luettu: 401
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Vanha juttu, mutta minulle uusi.

ED: Ja twiitin vastauksissa löytyi sylttytehdaskin.

Muistelisin, että kimosen timmo on joskus jutustellut siitä miten kujalla Nashvillessä yleisö oli kans alunperin. Isoimmat hurraukset tuli tyyliin paitsioille tai pitkälle kiekolle.
Tampassa oli myös läpsyttimet vai mitkä hemmetin räikät niillä nyt olikaan käytössä, enpä ole moista paskaa muissa NHL katsomoissa ikinä nähnyt.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistelisin, että kimosen timmo on joskus jutustellut siitä miten kujalla Nashvillessä yleisö oli kans alunperin. Isoimmat hurraukset tuli tyyliin paitsioille tai pitkälle kiekolle.

Kotkan Titaaneiden peleissä kotiyleisö huusi aikanaan naama punaisena "kolmen sekunnin sääntö!", kun joku vastustajan pelaaja oli maskimiehenä. Ensin luulin, että se on huumoria, mutta toistui sen verran tiheään ja useissa peleissä, että ei ehkä edes ollut.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Työkaveri tohkeissaan kertoi katsomastaan telkkariohjelmasta, jossa joku henkilö makasi sairaalassa ”ihan vegaanina”. Läheiset uskoivat, että toipuu vielä, vaikka oli ihan ”vegaanina”. Tarinalla oli onnellinen loppu ja henkilö tervehtyi.

En kehdannut nauraa, vaikka nauratti. Ajatuksissani hihittelin.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patrik Laineen Montreal
Kotkan Titaaneiden peleissä kotiyleisö huusi aikanaan naama punaisena "kolmen sekunnin sääntö!", kun joku vastustajan pelaaja oli maskimiehenä. Ensin luulin, että se on huumoria, mutta toistui sen verran tiheään ja useissa peleissä, että ei ehkä edes ollut.
Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?

Glove

Jäsen
Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?
Koripalloon viitataan:
"Kolmen sekunnin alue eli the key eli the paint – alue, korin edessä, joka on usein maalattu eriväriseksi. Alueella hyökkäävän joukkueen pelaaja saa olla maksimissaan 3 sekuntia, jonka jälkeen on tapahduttava heitto tai alueelta on poistuttava."

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patrik Laineen Montreal
Koripalloon viitataan:
"Kolmen sekunnin alue eli the key eli the paint – alue, korin edessä, joka on usein maalattu eriväriseksi. Alueella hyökkäävän joukkueen pelaaja saa olla maksimissaan 3 sekuntia, jonka jälkeen on tapahduttava heitto tai alueelta on poistuttava."
Aivan. Juu sieltähän se oli tuttu.

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Kiihkeäksi on vetänyt uimareiden mielet, kun virkavaltakin on kutsuttu mukaan juhliin. Vai jäikö kuitenkin vain uhkailun asteelle? Linkin takana siis juttu Kalevan uimahallista, jossa joku oli mennyt uimapuku päällä saunaan, ja siitä oli syntynyt yleinen kalabaliikki.

Huuto jatkui ja uusia huutajia liittyi osapuoliin. Naapurisaunastakin tuli yksi huutaja lisää tukemaan uikkareista huomauttanutta.

”Paikalle tuli valvoja rauhoittelemaan, mutta huuto jatkui.”

Lopulta pukuhuoneen puolelta tuli yksi uimari ja sanoi soittaneensa poliisit äänekästä riitaa rauhoittamaan ja totesi, että tämmöinen peli ei täällä vetele. Sisä-Suomen poliisilla ei kuitenkaan ole kirjattuna tällaista hälytystä.

Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olin luvannut antaa vastauksia Veikkauksen tutkimukseen kansalaisten rahapelaamisesta. No sain vihdoin vastattua puhelimeen ja haastattelija… No hän papatti turhan nopeaan kysymykset. Vaati oikeasti kuuntelua, että sai edes jotain selvää. Muutamassa jaksoin kysyä ”niin mitä”, loput meni sitten päättelyllä. Vääristinköhän itseni peliriippuvaiseksi vai enkö yhtäkkiä pelaakaan yhtään? No enivei, alkoi lähinnä naurattaa lopulta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy