No perkele, vievät öljyrahoillaan meidänkin julkkikset.Se oli jo norjalaisilla.
No perkele, vievät öljyrahoillaan meidänkin julkkikset.Se oli jo norjalaisilla.
En tiedä minkä julkkiksen ovat vieneet, mutta suuri osa julkkiksia on turhia julkkiksia niin vieköön vaan.No perkele, vievät öljyrahoillaan meidänkin julkkikset.
Tunnustaisit vain että ihan itse teit tunnarit.Kaverin työkaveri rekisteröityi tuohon kristilliseen seuranhakusovellukseen
Valoon. Kuulemma poisti tunnuksensa sen jälkeen, kun ensin tuli vastaan Henry Saari ja myöhemmin vielä Mr. Lothar.
Tälle käsittämättömälle A-, B- ja C-tason julkkisten kavalkaadille, joka on saatu houkuteltua norjalaiseen tv-ohjelmaan. Hauska yrittää arvailla, kuka ruutuun ilmestyy seuraavaksi.
Näyttää ihan Sahuri Hakkaraiselta ensimmäisenä eduskuntapäivänään. Siellä oli kanssa kaivettu jostain maakuopasta rippipuku päälle.Serbian lähettilään puku on jäänyt vähän naftiksi.
[MEDIA=twitter]1627097751178584064[/MEDIA]
Pojasta kul... polvi paranee.Eilen olin perijättären kanssa paikallisessa laskettelukeskuksessa kun jollain isällä oli sellainen "ole ylpeä lapsestasi"-päivä...
Poika hinasi lasten rinteessa itseään hissin sompa jalkojen välissä mäkeä ylös ja huusi varsin kuuluvaan ääneen:
"Iskä, kato miten iso muna mulla on..."
Vanha juttu, mutta minulle uusi.
ED: Ja twiitin vastauksissa löytyi sylttytehdaskin.
Muistelisin, että kimosen timmo on joskus jutustellut siitä miten kujalla Nashvillessä yleisö oli kans alunperin. Isoimmat hurraukset tuli tyyliin paitsioille tai pitkälle kiekolle.
Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?Kotkan Titaaneiden peleissä kotiyleisö huusi aikanaan naama punaisena "kolmen sekunnin sääntö!", kun joku vastustajan pelaaja oli maskimiehenä. Ensin luulin, että se on huumoria, mutta toistui sen verran tiheään ja useissa peleissä, että ei ehkä edes ollut.
Koripalloon viitataan:Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?
Aivan. Juu sieltähän se oli tuttu.Koripalloon viitataan:
"Kolmen sekunnin alue eli the key eli the paint – alue, korin edessä, joka on usein maalattu eriväriseksi. Alueella hyökkäävän joukkueen pelaaja saa olla maksimissaan 3 sekuntia, jonka jälkeen on tapahduttava heitto tai alueelta on poistuttava."
Huuto jatkui ja uusia huutajia liittyi osapuoliin. Naapurisaunastakin tuli yksi huutaja lisää tukemaan uikkareista huomauttanutta.
”Paikalle tuli valvoja rauhoittelemaan, mutta huuto jatkui.”
Lopulta pukuhuoneen puolelta tuli yksi uimari ja sanoi soittaneensa poliisit äänekästä riitaa rauhoittamaan ja totesi, että tämmöinen peli ei täällä vetele. Sisä-Suomen poliisilla ei kuitenkaan ole kirjattuna tällaista hälytystä.