Mille naurat juuri nyt?

  • 13 183 423
  • 50 326

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Täytyy ihmetellä, miten aidon oloisia nykyajan muovikuuset ovat. Imuroin äsken asunnon, niin lattialta löytyi vieläkin joulun jäljiltä muovisia neulasia. Muovikuusi toimi aivan kuin luonnonkuusi, karisteli neulasia.
Oletko muistanut kastella?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsi halusi tietää mitä kaikkea olen tehnyt työkseni elämäni aikana. No minäpä sitten kerroin, kun hän oli kovin vastaanottavaisena. Sen jälkeen hän totesi, että "Sä et oo kyllä tehnyt mitään järkevää. ÄITIII, ootko SINÄ tehnyt koskaan mitään järkevää työksesi?"
 

Glove

Jäsen

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taidekentän on hyvä käydä avointa vuoropuhelua myös kriitikoiden kanssa.
”Goecke puolustautuu sanoen, että myös häneen kohdistunut kritiikki on jo vuosia ”liannut” hänen persoonaansa ja työtään koreografina.”

Ottaa varmaan koville, jos kriitikon mielestä oma työ on paskaa, mutta jos kritiikin kostaa kerrottuun tyyliin koiran paskalla niin ei kannata ihmetellä jos tällaisella kostolla lyö lopulta kätensä paskaan myös kuvaannollisesti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • 450C6AB4-612E-4D84-83B5-0B54FC54B1DB.jpeg
    450C6AB4-612E-4D84-83B5-0B54FC54B1DB.jpeg
    640,8 KB · kertaa luettu: 295

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyviä seinäkirjoituksia tosiaan.

Tässä talossa asuu Hemuli.

Jokerit on paskoja. Lukko on paras!


Vuokranantajana ei tosin naurattaisi. Asunnonhan omisti JHL, ei sielläkään ole ilmeisesti kovin paljon vuokralaisen perään katsottu. Esimerkiksi joillain vakuutusyhtiöillä on käsittääkseni aika tiukat kriteerit vuokralaiselta.

Hyvin on Hemuli paskonut aika uuden näköisen kämpän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Milan Jaff pahoinpideltiin vankilassa" <- kameralle spedeilevä lapsenraiskaajapelle saa vähän kurinpalautusta, kun karma puuttuu peliin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Iltalehti uutisoi Suomen tehneen myönnytyksiä Turkille, kun presidentti ja pääministeri on lakannut kutsumasta tuota maata englanninkielisessä viestinnässä kalkkunaksi.

NATO häämöttää jo horisontissa
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen väsynyt ja naureskelen jälleen kerran omalle väärin lukemiselleni.

@Roku kirjoitti Lukon puolella ottelutapahtuman kahvin hinnasta.

”On muuten saatanan kallista sumppia.”

Luin tuon ensimmäisellä vilkaisulla, että ”On muuten saatanallista sumppia”.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Olen väsynyt ja naureskelen jälleen kerran omalle väärin lukemiselleni.

@Roku kirjoitti Lukon puolella ottelutapahtuman kahvin hinnasta.

”On muuten saatanan kallista sumppia.”

Luin tuon ensimmäisellä vilkaisulla, että ”On muuten saatanallista sumppia”.
Minulla muuten on semmoista. Black Metal coffee. Altistettu saatanalliselle musiikille 666 minuutin ajan lupaa mainoslause.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulla muuten on semmoista. Black Metal coffee. Altistettu saatanalliselle musiikille 666 minuutin ajan lupaa mainoslause.
Minulla on Rock'n'Rieslingiä. "Kasvatettu suurella asenteella" kertoo teksti purkin kyljessä.
Oli mullakin Motörhead merkkistä tummaa rommia, mutta kerkisin jo juoda sen...

En halunnut tietää sen valmistusprosessin vaiheita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös