Vanha juttu, mutta minulle uusi.
ED: Ja twiitin vastauksissa löytyi sylttytehdaskin.
Viimeksi muokattu:
Vanha juttu, mutta minulle uusi.
Muistelisin, että kimosen timmo on joskus jutustellut siitä miten kujalla Nashvillessä yleisö oli kans alunperin. Isoimmat hurraukset tuli tyyliin paitsioille tai pitkälle kiekolle.
Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?Kotkan Titaaneiden peleissä kotiyleisö huusi aikanaan naama punaisena "kolmen sekunnin sääntö!", kun joku vastustajan pelaaja oli maskimiehenä. Ensin luulin, että se on huumoria, mutta toistui sen verran tiheään ja useissa peleissä, että ei ehkä edes ollut.
Koripalloon viitataan:Olen ehkä liian nuori tai pelannut vääriä lajeja, mutta mihin tuolla säännöllä viitataan?
Aivan. Juu sieltähän se oli tuttu.Koripalloon viitataan:
"Kolmen sekunnin alue eli the key eli the paint – alue, korin edessä, joka on usein maalattu eriväriseksi. Alueella hyökkäävän joukkueen pelaaja saa olla maksimissaan 3 sekuntia, jonka jälkeen on tapahduttava heitto tai alueelta on poistuttava."
Huuto jatkui ja uusia huutajia liittyi osapuoliin. Naapurisaunastakin tuli yksi huutaja lisää tukemaan uikkareista huomauttanutta.
”Paikalle tuli valvoja rauhoittelemaan, mutta huuto jatkui.”
Lopulta pukuhuoneen puolelta tuli yksi uimari ja sanoi soittaneensa poliisit äänekästä riitaa rauhoittamaan ja totesi, että tämmöinen peli ei täällä vetele. Sisä-Suomen poliisilla ei kuitenkaan ole kirjattuna tällaista hälytystä.
Kiihkeäksi on vetänyt uimareiden mielet, kun virkavaltakin on kutsuttu mukaan juhliin. Vai jäikö kuitenkin vain uhkailun asteelle? Linkin takana siis juttu Kalevan uimahallista, jossa joku oli mennyt uimapuku päällä saunaan, ja siitä oli syntynyt yleinen kalabaliikki.
Uimapukuriita kärjistyi huutamiskilpailuksi tamperelaisen uimahallin saunassa: ”Soitin jo poliisit paikalle”
Uimahalleissa on yksiselitteinen sääntö: Löylyissä ei käytetä uima-asuja, ellei käyttäjällä ole uima-asun käyttöoikeusmerkkiä tai -ranneketta.www.aamulehti.fi
Ei Scholl ja Tampere sovi yhteen.Jumalauta scholl.
Oravanpyöräilijän on oltava tehokkaampi myös dokaamisessa.Joidenkin baarien aftrerworkit. Siis ne luulevat saavansa sen tunnissa tai parissa, mitä muut päivässä.
On ne miehetkin eri kokoisia. Välillä.On noissa junnupeleissä pojat vähän eri kokoluokkaa välillä.
On siinä rajoilla, että kehtaako tälle nauraa. Sääliksi käy nuoren laulajattaren epävireisyys. Hyvät naiset ja herrat:
Ellynora - God Save the King
@mikko600 varmaan sentään arvostaa?
En tiedä miksi, mutta nauran juuri nyt tälle ratkaisukeskeisyydelle.Heitän astian roskiin.
En tiedä miksi, mutta nauran juuri nyt tälle ratkaisukeskeisyydelle.