Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 759
  • 50 363

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki tietää norjalaisten öljymassit, joilla saadaan helposti tällaiset Hollywoodin A-luokan megatähdet mukaan, mutta mikä mahtaisi olla castaus vastaavassa Suomi-versiossa?
Ron Moss tietty ois tosiaan ensimmäisenä jonossa, sitten pitäisi saada mukaan ainakin Sebastian Vettel, Hyacinth Bucket, McGyver, Niilin hanhet -laulaja, Conan O'Brien, Diego Serrano, Ketchup Songin laulajanaiset, Peter Forsberg, Adam Lambert, Dr. Bombay, meillä ei ois Pulmusten poikaa vaan itse Al Bundy, Matlock tulisi hologrammina mukaan, Eddie the Eagle, Downton Abbeystä se kartanonherra, Bruce Dickinson, Marienhoffista se käkkärätukkainen naisnäyttelijä, Masahiko Harada, Theo Fleury, Emmerdalesta joku tutuin naama, ja tietysti Martti Suosalo.

Tuossa olisi ehkä vajaa puolet tarvittavasta porukasta.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ron Moss tietty ois tosiaan ensimmäisenä jonossa, sitten pitäisi saada mukaan ainakin Sebastian Vettel, Hyacinth Bucket, McGyver, Niilin hanhet -laulaja, Conan O'Brien, Diego Serrano, Ketchup Songin laulajanaiset, Peter Forsberg, Adam Lambert, Dr. Bombay, meillä ei ois Pulmusten poikaa vaan itse Al Bundy, Matlock tulisi hologrammina mukaan, Eddie the Eagle, Downton Abbeystä se kartanonherra, Bruce Dickinson, Marienhoffista se käkkärätukkainen naisnäyttelijä, Masahiko Harada, Theo Fleury, Emmerdalesta joku tutuin naama, ja tietysti Martti Suosalo.

Tuossa olisi ehkä vajaa puolet tarvittavasta porukasta.
Annetaan Timo Koivusalon ohjata koko homma niin Martti Suosalo voi näytellä kaikkia noita henkilöitä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kunhan saadaan sitten Karhuvaaran Late haastattelemaan Ridgeä, eikun siis Ronnia, tai siis Ridgeä.
Ronn Moss sanoi joskus olleensa ihmeissään, kuinka isoja julkkiksia Kaunareiden näyttelijät Suomessa olivat. Jenkeissä kun ei tarvinnut turhia piiloutua faneilta, koska saippuasarjat ovat siellä aamun täyteohjelmaa. Euroopassa tilanne on aivan päinvastainen.

Naurankin nyt sille, että Alkossa ei myyty viinaa alkoholistia esittäneille Jarmo Koskelle (Salkkarit-Seppo) tai Janne Vakiolle (Salkkarit-Riku).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaverin työkaveri rekisteröityi tuohon kristilliseen seuranhakusovellukseen
Valoon. Kuulemma poisti tunnuksensa sen jälkeen, kun ensin tuli vastaan Henry Saari ja myöhemmin vielä Mr. Lothar.
Tunnustaisit vain että ihan itse teit tunnarit.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Seitsemän uutiset ja päivän uutisaiheet: "aihe - otsikko 1, aihe - otsikko 2, aihe - otsikko 3, aihe - otsikko 4 ja sää".
Aina ajankohtaisimmat aiheet.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kovasti on itellä tässä työnhaku päällä ja kävin nyt jopa sellasessa työkkärin rekry tilaisuudessa. No siellä oli myös tyyppi jolla oli pilves paita ja darras taas lippis. En tiedä saiko duunia vai oliko ns. työkkärin pakottamana paikalla, mua kyllä naurutti silti.
 

Liitteet

  • images.jpeg.jpg
    images.jpeg.jpg
    7,4 KB · kertaa luettu: 326
  • images.png
    images.png
    10,5 KB · kertaa luettu: 329

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Hurjaan kuntoon veti lintuinfluenssa 11-vuotiaan tytön
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-02-25-12-08-41-545-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-25-12-08-41-545-edit_com.android.chrome.jpg
    277,1 KB · kertaa luettu: 390

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen olin perijättären kanssa paikallisessa laskettelukeskuksessa kun jollain isällä oli sellainen "ole ylpeä lapsestasi"-päivä...

Poika hinasi lasten rinteessa itseään hissin sompa jalkojen välissä mäkeä ylös ja huusi varsin kuuluvaan ääneen:
"Iskä, kato miten iso muna mulla on..."
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eilen olin perijättären kanssa paikallisessa laskettelukeskuksessa kun jollain isällä oli sellainen "ole ylpeä lapsestasi"-päivä...

Poika hinasi lasten rinteessa itseään hissin sompa jalkojen välissä mäkeä ylös ja huusi varsin kuuluvaan ääneen:
"Iskä, kato miten iso muna mulla on..."
Pojasta kul... polvi paranee.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tuli CDON:lta vähän tarjouksia
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-02-27-16-55-46-316-edit_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2023-02-27-16-55-46-316-edit_com.google.android.gm.jpg
    241,3 KB · kertaa luettu: 383
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Vanha juttu, mutta minulle uusi.

ED: Ja twiitin vastauksissa löytyi sylttytehdaskin.



Muistelisin, että kimosen timmo on joskus jutustellut siitä miten kujalla Nashvillessä yleisö oli kans alunperin. Isoimmat hurraukset tuli tyyliin paitsioille tai pitkälle kiekolle.
Tampassa oli myös läpsyttimet vai mitkä hemmetin räikät niillä nyt olikaan käytössä, enpä ole moista paskaa muissa NHL katsomoissa ikinä nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös